Dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego do tworzenia planów pracy pracowników Pionu Przewozów, pracujących w trybie zmianowym

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-08-06 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573888-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego do tworzenia planów pracy pracowników Pionu Przewozów, pracujących w trybie zmianowym. Przedmiot Zamówienia obejmuje w szczególności dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i testowanie oprogramowania komputerowego do tworzenia planów pracy (grafików pracy) wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załącznikiem (dalej: „ST”), stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będącej jej integralną częścią.
3. Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
1) ST;
2) Wzorem Umowy (zał. nr 5 do SIWP).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a677bc6c-f439-4b8d-9a78-9bb8032f3a08
Biuletyn 573888-N-2019
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 01531459200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url postepowania.metro.waw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia postepowania.metro.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja postepowania.metro.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie papierowej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego do tworzenia planów pracy pracowników Pionu Przewozów, pracujących w trybie zmianowym
Numer referencyjny WP.25.00114.2019.S.P.JAWO
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego do tworzenia planów pracy pracowników Pionu Przewozów, pracujących w trybie zmianowym. Przedmiot Zamówienia obejmuje w szczególności dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i testowanie oprogramowania komputerowego do tworzenia planów pracy (grafików pracy) wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załącznikiem (dalej: „ST”), stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będącej jej integralną częścią. 3. Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z: 1) ST; 2) Wzorem Umowy (zał. nr 5 do SIWP).
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi w branży publicznego transportu zbiorowego (tj. zgodnie z definicją zawartą w art. 4 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 16 grudnia 2000 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. 2018 r. poz. 2016 z późn. zm.)), polegające na wdrożeniu systemu/oprogramowania do kompleksowej konstrukcji planów pracy pracowników pracujących w systemie zmianowym wraz z współpracą z innymi systemami kadrowo-płacowymi HRM poprzez interfejsy wymiany danych i posiadających co najmniej niżej wymienione funkcje: 1) konstruowanie planów pracy z uwzględnieniem kalendarza, wymogów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), wymogów indywidualnych klienta w zakresie zasad pracy; 2) konstruowanie planów pracy dla minimum 400 osób w oparciu o bazę pracowników z indywidualnym przyporządkowaniem kryteriów pracy; 3) współpraca z aplikacjami HRM innych producentów w zakresie wymiany informacji kadrowych pracowników; 4) generowanie raportów i grafików pracy w oparciu o definiowane przez użytkownika szablony np. kolorystyka, układ graficzny; 5) generowanie zbiorczych i indywidulanych planów pracy z możliwością automatycznej wysyłki pod zdefiniowane adresy e-mail lub numery sms.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia tego dokumentu jeżeli ww. dokument uzyskał w sposób przewidziany w pkt 13.9 SIWP. W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, dla tych podmiotów, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, tych podmiotów, w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług (zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3A do SIWP), wykonanych przez Wykonawcę wraz z dowodami potwierdzającymi, że wskazane usługi zostały wykonane należycie. Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych, lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca - przed złożeniem oferty - wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 30.000,00 zł. 2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu znajdzie się na koncie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. 3. Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż wpłata gotówki na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6. W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku zakresu zamówienia ustalonego w drodze negocjacji poprzedzających zawarcie Umowy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiany terminów określonych w Umowie, w niżej wymienionych przypadkach:  -wystąpienia siły wyższej,  -przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,  -zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy,  -opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności,  -opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca przedmiotu zamówienia nie ponosi odpowiedzialności; 2) zmiany ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3) zmiany ceny umownej w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 poz. 2177); 4) zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom; 5) zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy; 6) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 7) zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 8) zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 9) zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 2. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2019-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi na wykonany Przedmiot Zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena wykonania Przedmiotu Zamówienia
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)