GuidZP400 |
a677bc6c-f439-4b8d-9a78-9bb8032f3a08
|
Biuletyn |
573888-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Metro Warszawskie Sp. z o.o.
|
Regon |
01531459200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wilczy Dół
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-798
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226554000
|
Zamawiajacy fax |
+48226433997
|
Zamawiajacy email |
zam-eh@metro.waw.pl
|
Adres strony url |
postepowania.metro.waw.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
postepowania.metro.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
postepowania.metro.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie papierowej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczym w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wilczy Dół 5, 02-798 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego do tworzenia planów pracy pracowników Pionu Przewozów, pracujących w trybie zmianowym
|
Numer referencyjny |
WP.25.00114.2019.S.P.JAWO
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego do tworzenia planów pracy pracowników Pionu Przewozów, pracujących w trybie zmianowym. Przedmiot Zamówienia obejmuje w szczególności dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i testowanie oprogramowania komputerowego do tworzenia planów pracy (grafików pracy) wraz z przeprowadzeniem szkolenia pracowników Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis wykonania Przedmiotu Zamówienia, został określony w Specyfikacji Technicznej wraz z załącznikiem (dalej: „ST”), stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będącej jej integralną częścią.
3. Przedmiot Zamówienia zostanie wykonany zgodnie z:
1) ST;
2) Wzorem Umowy (zał. nr 5 do SIWP).
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi w branży publicznego transportu zbiorowego (tj. zgodnie z definicją zawartą w art. 4 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 16 grudnia 2000 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. 2018 r. poz. 2016 z późn. zm.)), polegające na wdrożeniu systemu/oprogramowania do kompleksowej konstrukcji planów pracy pracowników pracujących w systemie zmianowym wraz z współpracą z innymi systemami kadrowo-płacowymi HRM poprzez interfejsy wymiany danych i posiadających co najmniej niżej wymienione funkcje:
1) konstruowanie planów pracy z uwzględnieniem kalendarza, wymogów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), wymogów indywidualnych klienta w zakresie zasad pracy;
2) konstruowanie planów pracy dla minimum 400 osób w oparciu o bazę pracowników z indywidualnym przyporządkowaniem kryteriów pracy;
3) współpraca z aplikacjami HRM innych producentów w zakresie wymiany informacji kadrowych pracowników;
4) generowanie raportów i grafików pracy w oparciu o definiowane przez użytkownika szablony np. kolorystyka, układ graficzny;
5) generowanie zbiorczych i indywidulanych planów pracy z możliwością automatycznej wysyłki pod zdefiniowane adresy e-mail lub numery sms.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia tego dokumentu jeżeli ww. dokument uzyskał w sposób przewidziany w pkt 13.9 SIWP.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, dla tych podmiotów, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, tych podmiotów, w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług (zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3A do SIWP), wykonanych przez Wykonawcę wraz z dowodami potwierdzającymi, że wskazane usługi zostały wykonane należycie.
Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych, lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca - przed złożeniem oferty - wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 30.000,00 zł.
2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu znajdzie się na koncie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518.
3. Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00.
5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż wpłata gotówki na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6. W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
7. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku zakresu zamówienia ustalonego w drodze negocjacji poprzedzających zawarcie Umowy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) zmiany terminów określonych w Umowie, w niżej wymienionych przypadkach:
-wystąpienia siły wyższej,
-przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
-zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy,
-opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności,
-opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca przedmiotu zamówienia nie ponosi odpowiedzialności;
2) zmiany ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
3) zmiany ceny umownej w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 października 2012 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 poz. 2177);
4) zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom;
5) zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy;
6) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy;
7) zmiany formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy;
8) zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
9) zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych.
2. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
|
IV 4 4 data |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|