Dostawa mebli biurowych i kuchennych dla SGGW

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-30 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574802-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391120000, 391211007, 391100006, 391131008, 391210006, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i kuchennych dla SGGW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 5.1 do 5.7 niniejszej SIWZ opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 (zadanie od 1 do zadania 7) do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny ofertowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c378e7f6-27ba-47c7-a137-d1aee0c37472
Biuletyn 574802-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Regon 17845000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 931 390
Zamawiajacy fax 225 931 391
Zamawiajacy email wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Adres strony url www.sggw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Szkoła Wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=331
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=331
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie osobiście w siedzibie Zamawiająceg, przesłanie pocztą lub kurierem na adres poniżej:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Sekcja Zamówień Publicznych, bud.10 "Prawa Podkówka" piętro I pok. 36, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych i kuchennych dla SGGW
Numer referencyjny SZP.250.50.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i kuchennych dla SGGW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 5.1 do 5.7 niniejszej SIWZ opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 (zadanie od 1 do zadania 7) do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny ofertowej.
Cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Dotyczy zadania 3 – poz. 1, 2. - 1)Dla tkanin, z których wykonane są obicia krzeseł i foteli: - atest/badanie w jęz. polskim odporność na ścieranie tkaniny: min. 50 000 cykli Martindale’a; - atest/badanie w jęz. polskim potwierdzające trudnozapalność tkaniny: PN-EN 1021-2:2014-12; - próbki z proponowanymi kolorami tkanin: co najmniej 5 szt. Dotyczy zadania 3 – poz. 3. - 1)Dla tkanin, z których wykonane są obicia krzeseł i foteli: - atest/badanie w jęz. polskim odporność na ścieranie tkaniny: min. 30 000 cykli Martindale’a; - atest/badanie w jęz. polskim potwierdzające trudnozapalność tkaniny: PN-EN 1021-2:2014-12; - próbki z proponowanymi kolorami tkanin: co najmniej 10 szt.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych § 15 ust. 6 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie mebli biurowych na wymiar dla Sekcji Socjalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
Zalacznik krotki opis Wykonanie mebli biurowych na wymiar dla Sekcji Socjalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble biurowe dla Biura Nauki i Projektow Krajowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
Zalacznik krotki opis Meble biurowe dla Biura Nauki i Projektów Krajowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Meble biurowe dla Administracji Domów i Stołówek Studenckich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
Zalacznik krotki opis Meble biurowe dla Administracji Domów i Stołówek Studenckich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Meble biurowe - krzesła, fotele, podnóżki biurowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
Zalacznik krotki opis Meble biurowe – krzesła, fotele, podnóżki biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Meble biurowe - szafy, biurka, kontenery.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
Zalacznik krotki opis Meble biurowe – szafy, biurka, kontenery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Meble biurowe - stoły konferencyjne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39121000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
Zalacznik krotki opis Meble biurowe – stoły konferencyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Meble kuchenne - szafki, stoły, krzesła.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
Zalacznik krotki opis Meble kuchenne – szafki, stoły, krzesła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)