GuidZP400 |
c378e7f6-27ba-47c7-a137-d1aee0c37472
|
Biuletyn |
574802-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
|
Regon |
17845000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowoursynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
166
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-787
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 931 390
|
Zamawiajacy fax |
225 931 391
|
Zamawiajacy email |
wladyslaw_sadowski@sggw.pl
|
Adres strony url |
www.sggw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Szkoła Wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szp.sggw.pl/?oid=331
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szp.sggw.pl/?oid=331
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Złożenie osobiście w siedzibie Zamawiająceg, przesłanie pocztą lub kurierem na adres poniżej:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Sekcja Zamówień Publicznych, bud.10 "Prawa Podkówka" piętro I pok. 36, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych i kuchennych dla SGGW
|
Numer referencyjny |
SZP.250.50.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i kuchennych dla SGGW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 5.1 do 5.7 niniejszej SIWZ opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 (zadanie od 1 do zadania 7) do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja ceny ofertowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dotyczy zadania 3 – poz. 1, 2. - 1)Dla tkanin, z których wykonane są obicia krzeseł i foteli: - atest/badanie w jęz. polskim odporność na ścieranie tkaniny: min. 50 000 cykli Martindale’a; - atest/badanie w jęz. polskim potwierdzające trudnozapalność tkaniny: PN-EN 1021-2:2014-12; - próbki z proponowanymi kolorami tkanin: co najmniej 5 szt.
Dotyczy zadania 3 – poz. 3. - 1)Dla tkanin, z których wykonane są obicia krzeseł i foteli: - atest/badanie w jęz. polskim odporność na ścieranie tkaniny: min. 30 000 cykli Martindale’a; - atest/badanie w jęz. polskim potwierdzające trudnozapalność tkaniny: PN-EN 1021-2:2014-12; - próbki z proponowanymi kolorami tkanin: co najmniej 10 szt.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych § 15 ust. 6 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie mebli biurowych na wymiar dla Sekcji Socjalnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie mebli biurowych na wymiar dla Sekcji Socjalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe dla Biura Nauki i Projektow Krajowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39110000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
|
Zalacznik krotki opis |
Meble biurowe dla Biura Nauki i Projektów Krajowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe dla Administracji Domów i Stołówek Studenckich.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
|
Zalacznik krotki opis |
Meble biurowe dla Administracji Domów i Stołówek Studenckich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe - krzesła, fotele, podnóżki biurowe.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
|
Zalacznik krotki opis |
Meble biurowe – krzesła, fotele, podnóżki biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe - szafy, biurka, kontenery.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
|
Zalacznik krotki opis |
Meble biurowe – szafy, biurka, kontenery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe - stoły konferencyjne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39121000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
|
Zalacznik krotki opis |
Meble biurowe – stoły konferencyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Meble kuchenne - szafki, stoły, krzesła.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Umowa będzie zawarta na okres maksymalnie 40 dni licząc od dnia podpisania umowy, ze względu na to, iż termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, umowa może zostać zawarta na krótszy okres.
|
Zalacznik krotki opis |
Meble kuchenne – szafki, stoły, krzesła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.7 do SIWZ.
|
| |