Dostawa mebli gastronomicznych dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 RCKUiP w Łowiczu i dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łowiczu w ramach projektu pn. „W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów”

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-25 00:00:00
Instytucja Powiat Łowicki
Miejscowość Łowicz
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575077-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gastronomicznych wraz z wyposażeniem i montażem dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 RCKUiP w Łowiczu i dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łowiczu w ramach projektu pn. „W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów”:

1.1 Regały magazynowe 5-półkowe - 3 szt.,
1.2 Stół do obróbki mięsa i ryb - z deską i otworem na odpadki o wymiarach: 120 cm x 70 cm x 85 cm – 2 szt.,
1.3 Stół do obróbki warzyw - z deską i otworem na odpadki o wymiarach 121 cm x 70 cm x 85 cm
– 2 szt.,
1.4 Bateria ze spryskiwaczem stojąca, 1-otworowa – 1 szt.,
1.5 Basen – 1 komorowy o wymiarach: 80 cm x 70 cm x 85 cm – 1 szt.,
1.6 Stół roboczy zabudowany szafką z dziwami suwanymi o wymiarach: 120 cm x 70 cm x 85 cm – 2 szt.,
1.7 Półka wisząca przestawna o długości: 60 cm – 80 cm – 1 szt.,
1.8 Nadstawka podwójna o wymiarach: 80 cm x 40 cm x 70 cm – 2 szt.,
1.9 Szafka wisząca narożna 1-drzwiowa – 1 szt.,
1.10 Szafka wisząca z drzwiami z wewnętrzną półką – 2 szt.,
1.11 Stół roboczy zabudowany szafką z drzwiami suwanymi i szufladami o wymiarach: 180 cm x 70 cm x 85 cm – 6 szt.,
1.12 Podstawa pod sprzęt o wymiarach: 60 cm x 70 cm x 57 cm – 6 szt.,
1.13 Stół ze zlewem zabudowany z drzwi suwanymi o wymiarach: 80 cm x 70 cm x 85 cm – 6 szt.,
1.14 Bateria zlewozmywakowa pionowa - 11 szt.,
1.15 Zlewozmywak jednokomorowy ze stali szlachetnej – 5 szt.,
1.16 Piekarnik elektryczny do zabudowy – 6 szt.,
1.17 Płyta indukcyjna – 6 szt.

2. Miejsce dostawy:
Dla pozycji nr 1.1 miejscem dostawy jest:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 RCKUiP w Łowiczu
ul. Blich 10
99-400 Łowicz


Dla pozycji od nr 1.2 do nr 1.17 miejscem dostawy jest:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łowiczu
ul. Powstańców 1863 r. nr 12d
99-400 Łowicz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e31b68b-3963-44b8-9ea1-de3fceab2475
Biuletyn 575077-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Łowicki
Regon 75014776800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisławskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Łowicz
Zamawiajacy kod pocztowy 99-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 468 375 902
Zamawiajacy fax 468 375 015
Zamawiajacy email rip@powiatlowicki.pl
Adres strony url www.powiat.lowicz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „W szkole jak w pracy – rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów”, w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie, otrzymał wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.1 Kształcenie zawodowe i ustawiczne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy.
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat.lowicz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99- 400 Łowicz sekretariat (pokój 101)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli gastronomicznych dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 RCKUiP w Łowiczu i dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łowiczu w ramach projektu pn. „W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów”
Numer referencyjny IZP.272.19.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli gastronomicznych wraz z wyposażeniem i montażem dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 RCKUiP w Łowiczu i dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łowiczu w ramach projektu pn. „W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów”: 1.1 Regały magazynowe 5-półkowe - 3 szt., 1.2 Stół do obróbki mięsa i ryb - z deską i otworem na odpadki o wymiarach: 120 cm x 70 cm x 85 cm – 2 szt., 1.3 Stół do obróbki warzyw - z deską i otworem na odpadki o wymiarach 121 cm x 70 cm x 85 cm – 2 szt., 1.4 Bateria ze spryskiwaczem stojąca, 1-otworowa – 1 szt., 1.5 Basen – 1 komorowy o wymiarach: 80 cm x 70 cm x 85 cm – 1 szt., 1.6 Stół roboczy zabudowany szafką z dziwami suwanymi o wymiarach: 120 cm x 70 cm x 85 cm – 2 szt., 1.7 Półka wisząca przestawna o długości: 60 cm – 80 cm – 1 szt., 1.8 Nadstawka podwójna o wymiarach: 80 cm x 40 cm x 70 cm – 2 szt., 1.9 Szafka wisząca narożna 1-drzwiowa – 1 szt., 1.10 Szafka wisząca z drzwiami z wewnętrzną półką – 2 szt., 1.11 Stół roboczy zabudowany szafką z drzwiami suwanymi i szufladami o wymiarach: 180 cm x 70 cm x 85 cm – 6 szt., 1.12 Podstawa pod sprzęt o wymiarach: 60 cm x 70 cm x 57 cm – 6 szt., 1.13 Stół ze zlewem zabudowany z drzwi suwanymi o wymiarach: 80 cm x 70 cm x 85 cm – 6 szt., 1.14 Bateria zlewozmywakowa pionowa - 11 szt., 1.15 Zlewozmywak jednokomorowy ze stali szlachetnej – 5 szt., 1.16 Piekarnik elektryczny do zabudowy – 6 szt., 1.17 Płyta indukcyjna – 6 szt. 2. Miejsce dostawy: Dla pozycji nr 1.1 miejscem dostawy jest: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 RCKUiP w Łowiczu ul. Blich 10 99-400 Łowicz Dla pozycji od nr 1.2 do nr 1.17 miejscem dostawy jest: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łowiczu ul. Powstańców 1863 r. nr 12d 99-400 Łowicz.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Zamawiający udziela zamówienia na dostawę mebli gastronomicznych dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 RCKUiP w Łowiczu i dla pracowni kulinarnej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Łowiczu w ramach projektu pn. „W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów” w częściach. Jedna z nich stanowi przedmiot niniejszego postępowania.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 dostawę mebli ze stali szlachetnej.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych, internetowych baz danych). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania. Powyższe postanowienia dotyczą również Wykonawców mających siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wadium Nie dotyczy.
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy.
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy.
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy.
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy.
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy.
Warunki do licytacji Nie dotyczy.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy.
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 6 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 8 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 9 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 12 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 13 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV 4 14 Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na której podstawie dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności określonych w ust. 2 oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone jego dotrzymanie, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji Umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający lub Użytkownik, 2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Przez pojęcie siły wyższej Strony uznają wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności za siłę wyższą uznaje się: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, które uniemożliwiają wykonywanie Przedmiotu Umowy. 3. Strony mają prawo do zmiany rodzaju rozwiązań technicznych lub parametrów zaoferowanych w ofercie: 1) w przypadku pojawienia się na rynku elementu przedmiotu zamówienia nowszej generacji umożliwiającego uzyskanie lepszej jakości, lub podniesienie walorów estetycznych, a cena nie ulegnie zmianie, 2) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 3) w przypadku, gdy parametry techniczne Przedmiotu Umowy będą korzystniejsze pod względem użytkowym w związku z prowadzoną przez Użytkownika działalnością edukacyjną niż zaoferowane w ofercie oraz będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a cena nie ulegnie zmianie. 4. Jeżeli Strona uważa się za uprawnioną do żądania zmiany Umowy na podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązana jest do przekazania drugiej Stronie wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 5. Strona zobowiązana jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4., wszelkich dokumentów oraz informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 6. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Strona powiadomi drugą Stronę o akceptacji żądania zmiany Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 7. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy.
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy.
IV 4 4 data 2019-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)