GuidZP400 |
c0a41971-5f25-40f7-89c4-91d5ad59eb75
|
Biuletyn |
575012-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
|
Regon |
77097910500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tuwima
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(059) 87 74 500
|
Zamawiajacy fax |
(059) 84 74 510
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spmzoz-slupsk.pl
|
Adres strony url |
www.spmzoz-slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spmzoz-slupsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spmzoz-slupsk.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku, ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego II
|
Numer referencyjny |
ZP-M-261-27/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku.
3.2. Postępowanie podzielone zostało na 2 zadania:
• Zadanie 1 – dostawa endomotoru wraz z pilnikami – 2 szt.,
• Zadanie 1 – dostawa infantometru dziecięcego – 1 szt.,
3.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)
3.4. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2016 poz. 831 z późn. zmianami)
3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę zadań.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
-
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty sporządzonej w oparciu o Załącznik nr 1 o SIWZ, każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
6.1.1 –Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz asortymentowo-cenowy jako załącznik do formularza oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1 – 2.2.
6.1.2 - oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ - w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z 5.1.1 SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6.1.3 - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
6.1.4 - Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 20114 poz 1114 oraz z 2016 poz 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
6.1.5 -Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści
z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
6.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wadium |
-
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
-
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
-
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
-
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
-
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
-
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
-
|
Elementy aukcji elektronicznej |
-
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
-
|
Informaje przebiegu aukcji |
-
|
Warunki do licytacji |
-
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
-
|
Warunki zamkniecia aukcji |
-
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
-
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
-
|
IV 3 2 opis potrzeb |
-
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
-
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
-
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
-
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
-
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
-
|
IV 4 6 |
-
|
IV 4 7 |
-
|
IV 4 8 |
-
|
IV 4 9 |
-
|
IV 4 12 |
-
|
IV 4 13 |
-
|
IV IstotnePostanowienia |
-
|
IV 4 14 |
-
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
-
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi ząłącznik nr 4 do SIWZ>
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
-
|
IV 6 1 srodki ochrony |
-
|
IV 4 4 data |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 6 2 Powody |
-
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
-
|