Dostawa sprzętu medycznego II

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575012-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku.

3.2. Postępowanie podzielone zostało na 2 zadania:
• Zadanie 1 – dostawa endomotoru wraz z pilnikami – 2 szt.,
• Zadanie 1 – dostawa infantometru dziecięcego – 1 szt.,

3.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)

3.4. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2016 poz. 831 z późn. zmianami)

3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c0a41971-5f25-40f7-89c4-91d5ad59eb75
Biuletyn 575012-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Regon 77097910500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tuwima
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (059) 87 74 500
Zamawiajacy fax (059) 84 74 510
Zamawiajacy email przetargi@spmzoz-slupsk.pl
Adres strony url www.spmzoz-slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spmzoz-slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spmzoz-slupsk.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku, ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego II
Numer referencyjny ZP-M-261-27/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku. 3.2. Postępowanie podzielone zostało na 2 zadania: • Zadanie 1 – dostawa endomotoru wraz z pilnikami – 2 szt., • Zadanie 1 – dostawa infantometru dziecięcego – 1 szt., 3.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych) 3.4. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2016 poz. 831 z późn. zmianami) 3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę zadań.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione Do oferty sporządzonej w oparciu o Załącznik nr 1 o SIWZ, każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 6.1.1 –Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz asortymentowo-cenowy jako załącznik do formularza oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1 – 2.2. 6.1.2 - oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ - w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z 5.1.1 SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6.1.3 - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6.1.4 - Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 20114 poz 1114 oraz z 2016 poz 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6.1.5 -Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. 6.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium -
Przewiduje udzielenie zaliczek -
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe -
Znaczenie warunkow wykonawcow -
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe -
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe -
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona -
Elementy aukcji elektronicznej -
Informaje udostepnione wykonawcom -
Informaje przebiegu aukcji -
Warunki do licytacji -
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego -
Warunki zamkniecia aukcji -
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania -
IV 3 1 dodatkowe informacje -
IV 3 2 opis potrzeb -
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod -
IV 3 2 wstepny harmonogram -
IV 3 2 EtapyDialogu -
IV 3 2 DodatkoweInformacje -
IV 3 3 ElementyOpisu -
IV 4 6 -
IV 4 7 -
IV 4 8 -
IV 4 9 -
IV 4 12 -
IV 4 13 -
IV IstotnePostanowienia -
IV 4 14 -
IV LicytacjeDodatkoweInformacje -
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi ząłącznik nr 4 do SIWZ>
IV 6 1 sposob udostepniania -
IV 6 1 srodki ochrony -
IV 4 4 data 2019-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 6 2 Powody -
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 -

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa endomotoru wraz z pilnikami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis dostawa endomotoru wraz z pilnikami - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa infantometru dziecięcego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis dostawa infantometru dziecięcego – 1 szt.,
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)