GuidZP400 |
5737def0-773e-4982-a0d9-0ff7a8a76aab
|
Biuletyn |
574952-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lwówek Śląski
|
Regon |
53064300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lwówek Śląski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
756 477 888
|
Zamawiajacy fax |
756 477 889
|
Zamawiajacy email |
urzad@lwowek.home.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna. Oferty należy składać osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy i Miasta Lwówek Ślaski, Aleja Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na części w ramach projektu pt.: „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Numer referencyjny |
IN.271.19.2019.DM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu pt.: „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie zostało podzielone na 5 części:
Część 1 – Dostawa materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Lwówku Śląskim w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Część 2 – Dostawa materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 3 – Dostawa materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Lwówku Śląskim w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Część 4 – Dostawa materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Zbylutowie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Część 5 – Dostawa materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Niwicach w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert dla wszystkich części zamówienia
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
Dla części 1 : 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych),
Dla części 2: 40 000, 00 zł (czterdzieści tysięcy złotych),
Dla części 3: 30 000, 00 zł (trzydzieści tysięcy złotych),
Dla części 4: 30 000, 00 zł (trzydzieści tysięcy złotych),
Dla części 5: 50 000, 00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych),
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Wykonawca może polegać na sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty ich sytuacja finansowa pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli sytuacja finansowa podmiotu, o którym mowa powyżej nie potwierdza spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże sytuację techniczną, o której mowa powyżej.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz oświadczeń, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia, określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.3.2.2. składa:
- dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, o którym mowa w powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Kompletna oferta dla każdej części zamówienia odrębnie musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, wypełniony w ilości zależnej od ilości części na którą składa ofertę wraz ze szczegółowym formularzem cenowo- asortymentowym przygotowanym na podstawie załącznika dla konkretnej części;
b) oświadczenie własne stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
- Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy,
- Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu,
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu;
d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;
f) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
g) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą:
- oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej,
- wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wysokość wadium Zamawiający ustalił odrębnie dla każdej części zamówienia
-Część 1–– 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)
-Część 2 –– 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)
- Część 3 –– 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)
-Część 4 –– 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)
-Część 5 –– 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
§8 projektu umowy:
1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach:
a) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,
b) zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów,
c) zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
d) zmiany stawki podatku VAT i akcyzy (w przypadku zmian ustawowych),
e) zmiana Podwykonawcy (za zgodą Zamawiającego),
f) ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia,
g) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych,
h) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego,
i) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa,
j) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
k) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
l) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
m) możliwość zmiany towaru- pomocy dydaktycznych na towar o lepszych parametrach w ramach utrzymanej ceny w przypadku gdy towar objęty zamówieniem został wycofany z produkcji po złożeniu oferty i zastąpiony innym o parametrach nie niższych niż wymagany przez Zamawiającego.
2. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
3. Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażona na piśmie.
4. Zmiany umowy nie dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Lwówku Śląskim w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wniesienie, zamontowanie, skonfigurowanie jeśli jest to wymagane do prawidłowego działania pomocy dydaktycznej) materiałów dydaktycznych dla szkół Gminy Lwówek Śląski uczestniczących w projekcie „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6 od A do F do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Cześć 1- 244 pozycje.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Lwówku Śląskim w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wniesienie, zamontowanie, skonfigurowanie jeśli jest to wymagane do prawidłowego działania pomocy dydaktycznej) materiałów dydaktycznych dla szkół Gminy Lwówek Śląski uczestniczących w projekcie „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6 od A do F do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cześć 2- 152 pozycje.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Lwówku Śląskim w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wniesienie, zamontowanie, skonfigurowanie jeśli jest to wymagane do prawidłowego działania pomocy dydaktycznej) materiałów dydaktycznych dla szkół Gminy Lwówek Śląski uczestniczących w projekcie „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6 od A do F do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cześć 3- 46 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Zbylutowie w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wniesienie, zamontowanie, skonfigurowanie jeśli jest to wymagane do prawidłowego działania pomocy dydaktycznej) materiałów dydaktycznych dla szkół Gminy Lwówek Śląski uczestniczących w projekcie „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6 od A do F do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cześć 4- 96 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Niwicach w ramach projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wniesienie, zamontowanie, skonfigurowanie jeśli jest to wymagane do prawidłowego działania pomocy dydaktycznej) materiałów dydaktycznych dla szkół Gminy Lwówek Śląski uczestniczących w projekcie „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkół Podstawowych na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6 od A do F do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Cześć 5- 94 pozycje.
|
| |