Wykonanie materiałów wspierających realizację procesu planistycznego – wykonanie kalendarza ściennego”, na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-26 00:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574950-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, wydruk i dostawę 700 szt. kalendarzy ściennych trójdzielnych wiszących, na rok 2020 w orientacji pionowej lub poziomej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzuje załącznik nr 3 do SIWZ – Projekt umowy oraz załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 37790fa5-4975-4085-ae40-2d6df08f18b8
Biuletyn 574950-N-2019
Zamawiajacy nazwa Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
Regon 12080353600000
Zamawiajacy adres ulica Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-542
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 619 81 20, 619 81 21,
Zamawiajacy fax 12 619 81 22
Zamawiajacy email izabela.znamirowska.rakow@rdos.gov.pl,
Adres strony url http://bip.krakow.rdos.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.krakow.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.krakow.rdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złożyć pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres W siedzibie Zamawiającego pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, sekretariat ( pok. 912 )
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie materiałów wspierających realizację procesu planistycznego – wykonanie kalendarza ściennego”, na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0193/16, pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000
Numer referencyjny OP-II.082. 3.30.2019.JSl/MBi
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, wydruk i dostawę 700 szt. kalendarzy ściennych trójdzielnych wiszących, na rok 2020 w orientacji pionowej lub poziomej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzuje załącznik nr 3 do SIWZ – Projekt umowy oraz załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 4480,21
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wykonawca wykona zamówienie w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Do oferty należy załączyć próbkę kalendarza ściennego trójdzielnego w wymiarach ( całkowite po rozłożeniu, w zależności od orientacji i projektu kalendarza ) dalej ,, próbek”: a) Format dla orientacji pionowej, minimum: - szerokość: 310 mm x wysokość 730 mm (wymiary nie mogą być mniejsze od podanych) lub b) Format dla orientacji poziomej, minimum: - szerokość: 900 mm x wysokość 500 mm (wymiary nie mogą być mniejsze od podanych). 3. Niezłożenie próbki lub złożenie nieodpowiadającej wymaganiom SIWZ skutkować będzie przyznaniem jej 0 pkt. w kryterium oceny ofert- jakość. 4. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ ; 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy wskazano w załączniku nr 3 do SIWZ -wzór umowy. 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności z zachowaniem warunków dopuszczalności zmiany umowy określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Istotna zmiana postanowień umowy w zakresie zmiany sposobu i terminów wykonania umowy, jest dopuszczalna gdy: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na sposób realizacji, zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy; b. zaistnieją okoliczności uniemożliwiające choćby częściowe wykonywanie umowy tj. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą Stron, następstwom którego Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające którejkolwiek ze Stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy; c. działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy, d. w przypadku zaistnienia sytuacji powodujących niemożność realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; e. w przypadku konieczności zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 3. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie wydłużony o czas trwania przeszkody, uniemożliwiającej realizację umowy. 4. W przypadku, gdy w ocenie Wykonawcy zaistnieją okoliczności, o których mowa w ust. 2 uzasadniające zmianę umowy, będzie on zobowiązany do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku dotyczącego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 5. Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 2 roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 6. W terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany wraz z uzasadnieniem. 7. Dopuszczalne są zmiany umowy ,o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy p.z.p. 8. W razie wątpliwości przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:  danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,  danych teleadresowych,  danych rejestrowych,  zmiany redakcyjne umowy.
IV 4 4 data 2019-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1
IV 6 6 5. Otwarcie Ofert nastąpi w sali konferencyjnej w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, piętro VIII: w dniu 26.07.2019 r. o godz. 10:45

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 36,00
  
Kryteria ,, Wykorzystanie papieru wyprodukowanego co najmniej w 85 %, z włókien recyklingowych, pochodzących ze zrównoważonej gospodarki leśnej, certyfikowanego oznakowaniem FSC Recycled lub równoważnym
Znaczenie 4,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)