Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Chorzów

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-26 00:00:00
Instytucja Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574884-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla wydziałów Urzędu Miasta Chorzów.
2. Zadanie podzielono na cztery części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3,5,7,9.
4. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów godz. 7:30 – 15:00.
5. Warunki realizacji:
a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego;
b. przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie elementów graficznych, nadruków, tekstów, grawerów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta lub materiałami przekazanymi przez Zamawiającego;
c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej;
d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
e. Wykonawca w terminie 2 dni po podpisaniu umowy prześle do akceptacji przez Zamawiającego wizualizację gadżetu z naniesionym logo.
f. W przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanej wizualizacji Wykonawca zobowiązany będzie do poprawy projektu z uwzględnieniem uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 2 dni.
6. Zamawiający przewiduje dostawy wg. zapotrzebowania wydziałów przewidziano:
a. jedna dostawy dla części I,
b. min. 2 dostawy dla części II,
c. jedną dostawę dla części III,
d. jedną dostawę dla części IV.
7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ.
8. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a

Dodatkowe informacje

GuidZP400 225313a0-bbbf-4ed6-9702-d3bb4f6b6acb
Biuletyn 574884-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
Regon 27625530600000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 165 000
Zamawiajacy fax 32 4165639, 32 4165640
Zamawiajacy email bzp@chorzow.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.chorzow.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 419a/IVp
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Chorzów
Numer referencyjny RZP.271.548.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla wydziałów Urzędu Miasta Chorzów. 2. Zadanie podzielono na cztery części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3,5,7,9. 4. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów godz. 7:30 – 15:00. 5. Warunki realizacji: a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego; b. przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie elementów graficznych, nadruków, tekstów, grawerów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta lub materiałami przekazanymi przez Zamawiającego; c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej; d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. e. Wykonawca w terminie 2 dni po podpisaniu umowy prześle do akceptacji przez Zamawiającego wizualizację gadżetu z naniesionym logo. f. W przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanej wizualizacji Wykonawca zobowiązany będzie do poprawy projektu z uwzględnieniem uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 2 dni. 6. Zamawiający przewiduje dostawy wg. zapotrzebowania wydziałów przewidziano: a. jedna dostawy dla części I, b. min. 2 dostawy dla części II, c. jedną dostawę dla części III, d. jedną dostawę dla części IV. 7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. 8. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz Ofertowy dla każdej części, w tym wypełniona tabela. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3) 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 dodatkowe informacje Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie. 2. Strony dopuszczają również możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 2.1 Zmiana Stron umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy pzp. 2.2. Zmiana osób wskazanych do realizacji umowy bez konieczności aneksowania umowy. 2.3. Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron na podstawie pisemnej informacji strony, zweryfikowanej przez Wydział. 2.4. Zmiana lub wprowadzenie podwykonawców na zasadach określonych w SIWZ. 3. Zmiana w zakresie zmiany terminu: 3.1. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej – w tym przypadku termin zostanie wydłużony o okres trwania siły wyższej. 4. Zmiany w zakresie wynagrodzenia: 4.1. w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów. 5. Warunki dokonania zmiany umowy: 5.1. zmiana musi być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i być szczegółowo uzasadniona. 5.2. Zmiana musi być zgodna z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, umowy. 5.3. Zmiana nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. 5.4. Zmiana musi być sporządzona aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w umowie. 6. Strony wprowadzają bezwzględny zakaz przelewu wierzytelności wynikających z niniejszej umowy (art. 509 i nast. ustawy Kodeks cywilny ) na osoby trzecie.
IV 4 4 data 2019-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Chorzów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla wydziałów Urzędu Miasta Chorzów. 2. Zadanie podzielono na cztery części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3. 4. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów godz. 7:30 – 15:00. 5. Warunki realizacji: a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego; b. przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie elementów graficznych, nadruków, tekstów, grawerów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta lub materiałami przekazanymi przez Zamawiającego; c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej; d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. e. Wykonawca w terminie 2 dni po podpisaniu umowy prześle do akceptacji przez Zamawiającego wizualizację gadżetu z naniesionym logo. f. W przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanej wizualizacji Wykonawca zobowiązany będzie do poprawy projektu z uwzględnieniem uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 2 dni. 6. Zamawiający przewiduje dostawy wg. zapotrzebowania wydziałów przewidziano jedną dostawę. 7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. 8. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych. 9. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Chorzów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla wydziałów Urzędu Miasta Chorzów. 2. Zadanie podzielono na cztery części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5. 4. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów godz. 7:30 – 15:00. 5. Warunki realizacji: a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego; b. przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie elementów graficznych, nadruków, tekstów, grawerów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta lub materiałami przekazanymi przez Zamawiającego; c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej; d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. e. Wykonawca w terminie 2 dni po podpisaniu umowy prześle do akceptacji przez Zamawiającego wizualizację gadżetu z naniesionym logo. f. W przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanej wizualizacji Wykonawca zobowiązany będzie do poprawy projektu z uwzględnieniem uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 2 dni. 6. Zamawiający przewiduje dostawy wg. zapotrzebowania wydziałów przewidziano min. 2 dostawy. 7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. 8. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Chorzów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla wydziałów Urzędu Miasta Chorzów. 2. Zadanie podzielono na cztery części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7. 4. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów godz. 7:30 – 15:00. 5. Warunki realizacji: a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego; b. przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie elementów graficznych, nadruków, tekstów, grawerów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta lub materiałami przekazanymi przez Zamawiającego; c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej; d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. e. Wykonawca w terminie 2 dni po podpisaniu umowy prześle do akceptacji przez Zamawiającego wizualizację gadżetu z naniesionym logo. f. W przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanej wizualizacji Wykonawca zobowiązany będzie do poprawy projektu z uwzględnieniem uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 2 dni. 6. Zamawiający przewiduje dostawy wg. zapotrzebowania wydziałów przewidziano jedną dostawę. 7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. 8. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Chorzów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla wydziałów Urzędu Miasta Chorzów. 2. Zadanie podzielono na cztery części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9. 4. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów godz. 7:30 – 15:00. 5. Warunki realizacji: a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego; b. przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie elementów graficznych, nadruków, tekstów, grawerów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta lub materiałami przekazanymi przez Zamawiającego; c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej; d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. e. Wykonawca w terminie 2 dni po podpisaniu umowy prześle do akceptacji przez Zamawiającego wizualizację gadżetu z naniesionym logo. f. W przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanej wizualizacji Wykonawca zobowiązany będzie do poprawy projektu z uwzględnieniem uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 2 dni. 6. Zamawiający przewiduje dostawy wg. zapotrzebowania wydziałów przewidziano jedną dostawę. 7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. 8. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)