GuidZP400 |
225313a0-bbbf-4ed6-9702-d3bb4f6b6acb
|
Biuletyn |
574884-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
|
Regon |
27625530600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 165 000
|
Zamawiajacy fax |
32 4165639, 32 4165640
|
Zamawiajacy email |
bzp@chorzow.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.chorzow.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 419a/IVp
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Chorzów
|
Numer referencyjny |
RZP.271.548.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla wydziałów Urzędu Miasta Chorzów.
2. Zadanie podzielono na cztery części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3,5,7,9.
4. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów godz. 7:30 – 15:00.
5. Warunki realizacji:
a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego;
b. przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie elementów graficznych, nadruków, tekstów, grawerów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta lub materiałami przekazanymi przez Zamawiającego;
c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej;
d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
e. Wykonawca w terminie 2 dni po podpisaniu umowy prześle do akceptacji przez Zamawiającego wizualizację gadżetu z naniesionym logo.
f. W przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanej wizualizacji Wykonawca zobowiązany będzie do poprawy projektu z uwzględnieniem uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 2 dni.
6. Zamawiający przewiduje dostawy wg. zapotrzebowania wydziałów przewidziano:
a. jedna dostawy dla części I,
b. min. 2 dostawy dla części II,
c. jedną dostawę dla części III,
d. jedną dostawę dla części IV.
7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ.
8. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony Formularz Ofertowy dla każdej części, w tym wypełniona tabela.
Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3) 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia przesłanek ustawowych, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie.
2. Strony dopuszczają również możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
2.1 Zmiana Stron umowy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy pzp.
2.2. Zmiana osób wskazanych do realizacji umowy bez konieczności aneksowania umowy.
2.3. Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron na podstawie pisemnej informacji strony, zweryfikowanej przez Wydział.
2.4. Zmiana lub wprowadzenie podwykonawców na zasadach określonych w SIWZ.
3. Zmiana w zakresie zmiany terminu:
3.1. wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej – w tym przypadku termin zostanie wydłużony o okres trwania siły wyższej.
4. Zmiany w zakresie wynagrodzenia:
4.1. w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów.
5. Warunki dokonania zmiany umowy:
5.1. zmiana musi być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i być szczegółowo uzasadniona.
5.2. Zmiana musi być zgodna z specyfikacją istotnych warunków zamówienia, umowy.
5.3. Zmiana nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
5.4. Zmiana musi być sporządzona aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
z zastrzeżeniem przypadków przewidzianych w umowie.
6. Strony wprowadzają bezwzględny zakaz przelewu wierzytelności wynikających z niniejszej umowy
(art. 509 i nast. ustawy Kodeks cywilny ) na osoby trzecie.
|
IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Chorzów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla wydziałów Urzędu Miasta Chorzów.
2. Zadanie podzielono na cztery części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3.
4. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów godz. 7:30 – 15:00.
5. Warunki realizacji:
a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego;
b. przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie elementów graficznych, nadruków, tekstów, grawerów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta lub materiałami przekazanymi przez Zamawiającego;
c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej;
d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
e. Wykonawca w terminie 2 dni po podpisaniu umowy prześle do akceptacji przez Zamawiającego wizualizację gadżetu z naniesionym logo.
f. W przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanej wizualizacji Wykonawca zobowiązany będzie do poprawy projektu z uwzględnieniem uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 2 dni.
6. Zamawiający przewiduje dostawy wg. zapotrzebowania wydziałów przewidziano jedną dostawę.
7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ.
8. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych.
9. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Chorzów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla wydziałów Urzędu Miasta Chorzów.
2. Zadanie podzielono na cztery części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5.
4. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów godz. 7:30 – 15:00.
5. Warunki realizacji:
a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego;
b. przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie elementów graficznych, nadruków, tekstów, grawerów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta lub materiałami przekazanymi przez Zamawiającego;
c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej;
d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
e. Wykonawca w terminie 2 dni po podpisaniu umowy prześle do akceptacji przez Zamawiającego wizualizację gadżetu z naniesionym logo.
f. W przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanej wizualizacji Wykonawca zobowiązany będzie do poprawy projektu z uwzględnieniem uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 2 dni.
6. Zamawiający przewiduje dostawy wg. zapotrzebowania wydziałów przewidziano min. 2 dostawy.
7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ.
8. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Chorzów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla wydziałów Urzędu Miasta Chorzów.
2. Zadanie podzielono na cztery części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7.
4. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów godz. 7:30 – 15:00.
5. Warunki realizacji:
a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego;
b. przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie elementów graficznych, nadruków, tekstów, grawerów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta lub materiałami przekazanymi przez Zamawiającego;
c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej;
d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
e. Wykonawca w terminie 2 dni po podpisaniu umowy prześle do akceptacji przez Zamawiającego wizualizację gadżetu z naniesionym logo.
f. W przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanej wizualizacji Wykonawca zobowiązany będzie do poprawy projektu z uwzględnieniem uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 2 dni.
6. Zamawiający przewiduje dostawy wg. zapotrzebowania wydziałów przewidziano jedną dostawę.
7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ.
8. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Miasta Chorzów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert i liczony jest od daty złożenia zamóweinia
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla wydziałów Urzędu Miasta Chorzów.
2. Zadanie podzielono na cztery części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9.
4. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego tj. 41-500 Chorzów, ul. Rynek 1, Urząd Miasta Chorzów godz. 7:30 – 15:00.
5. Warunki realizacji:
a. przedmioty zamówienia mają być jak w opisie bądź równoważne, dostosowane do wymagań Zamawianego;
b. przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie elementów graficznych, nadruków, tekstów, grawerów zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Miasta lub materiałami przekazanymi przez Zamawiającego;
c. elementy graficzne mają być spójne z motywami przedstawionymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej;
d. wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar, zgodnie z obowiązującymi terminami na rynku materiałów promocyjnych w zależności od asortymentu i wartości towaru, jednak na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
e. Wykonawca w terminie 2 dni po podpisaniu umowy prześle do akceptacji przez Zamawiającego wizualizację gadżetu z naniesionym logo.
f. W przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego do przesłanej wizualizacji Wykonawca zobowiązany będzie do poprawy projektu z uwzględnieniem uwag w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 2 dni.
6. Zamawiający przewiduje dostawy wg. zapotrzebowania wydziałów przewidziano jedną dostawę.
7. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ.
8. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a
|
| |