,,Zakup specjalistycznych gablot wystawienniczych w ramach modernizacji i remontu pomieszczeń budynku klasztoru popijarskiego w Muzeum Okręgowym w Rzeszowie”

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Muzeum Okręgowe w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Witryny wystawowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574919-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391710001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 21 szt. gablot wystawienniczych w standardzie muzealnym (w tym 4 szt. do zabudowy w ścianie, 8 szt. naściennych, 4 szt. przyściennych, 5 szt. postumentowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 edc9fddd-ba00-4399-9f74-1ef756965e1d
Biuletyn 574919-N-2019
Zamawiajacy nazwa Muzeum Okręgowe w Rzeszowie
Regon 27685400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-030
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 535 278
Zamawiajacy fax 178 536 084
Zamawiajacy email sekretariat@muzeum.rzeszow.pl
Adres strony url https://www.muzeum.rzeszow.pl/pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.muzeum.rzeszow.pl/pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna. Przesłanie oferty pocztą/kurierem/złożenie bezpośrednio w sekretariacie Muzeum.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Okręgowe w Rzeszowie, ul. 3 Maja 19, 35-030 Rzeszów.
Nazwa nadana zamowieniu ,,Zakup specjalistycznych gablot wystawienniczych w ramach modernizacji i remontu pomieszczeń budynku klasztoru popijarskiego w Muzeum Okręgowym w Rzeszowie”
Numer referencyjny ZP-26/7/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 21 szt. gablot wystawienniczych w standardzie muzealnym (w tym 4 szt. do zabudowy w ścianie, 8 szt. naściennych, 4 szt. przyściennych, 5 szt. postumentowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39171000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia (nie później niż do) : 31.10.2019 r.
Okreslenie warunkow -
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Realizacja w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, w tym okresie - minimum jednej dostawy w której całkowita kwota na realizację jednego zamówienia wynosiła minimum 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych, 00/100) brutto, polegającej na dostarczeniu gablot oraz mebli wystawowych dla instytucji kultury, w sposób należyty i prawidłowy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe -
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2019, poz. 369) według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem stosowanego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne. Powyższy obowiązek nie będzie miał zastosowania w przypadku złożenia tylko jednej oferty w niniejszym postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, zawierający informacje o wykonaniu minimum jednej dostawy w której całkowita kwota na realizację jednego zamówienia wynosiła minimum 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych, 00/100) brutto, polegającej na dostarczeniu gablot oraz mebli wystawowych dla instytucji kultury, w sposób należyty i prawidłowy (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Dowodem określającym czy dostawy te były wykonane w sposób należyty, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w zakresie o którym mowa powyżej.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferty lub wnioski sporządzane są w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)