Dostawa i montaż sztankietów scenicznych wraz z instalacją systemu sterowania w ramach realizacji zadania pod nazwą „Wymiana sztankietów scenicznych na Dużej Scenie Teatru Ludowego w Krakowie – Etap 1”

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-30 00:00:00
Instytucja Teatr Ludowy
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia elektromechaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574876-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sztankietów scenicznych wraz z instalacją systemu sterowania w ramach realizacji zadania pod nazwą „Wymiana sztankietów scenicznych na Dużej Scenie Teatru Ludowego w Krakowie – Etap 1” .
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, musi odpowiadać najwyższym standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolnym od wad materiałowych, fizycznych i prawnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji wykonania i odbioru robót (SWIOR) pod nazwą „Wymiana sztankietów scenicznych na Dużej Scenie Teatru Ludowego w Krakowie – Etap 1”, stanowiącymi odpowiednio zał. nr 7 i 8 do SIWZ oraz we Wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6337cb6-65a6-44cb-b0e8-e4bf254499b9
Biuletyn 574876-N-2019
Zamawiajacy nazwa Teatr Ludowy
Regon 00027878700000
Zamawiajacy adres ulica os. Teatralne
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-948
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 6802100, 6802106,
Zamawiajacy fax 126 802 155
Zamawiajacy email teatr@ludowy.pl,
Adres strony url www.ludowy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ludowy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ludowy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Teatr Ludowy, 31-948 Kraków, os. Teatralne 34 – piętro I, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sztankietów scenicznych wraz z instalacją systemu sterowania w ramach realizacji zadania pod nazwą „Wymiana sztankietów scenicznych na Dużej Scenie Teatru Ludowego w Krakowie – Etap 1”
Numer referencyjny 3/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sztankietów scenicznych wraz z instalacją systemu sterowania w ramach realizacji zadania pod nazwą „Wymiana sztankietów scenicznych na Dużej Scenie Teatru Ludowego w Krakowie – Etap 1” . 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, musi odpowiadać najwyższym standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolnym od wad materiałowych, fizycznych i prawnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji wykonania i odbioru robót (SWIOR) pod nazwą „Wymiana sztankietów scenicznych na Dużej Scenie Teatru Ludowego w Krakowie – Etap 1”, stanowiącymi odpowiednio zał. nr 7 i 8 do SIWZ oraz we Wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31720000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-02-05T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Szacuje się, że realizacja przedmiotu zamówienia będzie trwała do 5.02.2020 r , w tym: 1) Etap I – w terminie do dnia 28 grudnia 2019r., obejmujący dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń mechaniki sceny wraz z systemem sterowania, w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, a obejmującym: most oświetleniowy – 1 szt., sztankiet dekoracyjny – 3 szt., sztankiet dekoracyjny horyzontowy – 3 szt. Dostawa i zainstalowanie systemu sterowania oraz koniecznego oprogramowania. 2) Etap II – w terminie do dnia 5 luty 2020r., obejmujący uruchomienie zamontowanych urządzeń, wykonanie prób, sprawdzeń i pomiarów zgodnie z dokumentacją techniczną, szkolenie personelu obsługowego Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, przygotowanie urządzeń do procedury odbiorowej UDT, sporządzenie dokumentacji odbiorowej i powykonawczej, uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji i akceptacji, których wymaga polskie prawo.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy Pzp, tj. w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunki w tym zakresie za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu urządzeń mechaniki sceny wraz z systemem sterowania o wartości minimum 400 000 zł brutto każde zamówienie. 1.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: 1.2.1 Jedną osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika montażu – osobą legitymującą się: 1.2.1.1 Bardzo dobrą znajomością języka polskiego w mowie i piśmie i 1.2.1.2 Minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu lub nadzorowaniu realizacji zamówień obejmujących dostawę i montaż urządzeń mechaniki sceny, który w tym okresie co najmniej 1 raz kierował pracami polegającymi na dostawie i montażu sztankietów scenicznych wraz z systemem sterowania, o wartości nie niższej niż 400 000 zł brutto (w danym obiekcie). Uwaga: W przypadku gdy wartość wykazanego zamówienia jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono do ww. przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zaleca się skorzystanie ze wzoru Zobowiązania, stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ). 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a). zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 2. 6. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, może powoływać się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum przy realizacji innego zamówienia publicznego, tylko wtedy, gdy faktycznie uczestniczył w jego realizacji. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tylko zakresu zamówienia, w którym realnie uczestniczył. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu wskazane w sekcji V, pkt 1 SIWZ, mogą spełniać łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobiera go samodzielnie z tej bazy danych. PODMIOTY ZAGRANICZNE a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, kwot i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w sekcji V pkt 1.1. SIWZ. Wykaz dostaw zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł. d) Karty katalogowe oferowanych urządzeń, z których wynika spełnienie wymagań opisanych w SIWZ i oferowanych parametrów technicznych dla przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ; 1.2. Formularz cenowo – techniczny, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3b do SIWZ; 1.3. Szczegółowy opis techniczny i funkcjonalny oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem wszelkich danych pozwalających na jego jednoznaczną weryfikację (np. producent, model, typ, numeru katalogowy, itp.) wraz z kalkulacją własną Wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków i wymagań opisanych w SIWZ, odpowiednio do wzoru tabelarycznego przedstawionego w załączniku 3b do SIWZ, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ; 1.4. jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 2.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie ze wzoru Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ); 2.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie ze wzoru Oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika. 2.3. jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zaleca się skorzystanie ze wzoru Zobowiązania, stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z §17 wzoru umowy, stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)