GuidZP400 |
f85d8280-0a73-4cd3-8e9d-cc94a06fafe4
|
Biuletyn |
574954-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Somonino
|
Regon |
54507600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ceynowy
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Somonino
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-314
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
586 841 121
|
Zamawiajacy fax |
586 841 144
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@somonino.pl
|
Adres strony url |
bip.somonino.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.somonino.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.somonino.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurirt, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Punkt Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Somoninie, yl. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej w Somoninie i Goręczynie
|
Numer referencyjny |
W3.271.1.10.2019.RS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres dostaw obejmuje :
a) Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych zgodnie z załącznikiem „A”. (cz. I i VI )
b) Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem „B”. (cz. II i VII )
c) Dostawę nabiału i przetworów mlecznych zgodnie z załącznikiem „C”. (cz. III i VIII)
d) Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych zgodnie z załącznikiem „D” (cz. IV i IX)
e) Dostawę mrożonek zgodnie z załącznikiem „E” (cz. V i X)
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
295304,35
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Udzielenie zamówień uzupełniających polegać będzie na zwiększeniu ilości dostaw w poszczególnych częściach i asortymentach do wielkości 20% zamówienia podstawowego.
|
Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 2.
2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a) braku środków lub nie otrzymania nowych (skrócenie terminu świadczenia dostaw),
b) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę (np. rozwiązanie umowy w przypadku
nie przewidzianych zdarzeń losowych)
2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
- zmiany stawki podatku VAT,
- zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r.m o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3. Warunki dokonywania zmian:
1) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia,
2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.:
1) zmianę rachunku bankowego,
2) zmiany adresowe.
5. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadamiania się na piśmie o zmianach, o
których mowa w ust. 4.
|
IV 4 4 data |
2019-07-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA SOMONINO z siedzibą w Somoninie ul. Ceynowy 21; tel. (58) 684-11-21; adres e-mail ug@somonino.pl
• W GMINIĘ SOMONINO został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych z którym można się skontaktować pod adresem e-mail iod@somonino.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa PZP”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
o prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
o prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych zgodnie z załącznikiem „A”. do Sz. P. w Somoninie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33043,48
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych zgodnie z załącznikiem „A”. do Sz.P. w Somonine
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem „B”. do Sz. P. w Somoninie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
40869,53
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem „B”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawę nabiału i przetworów mlecznych zgodnie z załącznikiem „C”. do Sz. P. w Somoninie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33043,46
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawę nabiału i przetworów mlecznych zgodnie z załącznikiem „C”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych zgodnie z załącznikiem „D” do Sz.P. w Somoninie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33043,48
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych zgodnie z załącznikiem „D”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawę mrożonek zgodnie z załącznikiem „E” do Sz. P. w Somoninie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
23478,21
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawę mrożonek zgodnie z załącznikiem „E”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych zgodnie z załącznikiem „A do Sz. P. w Goręczynie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13043,48
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych zgodnie z załącznikiem „A
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem „B do Sz. P. w Goręczynie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
34782,61
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem „B
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawę nabiału i przetworów mlecznych zgodnie z załącznikiem „C”. do Sz. P. w Goręczynie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13043,48
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawę nabiału i przetworów mlecznych zgodnie z załącznikiem „C”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych zgodnie z załącznikiem „D” do Sz. P. w Goręczynie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13043,44
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych zgodnie z załącznikiem „D”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawę mrożonek zgodnie z załącznikiem „E” do Sz. P. w Goręczynie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8695,61
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawę mrożonek zgodnie z załącznikiem „E”
|
| |