Dostawę artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej w Somoninie i Goręczynie

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-26 00:00:00
Instytucja Gmina Somonino
Miejscowość Somonino
Województwo pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574954-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 156000004, 151000009, 155000003, 153000001, 158000004, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres dostaw obejmuje :
a) Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych zgodnie z załącznikiem „A”. (cz. I i VI )
b) Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem „B”. (cz. II i VII )
c) Dostawę nabiału i przetworów mlecznych zgodnie z załącznikiem „C”. (cz. III i VIII)
d) Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych zgodnie z załącznikiem „D” (cz. IV i IX)
e) Dostawę mrożonek zgodnie z załącznikiem „E” (cz. V i X)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f85d8280-0a73-4cd3-8e9d-cc94a06fafe4
Biuletyn 574954-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Somonino
Regon 54507600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceynowy
Zamawiajacy miejscowosc Somonino
Zamawiajacy kod pocztowy 83-314
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 841 121
Zamawiajacy fax 586 841 144
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@somonino.pl
Adres strony url bip.somonino.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia bip.somonino.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.somonino.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurirt, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Punkt Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Somoninie, yl. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę artykułów żywnościowych do przygotowania posiłków dla dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej w Somoninie i Goręczynie
Numer referencyjny W3.271.1.10.2019.RS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Zakres dostaw obejmuje : a) Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych zgodnie z załącznikiem „A”. (cz. I i VI ) b) Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem „B”. (cz. II i VII ) c) Dostawę nabiału i przetworów mlecznych zgodnie z załącznikiem „C”. (cz. III i VIII) d) Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych zgodnie z załącznikiem „D” (cz. IV i IX) e) Dostawę mrożonek zgodnie z załącznikiem „E” (cz. V i X)
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 295304,35
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Udzielenie zamówień uzupełniających polegać będzie na zwiększeniu ilości dostaw w poszczególnych częściach i asortymentach do wielkości 20% zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 2. 2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) terminu wykonania zamówienia w przypadku: a) braku środków lub nie otrzymania nowych (skrócenie terminu świadczenia dostaw), b) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę (np. rozwiązanie umowy w przypadku nie przewidzianych zdarzeń losowych) 2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r.m o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. Warunki dokonywania zmian: 1) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, 2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 4. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: 1) zmianę rachunku bankowego, 2) zmiany adresowe. 5. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadamiania się na piśmie o zmianach, o których mowa w ust. 4.
IV 4 4 data 2019-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych. • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA SOMONINO z siedzibą w Somoninie ul. Ceynowy 21; tel. (58) 684-11-21; adres e-mail ug@somonino.pl • W GMINIĘ SOMONINO został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych z którym można się skontaktować pod adresem e-mail iod@somonino.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa PZP”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: o prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych zgodnie z załącznikiem „A”. do Sz. P. w Somoninie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33043,48
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych zgodnie z załącznikiem „A”. do Sz.P. w Somonine
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem „B”. do Sz. P. w Somoninie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 40869,53
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem „B”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawę nabiału i przetworów mlecznych zgodnie z załącznikiem „C”. do Sz. P. w Somoninie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33043,46
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawę nabiału i przetworów mlecznych zgodnie z załącznikiem „C”.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych zgodnie z załącznikiem „D” do Sz.P. w Somoninie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33043,48
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych zgodnie z załącznikiem „D”
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawę mrożonek zgodnie z załącznikiem „E” do Sz. P. w Somoninie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23478,21
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawę mrożonek zgodnie z załącznikiem „E”
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych zgodnie z załącznikiem „A do Sz. P. w Goręczynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13043,48
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawę artykułów zbożowych i pochodnych zgodnie z załącznikiem „A
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem „B do Sz. P. w Goręczynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34782,61
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawę mięsa i wyrobów mięsnych zgodnie z załącznikiem „B
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawę nabiału i przetworów mlecznych zgodnie z załącznikiem „C”. do Sz. P. w Goręczynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13043,48
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawę nabiału i przetworów mlecznych zgodnie z załącznikiem „C”.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych zgodnie z załącznikiem „D” do Sz. P. w Goręczynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13043,44
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawę warzyw, owoców i art. pozostałych zgodnie z załącznikiem „D”
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawę mrożonek zgodnie z załącznikiem „E” do Sz. P. w Goręczynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8695,61
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawę mrożonek zgodnie z załącznikiem „E”
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)