Zakup sprzętu gastronomicznego

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-24 00:00:00
Instytucja 1. Baza Lotnictwa Transportowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573265-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest "Zakup sprzętu gastronomicznego"
Część I: Zadanie numer 1 - Samoobsługowy ciąg wydawczy z montażem szt. 1
Część II: Zadanie numer 2 - Zmywarka do mycia garnków i tac szt. 3
Część III: Zadanie numer 3 - Zmywarka do mycia naczyń kapturowa szt. 1
Część IV: Zadanie numer 4 - Automatyczny ekspres ciśnieniowy do kawy szt. 1
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce - zamówienia publiczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d298415c-29fd-405e-b0d7-46d91eee349a
Biuletyn 573265-N-2019
Zamawiajacy nazwa 1. Baza Lotnictwa Transportowego
Regon 10088949300000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 1c
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 821 316,
Zamawiajacy fax 261 821 316
Zamawiajacy email 1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl,
Adres strony url www.1bltr.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 1. Baza Lotnictwa Transportowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.1bltr.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.1bltr.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście , pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 1. Baza Lotnictwa Transportowego ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa - budynek 65, numer pokoju 108 - kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu gastronomicznego
Numer referencyjny 21/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest "Zakup sprzętu gastronomicznego" Część I: Zadanie numer 1 - Samoobsługowy ciąg wydawczy z montażem szt. 1 Część II: Zadanie numer 2 - Zmywarka do mycia garnków i tac szt. 3 Część III: Zadanie numer 3 - Zmywarka do mycia naczyń kapturowa szt. 1 Część IV: Zadanie numer 4 - Automatyczny ekspres ciśnieniowy do kawy szt. 1 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, znajdującego się na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce - zamówienia publiczne.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Od dnia podpisania umowy do 22.11.2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla zadania numer 1 – wymagane udokumentowanie wykonania minimum dwóch ciągów wydawczych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 pracownikiem zatrudnionym w oparciu o umowę o pracę, posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia elektryczne. Dla zadań numer 2, 3, 4 – zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 pracownikiem zatrudnionym w oparciu o umowę o pracę, posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia elektryczne oraz uprawnienia hydrauliczne.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie wykazu pracowników wraz z kserokopią dokumentów poświadczających posiadanie odpowiedni kwalifikacji zawodowych tj. uprawnień elektrycznych oraz hydraulicznych przez co najmniej 1 pracownika zatrudnionego w oparciu o umowę o pracę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy) 2)W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3)Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego 4)Wykaz wykonania minimum dwóch ciągów wydawczych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 5)Wykaz pracowników wraz z kserokopią dokumentów poświadczających posiadanie odpowiedni kwalifikacji zawodowych tj. uprawnień elektrycznych oraz hydraulicznych przez co najmniej 1 pracownika zatrudnionego w oparciu o umowę o pracę.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 3) Katalog lub karta produktu z oferowanym modelem urządzenia, w języku polskim ze zdjęciem, ze wszystkimi informacjami dotyczącymi parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego i wymaganiami co do montażu. Jeśli katalog lub karta produktu nie zawiera wszystkich informacji co do parametrów technicznych Wykonawca wyspecyfikuje je i podpisze.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Na podstawie art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy: a) zmiana danych dotyczących stron umowy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego), b)zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć; c)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; d)zmniejszenie przedmiotu umowy w przypadku zmian organizacyjnych, w przypadku zmian przepisów, które nastąpiły po otwarciu ofert, oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu umowy a niezależnych od Stron; e)zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmniejszenia przedmiotu umowy zgodnie z pkt d).
IV 4 4 data 2019-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie numer 1 - Samoobsługowy ciąg wydawczy z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie numer 1 - Samoobsługowy ciąg wydawczy z montażem szt. 1 Samoobsługowy ciąg wydawczy składa się z : 1.Dystrybutor talerzy jezdny szt. 3 2.Wózek do tac i sztućców szt. 2 3.Stanowisko kasowe szt. 1 4.Witryna chłodnicza z wanną szt. 2 5.Czterokomorowy segment bemarowy szt. 1 6.Nadstawka z półką ze stali nierdzewnej zamknięta z szybami bocznymi szt. 1 7. Trzykomorowy segment bemarowy szt. 1 8.Nadstawka z półką ze stali nierdzewnej zamknięta z szybami bocznymi szt. 1 9.Stanowisko neutralne z drzwiami suwanymi, mobilne, zabudowa z 3 stron szt. 1 10.Stanowisko neutralne szt.2 11.Prowadnica tac szt.1 12.Wózek transportowy na tace kelnerskie szt. 4 13.Cokól wewnętrzny szt. 1 14.Zabudowa dekoracyjna z cokołem szt. 1 15.Taca kelnerska szt. 200
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie numer 2 - Zmywarka do mycia garnków i tac
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie numer 2 - Zmywarka do mycia garnków i tac szt. 3
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie numer 3 - Zmywarka do mycia naczyń kapturowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie numer 3 - Zmywarka do mycia naczyń kapturowa szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie numer 4 - Automatyczny ekspres ciśnieniowy do kawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie numer 4 - Automatyczny ekspres ciśnieniowy do kawy szt. 1
  

Criterion

Kryteria Udzielona gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)