Dostawa mebli w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-25 00:00:00
Instytucja Powiat Rycki
Miejscowość Ryki
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574856-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla ZSZ Nr 2 w Rykach oraz ZSZ Nr 2 w Dęblinie w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim” tj. dostawa mebli, zamontowanie mebli w pracowni. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
LADA BAROWA:
1. Wymiary minimalne: długość 200 cm, wysokość 106 cm., szerokość blatu części dolnej (roboczej) 60 cm., szerokość blatu części górnej 50 cm.
2. Konstrukcja zaokrąglona
3. Wykonana z płyt z laminatu łączonej z tworzywami sztucznymi lub metalem.
4. Blat wykonany z płyty HPL.
5. Materiał o wysokiej trwałości, odporny na zarysowania i wysokie temperatury, pokryte nietoksycznym lakierem.
6. Zabezpieczenie krawędzi: ABS 2mm i HPL.
7. Pod blatem roboczym minimum 2 szuflady i 2 szafki robocze zamykane, o minimalnych wymiarach: głębokość 60 cm., szerokość minimalna 50 cm
8. Półki szklane montowane na ścianie 5 sztuk, wymiary: długość minimum 70 cm, szerokość minimum 15 cm.
Uwaga: 1) Dla każdego urządzenia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać naklejki informujące o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html
2) Mebel musi wywierać pozytywny wpływ na promowanie zasady równości oraz dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Zakłada się, że wsparta infrastruktura będzie w pełni dostępna dla wszystkich potencjalnych interesariuszy, w tym dla osób z niepełnosprawnościami. Zakupione wyposażenie dostosowane do będzie potrzeb osób z niepełnosprawnościami.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c5b0e00-1b73-45d9-8862-6e19c05f6545
Biuletyn 574856-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Rycki
Regon 43101944800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wyczółkowskiego
Zamawiajacy miejscowosc Ryki
Zamawiajacy kod pocztowy 08-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 8657450, 8657472
Zamawiajacy fax 818 651 966
Zamawiajacy email promocja@ryki.powiat.pl
Adres strony url www.spryki.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spryki.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwa Powiatowego w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój nr 103 (sekretariat) – I piętro. Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 8.1 SIWZ, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”
Numer referencyjny EZ.042.6.65.2016
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla ZSZ Nr 2 w Rykach oraz ZSZ Nr 2 w Dęblinie w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim” tj. dostawa mebli, zamontowanie mebli w pracowni. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: LADA BAROWA: 1. Wymiary minimalne: długość 200 cm, wysokość 106 cm., szerokość blatu części dolnej (roboczej) 60 cm., szerokość blatu części górnej 50 cm. 2. Konstrukcja zaokrąglona 3. Wykonana z płyt z laminatu łączonej z tworzywami sztucznymi lub metalem. 4. Blat wykonany z płyty HPL. 5. Materiał o wysokiej trwałości, odporny na zarysowania i wysokie temperatury, pokryte nietoksycznym lakierem. 6. Zabezpieczenie krawędzi: ABS 2mm i HPL. 7. Pod blatem roboczym minimum 2 szuflady i 2 szafki robocze zamykane, o minimalnych wymiarach: głębokość 60 cm., szerokość minimalna 50 cm 8. Półki szklane montowane na ścianie 5 sztuk, wymiary: długość minimum 70 cm, szerokość minimum 15 cm. Uwaga: 1) Dla każdego urządzenia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać naklejki informujące o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html 2) Mebel musi wywierać pozytywny wpływ na promowanie zasady równości oraz dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Zakłada się, że wsparta infrastruktura będzie w pełni dostępna dla wszystkich potencjalnych interesariuszy, w tym dla osób z niepełnosprawnościami. Zakupione wyposażenie dostosowane do będzie potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: 1) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian, 2) Wynikają one z zapisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2019 r. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku konieczności uzyskania wyroku Krajowej Izby Odwoławczej lub Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
IV 4 4 data 2019-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja na meble
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)