GuidZP400 |
1c5b0e00-1b73-45d9-8862-6e19c05f6545
|
Biuletyn |
574856-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Rycki
|
Regon |
43101944800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wyczółkowskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ryki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 8657450, 8657472
|
Zamawiajacy fax |
818 651 966
|
Zamawiajacy email |
promocja@ryki.powiat.pl
|
Adres strony url |
www.spryki.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spryki.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwa Powiatowego w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój nr 103 (sekretariat) – I piętro. Uwaga! Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 8.1 SIWZ, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”
|
Numer referencyjny |
EZ.042.6.65.2016
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla ZSZ Nr 2 w Rykach oraz ZSZ Nr 2 w Dęblinie w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim” tj. dostawa mebli, zamontowanie mebli w pracowni. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
LADA BAROWA:
1. Wymiary minimalne: długość 200 cm, wysokość 106 cm., szerokość blatu części dolnej (roboczej) 60 cm., szerokość blatu części górnej 50 cm.
2. Konstrukcja zaokrąglona
3. Wykonana z płyt z laminatu łączonej z tworzywami sztucznymi lub metalem.
4. Blat wykonany z płyty HPL.
5. Materiał o wysokiej trwałości, odporny na zarysowania i wysokie temperatury, pokryte nietoksycznym lakierem.
6. Zabezpieczenie krawędzi: ABS 2mm i HPL.
7. Pod blatem roboczym minimum 2 szuflady i 2 szafki robocze zamykane, o minimalnych wymiarach: głębokość 60 cm., szerokość minimalna 50 cm
8. Półki szklane montowane na ścianie 5 sztuk, wymiary: długość minimum 70 cm, szerokość minimum 15 cm.
Uwaga: 1) Dla każdego urządzenia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać naklejki informujące o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html
2) Mebel musi wywierać pozytywny wpływ na promowanie zasady równości oraz dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Zakłada się, że wsparta infrastruktura będzie w pełni dostępna dla wszystkich potencjalnych interesariuszy, w tym dla osób z niepełnosprawnościami. Zakupione wyposażenie dostosowane do będzie potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:
1) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian,
2) Wynikają one z zapisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2019 r.
3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku konieczności uzyskania wyroku Krajowej Izby Odwoławczej lub Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|