CRZP/143/2019/AEZ Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2019 - 8

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-25 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Morski w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574323-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302115006, 488200002, 302130005, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2019 - 8

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b29605be-c252-478b-859c-2d19d91c96b8
Biuletyn 574323-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Morski w Gdyni
Regon 00014511200000
Zamawiajacy adres ulica Morska
Zamawiajacy adres numer domu 81-87
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-225
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48585586421,
Zamawiajacy fax +48587412250
Zamawiajacy email zampubl@umg.edu.pl,
Adres strony url www.umg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359&noarchive=true
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=359
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Morski w Gdyni ul. Morska 81-87 81-225 Gdynia Polska
Nazwa nadana zamowieniu CRZP/143/2019/AEZ Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2019 - 8
Numer referencyjny CRZP/143/2019/AEZ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2019 - 8
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga podania opisu oferowanego sprzętu wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane urządzenia spełnią wymagania określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające kompletu wymagań, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy .
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.1 Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian. b) obniżenie stawki podatku VAT - Zamawiający oświadcza, że zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z dnia 5 kwietnia 2004 r. z późn. zm.) będzie ubiegał się o zgodę na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% na elementy wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający oświadcza, że w celu skorzystania z preferencyjnej stawki podatku VAT 0%, na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. Nr 54 poz.535 z późn. zm) wystąpi do Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej o potwierdzenie, że zamawiany sprzęt jest przeznaczony dla placówki oświatowej. W przypadku otrzymania zgody na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% na całość lub część przedmiotu zamówienia strony umowy podpiszą odpowiedni aneks do umowy, który będzie dla Wykonawcy podstawą do wystawienia faktury z preferencyjną stawką podatku VAT 0 %. c) w przypadku wystąpienia "siły wyższej". "Siła wyższa" oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; d) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu dostawy; e) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na skutek zmiany przepisów w tym zakresie - wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian.
IV 4 4 data 2019-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1.Notebook 15,6" 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3090,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2.Komputer AIO, 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30211500-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3420,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3. Notebook 15,6", 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2280,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4. Notebook 15,6", 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5. Serwer Rack 19", 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6. Notebook 15,6", 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3110,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7. Zestaw komputerowy z monitorem, 3 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7926,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8. Drukarka laserowa A4 mono, 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9. Drukarka laserowa A4 kolor, 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2650,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)