Dostawa i montaż mebli dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku

Data publikacji 2019-07-17
Data zakończenia 2019-07-25 00:00:00
Instytucja Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Puck
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573550-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa i montaż meblidla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ

Wymagany okres gwarancji licząc od momentu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru- minimum 24 miesiące.

Zamawiający zaleca przed przystąpieniem do składania ofert przeprowadzenie wizji lokalnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad28aa60-e67c-4300-bc18-1e8b18291ad7
Biuletyn 573550-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Regon 19112372800000
Zamawiajacy adres ulica Mestwina
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Puck
Zamawiajacy kod pocztowy 84-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-58 673-04-51,
Zamawiajacy fax 0-58 673-04-53
Zamawiajacy email pt.puck@straz.gda.pl,
Adres strony url https://kppsppuck.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.strazpuck.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wprowadza, jako obowiązującą w toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia - formę pisemną (z zastrzeżeniami wskazanymi w treści Specyfikcji Istotnych Warunków Zamówienia). Wykonawca może złożyć ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pucku ul. Mestwina 11 84-100 Puck
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku
Numer referencyjny PT.2370.3.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż meblidla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ Wymagany okres gwarancji licząc od momentu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru- minimum 24 miesiące. Zamawiający zaleca przed przystąpieniem do składania ofert przeprowadzenie wizji lokalnej.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Wykonawcy występujący wspólnie powinni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie; 3. Dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) 1. Przy wnoszeniu wadium, Wykonawca powinien wpisać numer niniejszego postępowania. 2. Wadium wnoszone nie przez wykonawcę tylko w jego imieniu przez inny podmiot lub osobę powinno być wyraźnie oznakowane, którego wykonawcy dotyczy Zamawiający zastrzega, że przypadku, gdy Wykonawca nie dokona opisu, o którym mowa punkcje powyżej lub opis będzie błędny i w konsekwencji nie będzie można zidentyfikować, którego wykonawcy dotyczy to oferta wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania na podstawia art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone może być w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 Ustawy Pzp z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 83 1160 2202 0000 0000 4522 9149 Bank Millennium SA O/Puck 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z tym, że wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego w momencie upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 6. Zaleca się by dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, był załączony do oferty. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dołączyć należy w oryginale do oferty, przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno wyraźnie oznaczać beneficjenta tj. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pucku, ul. Mestwina 11, 84-100 Puck, winno być bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy PZP). 10. Zamawiający, zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 3 Pzp. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o .której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV 4 4 data 2019-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwaramcji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)