GuidZP400 |
15816265-6046-413b-b408-ef3424e210b9
|
Biuletyn |
571274-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
Regon |
12810530000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bialska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 673 753
|
Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
Zamawiajacy email |
szp@data.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurkier, osobiście; Oferte należy złożyć w formie pisemnej na podany poniżej adres:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa. Kancelaria, pok.3.41 (II piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO Z DOFINANSOWANIA PREWENCYJNEGO TUW PZUW, W TYM KARDIOSTYMULATOR (1.SZT), APARAT EKG (2.SZT), PISTOLET DO BIOPSJI (1.SZT), APARAT ELEKTROCHIRURGICZNY (1.SZT).
|
Numer referencyjny |
DEZ.26.071.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO Z DOFINANSOWANIA PREWENCYJNEGO TUW PZUW, W TYM KARDIOSTYMULATOR (1.SZT), APARAT EKG (2.SZT), PISTOLET DO BIOPSJI (1.SZT), APARAT ELEKTROCHIRURGICZNY (1.SZT).
2. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa Sprzętu Medycznego Z Dofinansowania Prewencyjnego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Wzajemnych, w tym Kardiostymulator (1.szt), Aparat EKG (2.szt), Pistolet Do Biopsji (1.szt), Aparat Elektrochirurgiczny (1.szt) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.
3. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części:
Część Nr 1 - KARDIOSTYMULATOR- 1 szt. dla Pracowni Hemodynamiki,
Część Nr 2 - APARAT EKG- 2 szt. dla Oddziału Chirurgii Naczyniowej,
Część Nr 3 - PISTOLET DO BIOPSJI- 1 szt. dla Poradni Schorzeń Piersi,
Część Nr 4 - APARAT ELEKTOCHITRURGICZNY- 1szt. dla Poradni Chirurgii Ogólnej (ul. PCK 7).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 2 i 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - parametry wymagane. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolne części lub na cały przedmiot zamówienia.
6. Ilekroć w niniejszej SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, który charakteryzuje produkt, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy PZP, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodnie z przeznaczeniem medycznym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
8. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych Polskiego Zakładu Ubezpieczeń Wzajemnych. Numer umowy: U/PR/BWK/9/2019.
9. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy PZP ,,Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego”.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) Opis przedmiotu zamówienia np. karty katalogowe /opisy/ foldery / prospekty / ulotki / fotografie/ oświadczenie Wykonawcy / informacje producenta oferowanego asortymentu/, potwierdzające, spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w Załączniku Nr 6 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - Parametry wymagane - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem z zaznaczeniem której pozycji dotyczy dokument. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) Oświadczenie Wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie RP - zgodnie ze wzorem, który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu.
2.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 niniejszej SIWZ, musi złożyć każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej.
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP). Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
4. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. - Dz. U. z 2018, poz. 1993), zwanym dalej ,,rozporządzeniem”, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3a Ustawy PZP).
6. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty(oryginał), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów, dotyczy to również podwykonawców.
2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy(oryginał), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
3) Wypełnioną i podpisaną tabelę pn. Opis przedmiotu zamówienia/Parametry wymagane oferowanego asortymentu(oryginał), sporządzoną zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy):
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
5) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (spółki cywilne/konsorcja) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
7. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów:
1) Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 ze zm.) wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. - Dz. U. z 2018, poz. 1993), zwanym dalej ,,rozporządzeniem”, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
3) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
4) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy stanowiący
załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy PZP ,,Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane."
2.Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego
zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego
przepisów Ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI Ustawy PZP
jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 Ustawy PZP.
3.Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ
przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy PZP. 3.
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
stanowi § XXIII SIWZ. 1)W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.
1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może
żądać od osoby , której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu. 2)Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust.1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 3)W przypadku gdy wykonanie
obowiązków , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający morze żądać od osoby, której dane dotyczą,wskazania
dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania udzielenie zamówienia.
|