GuidZP400 |
6d76d555-d8d9-44b4-bdb5-2e37cab67e1f
|
Biuletyn |
576522-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach
|
Regon |
36500418500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Marszałka Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tychy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323232400,
|
Zamawiajacy fax |
323232403
|
Zamawiajacy email |
mco@mco.tychy.pl,
|
Adres strony url |
bip.tychy.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.tychy.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Centrum Oświaty w Tychach al. Piłsudskiego 12 43-100 Tychy - kancelaria pokój 215
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
|
Numer referencyjny |
MCO-SZP.261.23.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:
Część 1 – pomoce dla klas I-III, muzyka, technika, informatyka
Część 2 – pomoce - matematyka, geografia, biologia, przyroda
Część 3 – geografia - mapy
Część 4 – pomoce - historia, WDŻ, język polski, język angielski
Część 5 – pomoce - pedagog, logopeda, świetlica
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4, 5, 6, 7, 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r.
4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje (na podstawie jednej umowy bądź zamówienia) co najmniej:
Dla części 1
1 dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 złotych brutto;
Dla części 2
1 dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 56 000,00 złotych brutto;
Dla części 3
1 dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 złotych brutto;
Dla części 4
1 dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 11 000,00 złotych brutto;
Dla części 5
1 dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 złotych brutto;
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
wykazu dostaw (załącznik nr 9 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
7.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądać następujących dokumentów:
7.4.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
7.4.2. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
wykazu dostaw (załącznik nr 9 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
13.1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
13.1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
13.1.2 wypełniony formularz rzeczowo – cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4a, 5a, 6a, 7a, 8a do SIWZ
13.1.3 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.3 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 SIWZ); oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2a do SIWZ);
13.1.4 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).;
13.1.5 W formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w formularzach rzeczowo-cenowych odpowiednich dla danej części zamówienia (załączniki nr 4a, 5a, 6a do SIWZ) należy wypełnić wszystkie puste pola dokumentu. Wykonawca zobowiązany jest podać w polu „producent/model/kod produktu/ISBN wszystkie dane, które umożliwią Zamawiającemu porówanie zaoferowanych produktów z minimalnymi parametrami wskazanymi w SIWZ.. W przypadku zaoferowania produktu o tym samym ISBN, na który powoływał się Zamawiający należy także wypełnić pole tym numerem ISBN.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 – pomoce dla klas I-III, muzyka, technika, informatyka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r.
4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 – pomoce - matematyka, geografia, biologia, przyroda
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r.
4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 – geografia - mapy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r.
4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4 – pomoce - historia, WDŻ, język polski, język angielski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r.
4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5 – pomoce - pedagog, logopeda, świetlica
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-23T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r.
4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
|
| |