Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach

Data publikacji 2019-07-19
Data zakończenia 2019-07-30 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Oświaty w Tychach
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576522-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części:

Część 1 – pomoce dla klas I-III, muzyka, technika, informatyka
Część 2 – pomoce - matematyka, geografia, biologia, przyroda
Część 3 – geografia - mapy
Część 4 – pomoce - historia, WDŻ, język polski, język angielski
Część 5 – pomoce - pedagog, logopeda, świetlica

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4, 5, 6, 7, 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d76d555-d8d9-44b4-bdb5-2e37cab67e1f
Biuletyn 576522-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Oświaty w Tychach
Regon 36500418500000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Tychy
Zamawiajacy kod pocztowy 43-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323232400,
Zamawiajacy fax 323232403
Zamawiajacy email mco@mco.tychy.pl,
Adres strony url bip.tychy.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia bip.tychy.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Centrum Oświaty w Tychach al. Piłsudskiego 12 43-100 Tychy - kancelaria pokój 215
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
Numer referencyjny MCO-SZP.261.23.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1 – pomoce dla klas I-III, muzyka, technika, informatyka Część 2 – pomoce - matematyka, geografia, biologia, przyroda Część 3 – geografia - mapy Część 4 – pomoce - historia, WDŻ, język polski, język angielski Część 5 – pomoce - pedagog, logopeda, świetlica Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4, 5, 6, 7, 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-08-12T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-08-23T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r. 4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje (na podstawie jednej umowy bądź zamówienia) co najmniej: Dla części 1  1 dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 złotych brutto; Dla części 2  1 dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 56 000,00 złotych brutto; Dla części 3  1 dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 złotych brutto; Dla części 4  1 dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 11 000,00 złotych brutto; Dla części 5  1 dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 złotych brutto; W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: wykazu dostaw (załącznik nr 9 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądać następujących dokumentów: 7.4.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 7.4.2. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
Zakresie warunkow udzialu W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: wykazu dostaw (załącznik nr 9 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 13.1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 13.1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 13.1.2 wypełniony formularz rzeczowo – cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4a, 5a, 6a, 7a, 8a do SIWZ 13.1.3 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.3 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 SIWZ); oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2a do SIWZ); 13.1.4 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).; 13.1.5 W formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w formularzach rzeczowo-cenowych odpowiednich dla danej części zamówienia (załączniki nr 4a, 5a, 6a do SIWZ) należy wypełnić wszystkie puste pola dokumentu. Wykonawca zobowiązany jest podać w polu „producent/model/kod produktu/ISBN wszystkie dane, które umożliwią Zamawiającemu porówanie zaoferowanych produktów z minimalnymi parametrami wskazanymi w SIWZ.. W przypadku zaoferowania produktu o tym samym ISBN, na który powoływał się Zamawiający należy także wypełnić pole tym numerem ISBN.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – pomoce dla klas I-III, muzyka, technika, informatyka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-08-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-23T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r. 4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – pomoce - matematyka, geografia, biologia, przyroda
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-08-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-23T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r. 4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 – geografia - mapy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-08-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-23T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r. 4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 – pomoce - historia, WDŻ, język polski, język angielski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-08-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-23T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r. 4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 – pomoce - pedagog, logopeda, świetlica
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-08-12T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-23T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1 Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r. 4.2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie od dnia 12.08.2019 do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)