Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2019-07-19
Data zakończenia 2019-07-31 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576100-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części:
Część 1:
Dostawa 40 urządzeń komputerowych typu komputer all-in-one. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Zamawiającego stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ (dalej jako OPZ). Pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawca zobowiązany jest opisać każdy z parametrów nie wystarczające jest wpisanie samego słowa „Tak” lub „Nie”. Powyższy zapis nie dotyczy opisu BIOSU i oprogramowania.

Część 2:
Dostawa 5 urządzeń komputerowych typu komputer przenośny (laptop). Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Zamawiającego stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ (dalej jako OPZ). Pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawca zobowiązany jest opisać każdy z parametrów nie wystarczające jest wpisanie samego słowa „Tak” lub „Nie”. Powyższy zapis nie dotyczy opisu BIOSU i oprogramowania.

Część 3:
Dostawa 10 monitorów komputerowych LCD bez ekranu dotykowego. Opis zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Zamawiającego stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ (dalej jako OPZ).
Pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawca zobowiązany jest opisać każdy z parametrów nie wystarczające jest wpisanie samego słowa „Tak” lub „Nie”. Powyższy zapis nie dotyczy opisu BIOSU i oprogramowania.

2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera informację o asortymencie, ilościach i jego parametrach techniczno - użytkowych.
3. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów, dostarczony na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy wraz
z dokumentacją w języku polskim (tj. instrukcjami obsługi na nośniku danych).
4. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
5. Miejscem dostawy jest:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu
im. prof. L. Bierkowskiego, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, Dział Informatyki, piętro X

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c0a5b3f-2bd7-45ec-8b2c-b11fe668d5cf
Biuletyn 576100-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
Regon 63117871000000
Zamawiajacy adres ulica Dojazd
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-631
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 464 770
Zamawiajacy fax 618 464 765
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalmswia.poznan.pl
Adres strony url www.szpitalmswia.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalmswia.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalmswia.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria (pokój nr 167, I piętro), Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny Zp/p/21/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis Przedmiotu Zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części: Część 1: Dostawa 40 urządzeń komputerowych typu komputer all-in-one. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Zamawiającego stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ (dalej jako OPZ). Pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawca zobowiązany jest opisać każdy z parametrów nie wystarczające jest wpisanie samego słowa „Tak” lub „Nie”. Powyższy zapis nie dotyczy opisu BIOSU i oprogramowania. Część 2: Dostawa 5 urządzeń komputerowych typu komputer przenośny (laptop). Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Zamawiającego stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ (dalej jako OPZ). Pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawca zobowiązany jest opisać każdy z parametrów nie wystarczające jest wpisanie samego słowa „Tak” lub „Nie”. Powyższy zapis nie dotyczy opisu BIOSU i oprogramowania. Część 3: Dostawa 10 monitorów komputerowych LCD bez ekranu dotykowego. Opis zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Zamawiającego stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ (dalej jako OPZ). Pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawca zobowiązany jest opisać każdy z parametrów nie wystarczające jest wpisanie samego słowa „Tak” lub „Nie”. Powyższy zapis nie dotyczy opisu BIOSU i oprogramowania. 2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera informację o asortymencie, ilościach i jego parametrach techniczno - użytkowych. 3. Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów, dostarczony na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy wraz z dokumentacją w języku polskim (tj. instrukcjami obsługi na nośniku danych). 4. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych. 5. Miejscem dostawy jest: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. L. Bierkowskiego, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań, Dział Informatyki, piętro X
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: a. dla części I: ….. dni zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę kryterium oceny ofert; b. dla części II: …. dni zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę kryterium oceny ofert; c. dla części III:…. dni zgodnie z zaoferowanym przez Wykonawcę kryterium oceny ofert;
Okreslenie warunkow a) Zamawiający nie określa tych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej: a. dla części I: 60.000,00 zł netto (każda dostawa w ramach odrębnej umowy) b. dla części II: 20.000,00 zł netto (każda dostawa w ramach odrębnej umowy) c. dla części III: 6.000,00 zł netto (każda dostawa w ramach odrębnej umowy)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5: 2.1. pkt 5.1. – dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 6.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 7 stosuje się. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 5 pkt 5.1., składa dokument, o którym mowa w ust. 6 pkt 6.1., w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 8 zdanie pierwsze stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci b) dowodów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: brzmienie warunków oraz sposób ich dokumentowania należy uczynić zgodnie z zapisem Rozdz. V SIWZ. Dokument może być przedstawiony w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podstawa prawna: § 14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126). Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 8 do SIWZ. 1) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty (tzw. etap I) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1.1. nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz 1.2. spełnia warunki udziału w postępowaniu 1.3. wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ (OPZ zawierający Specyfikację techniczną) 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa zgodnie z treścią Załącznika nr 2,4 i 5 do SIWZ. Informacje w nich zawarte stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). 1. W świetle art. 24 ust. 11 Pzp każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, ma obowiązek przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik numer 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w następujących przypadkach: a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), b. zmiany osób wyznaczonych do kontaktu Zamawiającego z Wykonawcami, zmiany po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy, c. zmiany stron Umowy, wynikających ze zmiany stanu faktycznego lub prawnego (następstwo prawne), d. zmian w zakresie i formie przedmiotu Umowy, jeżeli wprowadzenia tych zmian jest skutkiem zmiany obowiązujących przepisów prawa, e. zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszą jakość przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, f. nie wykorzystania w całości należnego Wykonawcy wynagrodzenia z tytułu realizacji niniejszej Umowy w okresie jej obowiązywania. 2. Zawarcie Umowy nie upoważnia żadnej ze Stron do składnia jakichkolwiek oświadczeń, zaciągania zobowiązań ani dokonywania innych czynności w imieniu drugiej Strony.
IV 4 4 data 2019-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31.07.19 roku o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego (Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań), w pokoju nr 100 (I piętro) – Dział Zamówień Publicznych. 2,Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: zamowienia@szpitalmswia.poznan.pl. 3.Wszelka korespondencja, pisma, wnioski, dokumenty – dotyczy również wersji elektronicznej, przekazywane Zamawiającemu przez Wykonawców winne być opisane: dotyczy postępowania ZP/p/21/19 „Dostawa sprzętu komputerowego”.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa 40 urządzeń komputerowych typu komputer all-in-one.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Zamawiającego stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ (dalej jako OPZ). Pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawca zobowiązany jest opisać każdy z parametrów nie wystarczające jest wpisanie samego słowa „Tak” lub „Nie”. Powyższy zapis nie dotyczy opisu BIOSU i oprogramowania.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 5 urządzeń komputerowych typu komputer przenośny (laptop).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Zamawiającego stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ (dalej jako OPZ). Pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawca zobowiązany jest opisać każdy z parametrów nie wystarczające jest wpisanie samego słowa „Tak” lub „Nie”. Powyższy zapis nie dotyczy opisu BIOSU i oprogramowania.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa 10 monitorów komputerowych LCD bez ekranu dotykowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Opis zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna Zamawiającego stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ (dalej jako OPZ). Pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawca zobowiązany jest opisać każdy z parametrów nie wystarczające jest wpisanie samego słowa „Tak” lub „Nie”. Powyższy zapis nie dotyczy opisu BIOSU i oprogramowania.
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)