GuidZP400 |
4f7a8ec6-e27d-46aa-8fa3-ec1ffc5c621e
|
Biuletyn |
576259-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
|
Regon |
77090151100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Hubalczyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
59 8460620, 8460621
|
Zamawiajacy fax |
598 460 621
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital.slupsk.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.szpital.slupsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.szpital.slupsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Hubalczyków 1, budynek administracji – sekretariat Zarządu, pokój nr 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów, materiałów i akcesoriów zużywalnych niezbędnych do wykonywania zabiegów witrektomii i fakoemulsyfikacji wraz z dzierżawa aparatu do wykonywania w/w operacji - 71/PN/2019
|
Numer referencyjny |
71/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jałowych, jednorazowych zbiorczo zapakowanych zestawów, materiałów i akcesoriów zużywalnych niezbędnych do wykonywania zabiegów witrektomii i fakoemulsyfikacji wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania w/w operacji
w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW (Formularz asortymentowo-ilościowy).
2. Przedmiot zamówienia w część nr 1 obejmuje również szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji aparatu do wykonywania zabiegów witrektomii i fakoemulsyfikacji.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione
w Formularzu asortymentowo-ilościowym i opisie przedmiotu zamówienia, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych).
5. Szczegółowe wymagania określone są w Opisie przedmiotu zamówienia – Część III SIWZ.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie niniejsze składa się z 6 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę).
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
15. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33141000-0 – Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33162100-4 –Urządzenia używane na salach operacyjnych
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
270920,50
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) karty katalogowe / foldery ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i części zamówienia dotyczą – Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy były na płycie CD.
b) Opis przedmiotu zamówienia wraz z wypełniona tabelą Paramenty techniczne – Część IV IDW.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy były na płycie CD.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy
w następujących sytuacjach:
1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie:
W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiązania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiającego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie
2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmienie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.
3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
4) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku braku wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy do czasu jej wykorzystania jednak nie dłużej niż na 12 miesięcy. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2019-08-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
228120,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jałowych, jednorazowych zbiorczo zapakowanych zestawów, materiałów i akcesoriów zużywalnych niezbędnych do wykonywania zabiegów witrektomii i fakoemulsyfikacji wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania w/w operacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW (Formularz asortymentowo-ilościowy).
2. Przedmiot zamówienia w część nr 1 obejmuje również szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia, eksploatacji, obsługi i konserwacji aparatu do wykonywania zabiegów witrektomii i fakoemulsyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Częśc nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4528,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów zużywalnych niezbędnych do wykonywania zabiegów witrektomii i fakoemulsyfikacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW (Formularz asortymentowo-ilościowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Częśc nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18832,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów zużywalnych niezbędnych do wykonywania zabiegów witrektomii i fakoemulsyfikacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW (Formularz asortymentowo-ilościowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4760,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów zużywalnych niezbędnych do wykonywania zabiegów witrektomii i fakoemulsyfikacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW (Formularz asortymentowo-ilościowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9110,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów zużywalnych niezbędnych do wykonywania zabiegów witrektomii i fakoemulsyfikacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW (Formularz asortymentowo-ilościowy).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5570,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i akcesoriów zużywalnych niezbędnych do wykonywania zabiegów witrektomii i fakoemulsyfikacji w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW (Formularz asortymentowo-ilościowy).
|
| |