GuidZP400 |
32b828a5-72bd-46df-87d6-be28b5dd6b17
|
Biuletyn |
576254-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
|
Regon |
97026454100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sulechowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-022
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
68 329 78 42
|
Zamawiajacy fax |
68 329 78 40
|
Zamawiajacy email |
m.dobosz@region.zgora.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.region.zgora.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup finansowany jest w ramach projektu pn. „Profesjonalizacja usług świadczonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. dla lubuskich MMŚP”, który uzyskał dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, w ramach Działania 1.2 „Rozwój przedsiębiorczości”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.region.zgora.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.region.zgora.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Sulechowska 1, 65-022 Zielona Góra, w Kancelarii Zarządu ARR S.A.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa specjalistycznego oprogramowania do ewidencjonowania, rozliczania i zarządzania umowami pożyczkowymi PBaza, obejmującego Moduł rejestrów, Moduł analizy finansowej i scoringu, Moduł do generowania dokumentów, Moduł raportów, Moduł do posprzedażowej obsługi klientów oraz Moduł kontroli lub stworzenie odrębnego, jednolitego oprogramowania zintegrowanego z oprogramowaniem PBaza funkcjonalnie w pełni odpowiadającego rozbudowie
|
Numer referencyjny |
ZP/1/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa specjalistycznego oprogramowania do ewidencjonowania, rozliczania i zarządzania umowami pożyczkowymi PBaza, obejmującego Moduł rejestrów, Moduł analizy finansowej i scoringu, Moduł do generowania dokumentów, Moduł raportów, Moduł do posprzedażowej obsługi klientów oraz Moduł kontroli lub stworzenie odrębnego, jednolitego oprogramowania zintegrowanego z oprogramowaniem PBaza, funkcjonalnie w pełni odpowiadającego rozbudowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
120
|
Informacje na temat katalogow |
Informacje dotyczące RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Rozwoju Regionalnego SA z siedzibą przy ul. Sulechowskiej 1, 65-022 Zielona Góra.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w spra-wach związanych z ochroną danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@region.zgora.pl lub
listownie na adres Agencja Rozwoju Regionalnego SA z siedzibą przy ul. Sulechowskiej 1, 65-022
Zielona Góra, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku treści umowy przez okres 10 lat lub dłużej, w przypadku umowy zawartej na czas powyżej 10 lat, wówczas na okres jej trwania.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzo-wany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach wynikających
z art. 8a ust. 2 i 4 ustawy oraz art. 97 ust. 1a ustawy, tj.
• art. 8a ust. 2 ustawy - W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
• art. 8a ust. 4 ustawy - Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
• art. 97 ust. 1a ustawy - W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się
wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat od dnia ogłoszenia zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - dostaw polegających łącznie w ramach każdego kontraktu/umowy na dostawie oprogramowania finansowego wraz z jego wdrożeniem,
o wartości zamówień łącznie co najmniej 80 tys. złotych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny by wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyj-nym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na sie-dzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeże-li z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych, referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zał. Nr 6 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ) – jeżeli dotyczy.
5. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym:
1) zmiany podmiotów na etapie realizacji zamówienia, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania
o zamówienie publiczne jak dotychczasowy podwykonawca,
2.Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia umowy, w następujących sytuacjach:
1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będące następstwem nieterminowego przekazania wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji zamówienia, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia umowy,
2) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Zamawiający ani Wykonawca,
w szczególności będące następstwem działania instytucji zewnętrznych, osób trzecich.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|