GuidZP400 |
97fbf4cb-137a-4d1e-8efa-ebcca61ce250
|
Biuletyn |
574831-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych
|
Regon |
30163140800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
-
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupia Wielka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-022
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
612 852 341,
|
Zamawiajacy fax |
612 853 558
|
Zamawiajacy email |
j.kaminski@coboru.pl,
|
Adres strony url |
www.coboru.pl
|
Adres strony internetowej |
www.coboru.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
ZP/TCZ/1/2019
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.coboru.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba zamawiającego, 63-022 Słupia Wielka, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa serwisowa w zakresie utrzymania w pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej oprogramowania oraz sprzętu produkcji Hewlett-Packard
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest utrzymanie w pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej następujących urządzeń / programów:
Sprzęt:
1.1. dwie półki serwerowe HP BladeSystem C3000 wraz z zainstalowanym w niej wyposażeniem
1.2. dwa serwery kasetowe HP BL460c Gen 9 – od 28.12.2019 roku
1.3. jeden serwer kasetowy HP BL460c G7
1.4. cztery serwery kasetowe HPE BL460c Gen 8
1.5. cztery przełączniki SAN HP b-SERIES 8/12C Bladesystem SAN Switch
1.6. serwer HP Proliant ML350p T08
1.7. macierz HP 3PAR Storeserv 7200 2-N
1.8. urządzenie do składowania danych HP 1/8 Ultrium 960 Tape Autoloader
1.9. przełączniki sieciowe HP ProCurve Switch 2824 (4 szt.) ,
1.10. przełączniki sieciowe HP ProCurve Switch HP 2510-24G (4 szt.)
1.11. rutery sieciowe: HP MSR1002-4 AC Router (1 szt.) oraz HP MSR930 Router (49 szt.)
1.12. ruter sieciowy HP MSR3044 Router (1 szt.)
1.13. oprogramowanie wbudowane i narzędziowe zainstalowane na sprzęcie lub niezbędne do jego sprawnego funkcjonowania
Oprogramowanie:
1.14. oprogramowanie narzędziowe Hewlett Packard Enterprise zainstalowane na sprzęcie lub niezbędne do jego funkcjonowania
1.15. HPE IMC IVM Add 25-node E-LTU
1.16. HP IC Environment-BL-No Media Flex
1.17. HP Insight Control E-LTU
1.18. Vmware vSphere Enterprise Plus (1szt.)
1.19. Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard Edition ROK (4 szt.)
1.20. Microsoft Windows Server 2012 R2 Datacenter ROK (2 szt.)
1.21. Microsoft Windows Server 2016 (16-core) Datacenter FIO (1 szt.)- od 01.11.2019 rok
1.22. Micro Focus Data Protector Starter Pack Windows E-LTU (1szt.)
1.23. Micro Focus Protector Advanced Backup to Disk 1Tb (3szt.)
|
Cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
1) Wykonawca posiada certyfikat ISO potwierdzający, że Wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością wg norm ISO 9001: 2008 w zakresie świadczenia usług serwisowych sprzętu komputerowego dla firmy świadczącej serwis gwarancyjny w ramach oferowanego wsparcia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia innego dokumentu, wydanego przez odpowiedni podmiot uprawniony do kontroli, jakości w w/w zakresie.
2) Oświadczenie Wykonawcy usługi będącego przedmiotem oferowanego wsparcia serwisowego potwierdzające, że w trakcie wykonywania usługi będzie korzystał z oficjalnego kanału sprzedaży producenta sprzętu.
3) Oświadczenie Wykonawcy wsparcia serwisowego potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę usługi serwisowe świadczone będą zgodnie z wytycznymi producenta sprzętu.
4) Oświadczenie Wykonawcy wsparcia serwisowego potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę usługi serwisowe świadczone będą zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO).
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
W celu wykazania, że wykonawca spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu, wraz z ofertą przetargową złoży oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca dysponować będzie osobami o odpowiednich kwalifikacjach wskazanych poniżej:
1) certyfikat ASE Accredited Systems Engineer HP Proliant Servers - min. 2 osoby,
2) certyfikat Brocade Certified Fabric Administrator Gen 5 Certificate - min. 2 osoby,
3) certyfikat HP Technical Certified II - 3PAR Utility Storage [2012] - min. 2 osoby,
4) certyfikat Vmware Certified Professional 6.5- min. 2 osoby,
5) certyfikat Microsoft Certified IT Professional - min. 2 osoby,
6) certyfikat Accredited Integration Specialist HP Data Protector - min. 2 osoby,
7) opiekun koordynujący pracami zespołu po stronie Wykonawcy, posiadający certyfikat PMI lub Prince 2 oraz certyfikat ITIL .
W celu wykazania, że wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, wraz z ofertą przetargową wykonawca złoży wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w złożonym oświadczeniu.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spółka cywilna). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 5, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art.29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502, ze zm. )
Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia wraz z określeniem czasookresu ich zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy lub złoży oświadczenie o samodzielnym wykonaniu czynności będących przedmiotem zamówienia.
W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zgłosić na piśmie zamianę Zamawiającemu.
W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać poddana edycji w celu usunięcia danych osobowych zbędnych z perspektywy niniejszej weryfikacji, w sposób zapewniający zgodność z zasadą minimalizacji danych, zgodnie z przepisami art. 5 ust. 1 lit. c RODO (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
• zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, poddaną edycji w celu ograniczenia zakresu danych osobowych, zgodnie z zasadą minimalizacji danych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W celu wykazania, że wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, wraz z ofertą przetargową wykonawca złoży wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie 24 ust 5 pkt. 1 Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnego na dzień złożenia oświadczenia:
• Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia powyższego dokumentu , jeżeli Zamawiający posiada dokument dotyczący tego wykonawcy lub może go samodzielnie uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
W tym celu wykonawca w formularzu ofertowym wskaże niezbędne dane dotyczące wymaganego dokumentu rejestrowego, które umożliwią Zamawiającemu samodzielną weryfikację (KRS/ CEiDG).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem do SIWZ
2) Oświadczenie własne wykonawcy zgodne z załącznikiem do SIWZ
3) Oświadczenie o osobach zatrudnionych na podstawie umowy o pracę
4) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
5) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia
6) Dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień do reprezentowania Wykonawcy (tj. pełnomocnictwo), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
5. Zamawiający dokona zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w wyniku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT - będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy,
2) minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
|
IV 6 1 srodki ochrony |
W przypadku dołączenia do oferty informacji zastrzeżonych Wykonawca przygotuje ofertę w 2 częściach:
Część A – informacje jawne (informacje podane przez Wykonawcę w tej części oferty zostaną ujawnione wszystkim Wykonawcom zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Część B – dokumenty zastrzeżone (nie zostaną udostępnione innemu Wykonawcy).
Części A i B powinny stanowić odrębne egzemplarze.
Wykonawca nie musi dzielić oferty na część A i B w przypadku, gdy cała oferta jest jawna.
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4, który mówi, że podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
|
IV 4 4 data |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych w Słupi Wielkiej, 63-022 Słupia Wielka, woj. Wielkopolskie tel.: 61 285 23 41 do 47 faks: 61 285 35 58 mail: sekretariat@coboru.pl www.coboru.pl
inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Szymon Matylla, adres e-mail iod@coboru.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a więc w celu realizacji obowiązku wynikającego z przepisu prawa. Obowiązek ten związany jest z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1579), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest niezbędność tego przetwarzania do realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
W celu zapewnienia, że obowiązek informacyjny został spełniony względem wszystkich osób, których dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest przekazać powyższą informacyjną wszystkim osobom, których dane osobowe zawarte są w ofercie, w rozumieniu Rozdziału VII ust. 1 SIWZ.
|