„Opracowanie i dostarczenie spersonalizowanych tematycznych pakietów edukacyjnych na potrzeby realizacji edukacji ekologicznej w Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich”.

Data publikacji 2019-07-19
Data zakończenia 2019-07-29 00:00:00
Instytucja Zespół Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich
Miejscowość Jerzwałd
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576148-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 31119001, 34191001, 798230009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie i dostarczenie spersonalizowanych tematycznych pakietów edukacyjnych na potrzeby realizacji edukacji ekologicznej w Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich”, w ramach których zostaną wykonane i dostarczone bomby nasienne z zatopionymi mieszankami kwiatów w ilości 2000 szt.; wykonanie i dostarczenie budek dla owadów do samodzielnego wykonania (wypełnienia) w ilości 2000 szt.; wykonanie i dostarczenie budek dla ptaków do samodzielnego składania w ilości 2000 szt. oraz opracowanie i wykonanie trzech tytułów folderów tematycznych każdy w ilości 2000 szt. oraz kart pracy dla uczniów, każdy rodzaj w ilości 2000 szt.
b) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi
w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020 oraz z zachowaniem zasad zawartych w:
• „Księdze Identyfikacji Wizualnej” - https://rpo.warmia.mazury.pl/zdjecia/strona/Oznaczenia_2018/KIW_FE_2014-2020_2017.pdf
• Kartą wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014–2020 - https://rpo.warmia.mazury.pl/zdjecia/strona/Oznaczenia_2018/karta_wizualizacji_v_ostateczna.pdf ;
• Księga identyfikacji wizualnej województwa warmińsko-mazurskiego - https://rpo.warmia.mazury.pl/zdjecia/strona/KIW/KIW_W-M_aktualizacja_2015.pdf
• Być zgodne z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności
c) Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia powinny być zapakowane w opakowania zbiorcze ułatwiające transport.
d) Dostarczenie gotowych elementów przedmiotu zamówienia nastąpi do Siedziby Zamawiającego, w tym wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa elementów przedmiotu zamówienia nastąpi w godzinach pracy Zamawiającego po wcześniejszym przynajmniej 24h powiadomieniu o dostawie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c1e2ab85-8eb8-4e34-b84f-248920cd2c47
Biuletyn 576148-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich
Regon 51028273600000
Zamawiajacy adres ulica Jerzwałd
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Jerzwałd
Zamawiajacy kod pocztowy 14-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 897 588 527,
Zamawiajacy fax 897 588 527
Zamawiajacy email zpk@warmia.mazury.pl,
Adres strony url http://parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/pojezierzailawskiego/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu g) Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020, działanie 5.3 Ochrona różnorodności biologicznej. Projekt pn. „Podniesienie standardu bazy technicznej i wyposażenia parków krajobrazowych województwa warmińsko-mazurskiego” nr RPWM.05.03.00-28-0007/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/pojezierzailawskiego/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/pojezierzailawskiego/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich w Jerzwałdzie 14-230 Zalewo, Jerzwałd 62
Nazwa nadana zamowieniu „Opracowanie i dostarczenie spersonalizowanych tematycznych pakietów edukacyjnych na potrzeby realizacji edukacji ekologicznej w Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich”.
Numer referencyjny ZP 320/4/19/ZPK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu a) Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie i dostarczenie spersonalizowanych tematycznych pakietów edukacyjnych na potrzeby realizacji edukacji ekologicznej w Zespole Parków Krajobrazowych Pojezierza Iławskiego i Wzgórz Dylewskich”, w ramach których zostaną wykonane i dostarczone bomby nasienne z zatopionymi mieszankami kwiatów w ilości 2000 szt.; wykonanie i dostarczenie budek dla owadów do samodzielnego wykonania (wypełnienia) w ilości 2000 szt.; wykonanie i dostarczenie budek dla ptaków do samodzielnego składania w ilości 2000 szt. oraz opracowanie i wykonanie trzech tytułów folderów tematycznych każdy w ilości 2000 szt. oraz kart pracy dla uczniów, każdy rodzaj w ilości 2000 szt. b) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020 oraz z zachowaniem zasad zawartych w: • „Księdze Identyfikacji Wizualnej” - https://rpo.warmia.mazury.pl/zdjecia/strona/Oznaczenia_2018/KIW_FE_2014-2020_2017.pdf • Kartą wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014–2020 - https://rpo.warmia.mazury.pl/zdjecia/strona/Oznaczenia_2018/karta_wizualizacji_v_ostateczna.pdf ; • Księga identyfikacji wizualnej województwa warmińsko-mazurskiego - https://rpo.warmia.mazury.pl/zdjecia/strona/KIW/KIW_W-M_aktualizacja_2015.pdf • Być zgodne z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności c) Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia powinny być zapakowane w opakowania zbiorcze ułatwiające transport. d) Dostarczenie gotowych elementów przedmiotu zamówienia nastąpi do Siedziby Zamawiającego, w tym wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa elementów przedmiotu zamówienia nastąpi w godzinach pracy Zamawiającego po wcześniejszym przynajmniej 24h powiadomieniu o dostawie.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 84
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 12 tygodni (84 dni) od dnia podpisania umowy. W zadaniu nr 1 i 3 termin realizacji stanowi jedno z kryteriów.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 PZP oraz odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w trybie art. 23 PZP w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podmioty na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt. III 4 ogłoszenia o zamówieniu. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany obowiązujących przepisów prawnych mającej wpływ na termin lub zakres zamówienia b) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; c) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót. d) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w arkuszu wyceny oferty, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, e) pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji o takiej samej lub zbliżonej cenie, f) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; g) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, , w związku ze zmianą ustawy. Zakres zmiany obejmuje jedynie wzrost wynagrodzenia o wskaźnik wzrostu stawki podatku VAT. h) zmiana sposobu płatności w związku ze zmianą terminu realizacji, zmianą zakresu płatności i) zmian oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; w przypadku zmiany danych teleadresowych, sposobu reprezentacji poprzez podanie nowych danych. j) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jego zawarcia, poprzez odstąpienie od umowy.
IV 4 4 data 2019-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostarczenie bomb nasiennych z zatopionymi mieszankami kwiatów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03111900-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 84
Zalacznik krotki opis a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do Zamawiającego bomb nasiennych z zatopionymi nasionami mieszanki kwiatów tworzących kwietną łąkę. b) Przez bombę nasienną należy rozumieć: wykonaną „bombę” z pulpy papierowej w dowolnym kształcie, w 100% z naturalnych składników zawierającą zatopione w środku nasiona roślin, które bezpiecznie mogą zachować zdolność kiełkowania przez okres co najmniej dwóch lat. Konstrukcja bomby pozwala na umieszczenie w ziemi, następnie namoknięcie pulpy papierowej i uwolnienie znajdujących się w niej nasion roślin. c) Specyfikacja: • Ilość: 2000 sztuk; • Kolor: dowolny; • Kształt: motyl; • Wymiary: ok. szerokość 45mm x wysokość 30 mm; • Materiał/surowiec: pulpa papierowa oraz nasiona kwiatów zatopione w bombie nasiennej. W skład mieszanki muszą wchodzić gatunki kwiatów tworzących kwietną łąkę tj. np. chaber bławatek, kąkol polny, mak polny, nagietek polny, rumian polny, złocień polny. Szczegółowy skład gatunkowy kwietnej łąki musi być przedstawiony przez Wykonawcę, a następnie Zatwierdzony przez Zamawiającego. • Opakowanie: każda bomba nasienna pojedynczo zapakowana w torebkę celofanową o wymiarach ok.: 70mm x 100mm. Do każdego z opakowań należy dołączyć etykietę trwale połączoną z opakowaniem. Bomby nasienne następnie popakowane w opakowanie zbiorcze po 200 sztuk. • Etykieta powinna zawierać informację „egzemplarz bezpłatny” oraz oznakowanie logotypami wskazującymi na źródło finansowania oraz instrukcję użycia bomby nasiennej. Grafika na etykiecie: pełen kolor (4+4), po obu stronach, etykieta z papieru – kreda min. 350g. Zaprojektowanie grafiki leży po stronie Wykonawcy i musi być zatwierdzony przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostarczenie budek dla owadów do samodzielnego wykonania (wypełnienia) oraz budek dla ptaków do samodzielnego składania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03419100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 84
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 obejmuje wykonanie i dostarczenie budek dla owadów oraz budek dla ptaków: A. Budki dla owadów do samodzielnego wykonania (wypełnienia), Specyfikacja: • Ilość: 2 000 sztuk, • Maksymalny wymiar całkowity budki: wys. 41,00 cm. x szer. 27,00 cm. x dług. 15,00 cm. • Konstrukcja: dwie komory. Światło komory dużej: 26,00 cm x 12,00 cm, światło komory małej: 9,00 cm x 12,00 cm, • Materiał: sucha deska sosnowa obustronnie heblowana o grubości ok. 2,0 cm, łączona na wkręty ocynkowane, żółte o długości 4,0 cm; tylna ścianka z płyty wodoodpornej OSB o grubości 0,8-1,0 cm wpuszczona i przymocowana do wewnętrza budki, przymocowana za pomocą zszywek o długości 3,0 cm, daszek - zaimpregnowany naturalnym pokostem lnianym lub drewnochronem, • Oznakowanie – budka na jednej ze ścianek powinna zawierać oznakowanie zgodne z zasadami opisanymi w ust. 3 pkt 2 SIWZ. Oznakowanie powinno być wykonane w sposób trwały oraz zatwierdzony przez Zamawiającego, • Instrukcja – każda z budek powinna zawierać instrukcję opisującą sposób wypełnienia wraz ze wskazaniem materiałów oraz technik jego umieszczenia w budce. • Każda z budek powinna być opakowana w sposób zabezpieczający ją przed uszkodzeniem. Na opakowaniu należy umieścić informację „egzemplarz bezpłatny”. • Budki powinny być zapakowane w opakowania zbiorcze umożliwiające wygodny i bezpieczny dla towaru transport do Zamawiającego. B. Budki dla ptaków do samodzielnego składania. Kompletny zestaw budki dla ptaków składa się z: • 8 elementów drewnianych do skręcenia, • 28 wkrętów w woreczku strunowym, • elementu zamykającego, • instrukcji składania i opisu prawidłowego sposobu zawieszenia budki. Na opakowaniu należy umieścić informację „egzemplarz bezpłatny”. Poszczególne elementy spakowane jako jeden cały pakiet (1 budka). Specyfikacja: • Ilość: 2 000 sztuk, • Wymiar całkowity budki: wys. 34,00 cm x szer. 15,00 cm x dług. 15,00 cm, • Konstrukcja: średnica otworu wlotowego 3,3 cm (wlot oczyszczony - bez drzazg), odległość od otworu wlotowego do dna - 20,5 cm, grubość ścianki przedniej wokół otworu wlotowego: 6,0 cm, ścianka przednia wpuszczana między nafrezowane ścianki boczne i dno (głębokość frezu 2,0 cm, szerokość frezu 0,5 cm), nakładka zewnętrzna i wewnętrzna wokół wlotu: szerokość: 7,0-7,5 cm, wysokość 7,0-7,5 cm, grubość 2,0 cm, nakładka zewnętrzna z nafrezowanymi krańcami pod i przykręcona za pomocą 4 wkrętów ocynkowanych o długości 4,0 cm, nakładka wewnętrzna przybita 4 zszywkami o długości 4,0 cm, wewnątrz budki drabinka ułatwiająca wydostanie się młodym ptakom na zewnątrz (po 2 listewki drewniane na lewej, prawej i przedniej ściance, przybite na min. 2 zszywki o długości 2,0cm, w dnie otwór odprowadzający wodę o średnicy ok. 0,2-0,3 cm, długość listwy mocującej: 50,0 cm (przecięta na pół pod kątem 45 stopni), długość daszku 21 cm, waga budki: 2,7- 3,0 kg, • Materiał: sucha deska sosnowa obustronnie heblowana o grubości 2,0 cm, wkręty ocynkowane żółte o długości 4,0 cm; wszystkie elementy drewniane gładkie, oheblowane, oszlifowane, bez drzazg, elementy drewniane zabezpieczone pokostem lnianym, • Oznakowanie – budka na jednej ze ścianek powinna zawierać oznakowanie zgodnie z zasadami opisanymi w ust. 3 pkt 2 SIWZ. Oznakowanie powinno być wykonane w sposób trwały oraz zatwierdzony przez Zamawiającego • Instrukcja – Każda z budek powinna zawierać instrukcję składania i opis prawidłowego sposobu zawieszenia budki. • Każda z budek powinna być opakowana w sposób zabezpieczającym ją przed uszkodzeniem. Budki powinny być zapakowane w opakowania zbiorcze umożliwiające wygodny i bezpieczny dla towaru transport do Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wykonanie trzech tytułów folderów tematycznych oraz kart pracy dla uczniów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79823000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 84
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, skład oraz druk folderów o trzech różnych tematykach oraz opracowanie, skład, druk kart pracy dla uczniów o dwóch różnych tematach. a) Zamawiający przewiduje następujące tematy folderów: • Przyjaciel Parku Krajobrazowego Pojezierza Iławskiego; • Przyjaciel Parku Krajobrazowego Wzgórz Dylewskich; • Tradycyjne ogrody przyjazne naturze i krajobrazom. b) Zamawiający przewiduje następujące tematy kart pracy dla uczniów: • Badamy skały na Wzgórzach Dylewskich; • Tropem historii; d) Etapy prac nad folderami/ kartami prac: 1) Zamawiający dostarczy materiały graficzne, zdjęcia oraz opracowania tematyczne. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do: • przygotowania po 2 projekty graficzne każdego z opracowań, z zastrzeżeniem, że muszą się różnić przynajmniej kolorystyką, rozmieszczeniem graficznym, organizacją wizerunku; • uwzględnienia uwag Zamawiającego wniesionych do poszczególnych projektów; • wykonania minimum 2 korekt tekstu (przed i po składzie); • rozpoczęcia druku dopiero po akceptacji Zamawiającego; • zapakowania ułatwiającego transport. Foldery/karty pracy zapakowane w paczki po 100 szt. wraz z oznaczeniem zawartości każdej z paczek; • dostarczenia gotowych materiałów do Siedziby Zamawiającego, w tym wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Dostawa materiałów nastąpi w godzinach pracy Zamawiającego po wcześniejszym, przynajmniej 24h powiadomieniu o dostawie materiałów. e) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia powinny zawierać informację „egzemplarz bezpłatny” oraz być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020 oraz zawierać oznakowanie zgodne z zasadami opisanymi w ust. 3 pkt. 2 SIWZ. f) Opisy techniczne poszczególnych folderów/ kart pracy: FOLDER 1 - Przyjaciel Parku Krajobrazowego Pojezierza Iławskiego • format broszury składający się z 28 stron + okładka; • format: 148 mm x 210 mm (format A5); • papier offset: okładka 200g/m², środek 160 g/m² • druk: zadruk obustronnie kolorowy (4+4) • oprawa broszurowa (szyta drutem) • ilość: 2 000 egz. • pakowany: po 100 egz. • tytuł z numerem ISBN FOLDER 2 - Przyjaciel Parku Krajobrazowego Wzgórz Dylewskich • format broszury składający się z 28 stron + okładka; • format: 148 mm x 210 mm (format A5); • papier offset: okładka 200g/m², środek 160 g/m² • druk: zadruk obustronnie kolorowy (4+4) • oprawa broszurowa (szyta drutem) • ilość: 2 000 egz. • pakowany: po 100 egz. • tytuł z numerem ISBN FOLDER 3 - Tradycyjne ogrody przyjazne naturze i krajobrazom • format broszury składający się z 28 stron + okładka; • format: 148 mm x 210 mm (format A5) • papier kreda: okładka laminowana 300g/m², środek 150 g/m² • zadruk obustronnie kolorowy (4+4) • oprawa broszurowa (szyta drutem) • ilość sztuk: 2 000 egz. • pakowany: po 100 egz. • tytuł z numerem ISBN KARTY PRACY 1 - Badamy skały na Wzgórzach Dylewskich • format: karta A4 ( 210mm x 297mm), składana, po złożeniu: 148 mm x 210 mm (format A5) • objętość: 4 strony • papier: offset 160g/m² • druk: zadruk obustronnie kolorowy (4+4) • ilość: 2 000 egz. • pakowany: po 100 egz. KARTY PRACY 2 - Tropem historii • format: karta A4 ( 210mm x 297mm), składana, po złożeniu: 148 mm x 210 mm (format A5) • objętość: 4 strony • papier: offset 160g/m² • druk: zadruk obustronnie kolorowy (4+4) • ilość: 2 000 egz. • pakowany: po 100 egz.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)