GuidZP400 |
b2eab008-335c-4fcd-9abc-8d0eef1eeade
|
Biuletyn |
576027-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
31147300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szymanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrowiec Świętokrzyski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 2478000 w. 115
|
Zamawiajacy fax |
412 478 050
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-ostrowiec.ath.cx
|
Adres strony url |
www.zoz.ostrowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.ostrowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.ostrowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szymanowskiego 11, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, Zamówienia Publiczne, I piętro, blok A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawy ogólnoszpitalnych artykułów medycznych
|
Numer referencyjny |
Sprawa ZP/25/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy ogólnoszpitalnych artykułów podzielonych na 27 części; w ilościach i o parametrach opisanych w załączniku nr 1 do siwz:
1 - artykuły ogólnomedyczne
2 - elektroniczne termometry bezdotykowe
3 - artykuły medyczne specjalistyczne
4 - akcesoria do higieny dróg oddechowych
5 - artykuły medyczne specjalistyczne
6 - akcesoria do higieny dróg oddechowych
7 - artykuły medyczne specjalistyczne
8 - akcesoria do higieny dróg oddechowych
9 - artykuły medyczne specjalistyczne
10 - artykuły medyczne ratunkowe
11 - zestawy medyczne specjalistyczne staplery
12 - artykuły medyczne specjalistyczne
13 - artykuły medyczne specjalistyczne (zestaw do przezskórnej tracheostomii)
14 - wkłady do systemu odsysania
15 - wkłady do ssaka – stanowisko resuscytacji noworodka
16 - wkłady do ssaka SO-4
17 - akcesoria do CPAP
18 - akcesoria do nosowego CPAP (respirator servo-i)
19 - zestawy do hemodializy
20 - artykuły medyczne specjalistyczne
21 - artykuły medyczne specjalistyczne
22 - artykuły medyczne specjalistyczne
23 - akcesoria do badań urodynamicznych na aparacie Goby firmy Laborie
24 - elektrody do aparatów ekg
25 - artykuły medyczne specjalistyczne
26 - elementy wyposażenia ssaka
27 - staplery
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali: - w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dostawy asortymentu jak niniejsze zamówienie (oferowany asortyment w zadaniu)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
prospekty, katalogi, i inne dokumenty wymienione w załączniku nr 1 opis przedmiotu zamówienia których autentyczność potwierdza wykonawca
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. oferta
2. formularz cenowy oferty
3. oświadczenie zgodne z Rozdz. I ust. 2 siwz, że wykonawca posiada ważne deklaracje zgodności CE, oraz zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych oferowanych artykułów i zobowiązuje się do natychmiastowego dostarczenia w/w dokumentów na każde wezwanie zamawiającego
4. określenie części zamówienia, które zamawiający zamierza powierzyć podwykonawcom, lub
oświadczenie, że wykonawca będzie wykonywał zlecenie tylko własnymi siłami (formularz oferty)
5. oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (formularz oferty).
6. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 – wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust 3, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|