GuidZP400 |
4d079b56-25f5-4be2-94db-c23b7a946042
|
Biuletyn |
576572-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Zduńskowolski/Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach
|
Regon |
73093479500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wojsławice
|
Zamawiajacy adres numer domu |
118
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zduńska Wola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
43 825 14 91
|
Zamawiajacy fax |
43 825 14 90
|
Zamawiajacy email |
marcin.kurzawa1@gmail.com
|
Adres strony url |
www.zsrcku.pl, www.e-bip.org.pl/wojslawice
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsrcku.pl, www.e-bip.org.pl/wojslawice
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsrcku.pl, www.e-bip.org.pl/wojslawice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
“Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach na lata 2019-2020 – powtórny przetarg dotyczący Pakietu nr 1 - mięso i wędliny”
|
Numer referencyjny |
S/2/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa na lata 2019-2020 artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wojsławicach, pod adres: Wojsławice 118, 98-220 Zduńska Wola, według specyfikacji zamieszczonej w SIWZ. Przedmiot zamówienia określany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV pod pojęciem 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że znajduje się on w sytuacj finansowej i ekonomicznej, która zapewnia prawidłową realizację zamówienia, w oparciu o Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy, że posiada on zdolności techniczne oraz zawodowe, które zapewniają prawidłową realizację zamówienia, w oparciu o Załącznik nr 3 do SIWZ. Ponadto Wykonawca musi wykazać stosownymi dowodami w tym referencjami, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością przynajmniej trzy zamówienia na dostawę artykułów tego samego rodzaju oraz podobnej ilości, których dotyczy jego oferta, przy czym wartość brutto dostawy nie może być mniejsza niż: 20.000,00 zł, a zamówienie winno być realizowane częściami przez okres przynajmniej 6 miesięcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach: a. zmiany osób reprezentujących strony umowy w przypadku zmian organizacyjnych; b. wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wynikać będzie z przesunięcia terminu zawarcia umowy z powodu wydłużenia się procedury zamówienia - termin wydłużenia realizacji przedmiotu umowy nie może być dłuższy niż termin wydłużenia się procedury udzielenia zamówienia; c. w przypadku zaistnienia zmian i warunków opisanych w art. 144 ust. 1 pkt od 2 do 6 ustawy Pzp; d. wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy — w takim przypadku umowa zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa; e. zmiany obowiązującej stawki podatku VAT — w takiej sytuacji cena oferty zostanie zmieniona zgodnie z obowiązującymi przepisami; f. zmiany sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, jeśli nie zmienia to wartości umowy - w takim przypadku dopuszcza się również możliwość zmiany terminu umowy. W szczególności dotyczy to zmiany w zakresie poszczególnych parametrów części dostaw I-ego wyposażenia (w odniesieniu do wskazanych przez Wykonawcę w ofercie), uwarunkowanej brakiem dostępu na rynku wyposażenia o opisanych parametrach, określonych w opisie przedmiotu zamówienia w czasie od zawarcia umowy. Zastąpione wyposażenie musi posiadać parametry techniczne i funkcjonalne co najmniej równoważne lub lepsze wyposażeniu wymienionemu w SIWZ (OPZ); g. zmiany sposobu wykonania zobowiązania w przypadku aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w SIWZ i ofercie), jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty oraz terminu wykonania przedmiotu umowy; h. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej (za wyjątkiem sytuacji określonej w ppkt 5 poniżej) pod rygorem nieważności i będą wprowadzane do niej na podstawie aneksów opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami. 4. Zmiany dotyczące: osób do kontaktów i ich danych kontaktowych, nie wymagają zawarcia aneksu do umowy, a jedynie pisemnego poinformowania strony o tych zmianach. Zmiany takie są skuteczne z dniem otrzymania pisemnego zawiadomienia o ich dokonaniu. 5. Niedopuszczalne są, pod rygorem nieważności, istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych w pkt. 3 niniejszego rozdziału, których możliwość dokonania Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2019-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|