GuidZP400 |
c3a3fd6b-a58b-4724-b49f-39b867d45178
|
Biuletyn |
577097-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Biblioteka Raczyńskich
|
Regon |
27765800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-739
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 8529868, 8521734
|
Zamawiajacy fax |
618 529 868
|
Zamawiajacy email |
sekret@bracz.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www.bracz.edu.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://www.bracz.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zgodnie z art. 15 ust. 2 oraz 3 w związku z art. 15 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp., Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielnie Zamówienia Publicznego osobie trzeciej (pełnomocnikowi), tj.: Panu Arkadiuszowi Bocian prowadzącemu działalność gospodarczą pod nazwą „ARKADIUSZ BOCIAN ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DORADZTWO PRAWNE” z siedzibą w Poznaniu, ul. Jeleniogórska 1/3E lok. 122, 60-179 Poznań.
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bracz.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego, tj. Biblioteka Raczyńskich, II piętro, sekretariat
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Marcinkowskiego 23, 61-739 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA
|
Numer referencyjny |
4/2019/pn
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla inwestycji zatytułowanej: „Przebudowa lokalu zajmowanego przez Filię nr 4 Biblioteki Raczyńskich", zlokalizowanej przy ulicy ul. Lodowej 4, 60-226 Poznań, Działka 227, Arkusz 32, Obręb Łazarz 0039, wraz z rozładunkiem, wniesieniem i ustawieniem oraz montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, tj.:
Część nr 1 – meble do odrestaurowania;
Część nr 2 – meble wbudowane i typowe;
Część nr 3 – regały.
4. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części zamówienia.
5. Oferta musi obejmować wszystkie wymienione w opisie, w danej części pozycje.
6. Przedmiot Zamówienia zawierający informację o wymaganych parametrach technicznych został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z którym:
6.1. Część nr 1 – meble do odrestaurowania – zostały opisane w pkt 3 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. W01-W10;
6.2. Część nr 2 – meble wbudowane i typowe – zostały opisane w pkt 4 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. M01-M17;
6.3. Część nr 3 – regały – zostały opisane w pkt 5 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. R01-R9.
Z kolei punkty 1 i 2 Załącznika nr 2 do SIWZ, to ogólne wymogi i opisy materiałowe.
7. W zakresie części nr 1 – meble do odrestaurowania, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru mebli od Zamawiającego z budynku przy Al. Marcinkowskiego 23 w Poznaniu. Na okoliczność odbioru mebli od Zamawiającego zostanie sporządzony protokół przekazania mebli przeznaczonych do odrestaurowania.
8. W zakresie części nr 2 – meble wbudowane i typowe oraz części nr 3 – regały – dostarczone meble, wyposażenie oraz sprzęt zamontowany w meblach musi być fabrycznie nowy, kompletny, pozbawiony wad konstrukcyjnych, wykonawczych czy wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Meble muszą być wykonane z bezpiecznych materiałów dopuszczonych do użytkowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
DOTYCZY CZĘŚCI NR 1 – MEBLE DO ODRESTAUROWANIA:
Warunek udziału dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 dostawę odrestaurowanych mebli o wartości zamówienia co najmniej 10.000,00 PLN brutto (w ramach jednej umowy).
DOTYCZY CZĘŚCI NR 2 – MEBLE WBUDOWANE I TYPOWE:
Warunek udziału dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 dostawę mebli wbudowanych o wartości zamówienia co najmniej 50.000,00 PLN brutto (w ramach jednej umowy).
DOTYCZY CZĘŚCI NR 3 – REGAŁY:
Warunek udziału dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 1 dostawę regałów o wartości zamówienia co najmniej 50.000,00 PLN brutto (w ramach jednej umowy).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.;
2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
4. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie na:
1.1. Część nr 1 – meble do odrestaurowania;
1.2. Część nr 2 – meble wbudowane i typowe;
1.3. Część nr 3 – regały.
2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
2.1. Część nr 1 – meble do odrestaurowania – 1.800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych i zero groszy);
2.2. Część nr 2 – meble wbudowane i typowe – 2.500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i zero groszy);
2.3. Część nr 3 – regały – 1.900,00 zł. (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych i zero groszy).
3. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.).
4. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP I O/Poznań, numer: 15 1020 4027 0000 1802 0049 2819, tytułem: „WADIUM – CZEŚĆ NR … – NUMER REFERENCYJNY: 4/2019/pn”.
6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, 3.3, 3.4 oraz 3.5, należy złożyć w formie oryginału w odrębnym opakowaniu z oznaczeniem „WADIUM – CZEŚĆ NR … – NUMER REFERENCYJNY: 4/2019/pn”.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
9. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, tj. na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
11. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
DOTYCZY CZĘŚCI NR 1, 2 i 3
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany danych Wykonawcy bądź Zamawiającego,
2) w przypadku zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
3) wystąpi zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji Przedmiotu Umowy, mająca wpływ na zakres lub termin wykonania Przedmiotu Umowy – zmianie może ulec zakres lub termin realizacji Umowy;
4) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające lub znacznie utrudniające realizację Przedmiotu Umowy i mające wpływ na terminowe wykonanie Umowy – zmianie może ulec zakres lub termin realizacji Umowy;
5) wystąpią nieprzewidziane warunki fizyczne, uniemożliwiające lub wpływające istotnie na terminowe wykonanie Przedmiotu Umowy – zmianie może ulec zakres lub termin realizacji Umowy;
6) zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy – zmianie może ulec zakres lub termin realizacji Umowy;
7) wystąpią utrudnienia w dostępie do miejsca wykonania zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy – zmianie może ulec zakres lub termin realizacji Umowy.
2. Wszelkie zmiany treści Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Dopuszczalne są zmiany Umowy w zakresie osób i adresów w niej wskazanych.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
meble do odrestaurowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla inwestycji zatytułowanej: „Przebudowa lokalu zajmowanego przez Filię nr 4 Biblioteki Raczyńskich", zlokalizowanej przy ulicy ul. Lodowej 4, 60-226 Poznań, Działka 227, Arkusz 32, Obręb Łazarz 0039, wraz z rozładunkiem, wniesieniem i ustawieniem oraz montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach.
2. Przedmiot Zamówienia zawierający informację o wymaganych parametrach technicznych został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z którym:
Część nr 1 – meble do odrestaurowania – zostały opisane w pkt 3 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. W01-W10.
Z kolei punkty 1 i 2 Załącznika nr 2 do SIWZ, to ogólne wymogi i opisy materiałowe.
3. W zakresie części nr 1 – meble do odrestaurowania, Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru mebli od Zamawiającego z budynku przy Al. Marcinkowskiego 23 w Poznaniu. Na okoliczność odbioru mebli od Zamawiającego zostanie sporządzony protokół przekazania mebli przeznaczonych do odrestaurowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
meble wbudowane i typowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla inwestycji zatytułowanej: „Przebudowa lokalu zajmowanego przez Filię nr 4 Biblioteki Raczyńskich", zlokalizowanej przy ulicy ul. Lodowej 4, 60-226 Poznań, Działka 227, Arkusz 32, Obręb Łazarz 0039, wraz z rozładunkiem, wniesieniem i ustawieniem oraz montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach.
2. Przedmiot Zamówienia zawierający informację o wymaganych parametrach technicznych został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z którym:
Część nr 2 – meble wbudowane i typowe – zostały opisane w pkt 4 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. M01-M17
Z kolei punkty 1 i 2 Załącznika nr 2 do SIWZ, to ogólne wymogi i opisy materiałowe.
3. W zakresie części nr 2 – meble wbudowane i typowe – dostarczone meble, wyposażenie oraz sprzęt zamontowany w meblach musi być fabrycznie nowy, kompletny, pozbawiony wad konstrukcyjnych, wykonawczych czy wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Meble muszą być wykonane z bezpiecznych materiałów dopuszczonych do użytkowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
regały
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla inwestycji zatytułowanej: „Przebudowa lokalu zajmowanego przez Filię nr 4 Biblioteki Raczyńskich", zlokalizowanej przy ulicy ul. Lodowej 4, 60-226 Poznań, Działka 227, Arkusz 32, Obręb Łazarz 0039, wraz z rozładunkiem, wniesieniem i ustawieniem oraz montażem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach.
2. Przedmiot Zamówienia zawierający informację o wymaganych parametrach technicznych został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z którym:
Część nr 3 – regały – zostały opisane w pkt 5 tego załącznika. Odpowiadają temu graficznie rys. R01-R9
Z kolei punkty 1 i 2 Załącznika nr 2 do SIWZ, to ogólne wymogi i opisy materiałowe.
3. W zakresie części nr 3 – regały – dostarczone meble, wyposażenie oraz sprzęt zamontowany w meblach musi być fabrycznie nowy, kompletny, pozbawiony wad konstrukcyjnych, wykonawczych czy wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Meble muszą być wykonane z bezpiecznych materiałów dopuszczonych do użytkowania.
|
| |