Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania TiK na potrzeby projektu realizowanego w ramach działania XI.1.2 RPO WŁ na lata 2014-2020.

Data publikacji 2019-07-22
Data zakończenia 2019-07-30 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 206 im. Łódzkich Włókniarek w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577087-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania TiK.
3.2 Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, (dalej jako OPZ), który stanowi Załącznik 1 do SIWZ.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację:
• dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania TiK do Szkoły Podstawowej nr 206 w Łodzi im.
Łódzkich Włókniarek, wg wymagań opisanych w Załączniku do OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a25957af-0ce9-4e99-a6a6-519063cd6bef
Biuletyn 577087-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 206 im. Łódzkich Włókniarek w Łodzi
Regon 470009653
Zamawiajacy adres ulica Łozowa
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-496
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426588364
Zamawiajacy fax 426588362
Zamawiajacy email 206@o2.pl
Adres strony url http://sp206.edu.lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Nastawieni na sukces"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sp206.edu.lodz.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp206.edu.lodz.pl/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Łozowa 9, 91-496 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania TiK na potrzeby projektu realizowanego w ramach działania XI.1.2 RPO WŁ na lata 2014-2020.
Numer referencyjny Nr sprawy 004/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania TiK. 3.2 Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, (dalej jako OPZ), który stanowi Załącznik 1 do SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację: • dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania TiK do Szkoły Podstawowej nr 206 w Łodzi im. Łódzkich Włókniarek, wg wymagań opisanych w Załączniku do OPZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w punkcie 5 SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ 6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6.1.1. 6.1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. 6 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 6.3.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 6.3.2. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 6.3.3. dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 6.3.4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego: 6.3.4.1. zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich; tj.: 6.3.4.1.1. 6.3.4.1.1.1. dla Komputera przenośnego typ A i typ B - deklaracje zgodności CE (Conformité Européenne) dla oferowanego komputera albo certyfikaty równoważne 6.3.4.1.1.2. dla serwera - deklaracje zgodności CE (Conformité Européenne) dla oferowanego serwera albo certyfikaty równoważne 6.3.4.2. Opis oferowanego sprzętu i oprogramowania, wg załącznika nr 8 do SIWZ wraz ze szczegółowym opisem i/lub kartami katalogowymi potwierdzającymi spełnienie postawionych minimalnych warunków technicznych i funkcjonalnych opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (w przypadku braku dokumentacji w j. polskim Zamawiający dopuszcza złożenia kart katalogowych w języku angielskim)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 19.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 19.2. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: 19.2.1. zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy; 19.2.2. zmiany wskazanych w ofercie komponentów sprzętu komputerowego na inne, spełniające warunki określone w opisie przedmiotu umowy, gdy z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie sprzętu wskazanego w ofercie; 19.2.3. zmian będących konsekwencją zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 19.2.4. zmiany terminu i sposobu płatności, o ile są one korzystne dla zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Funkcjonalność
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Długość gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)