Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu realizowanego w ramach działania XI.1.2 RPO WŁ na lata 2014-2020.

Data publikacji 2019-07-22
Data zakończenia 2019-07-30 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 206 im. Łódzkich Włókniarek w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577083-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych..
3.2 Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, (dalej jako OPZ), który stanowi Załącznik 1 do SIWZ.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 6 zadań:
a. Zadanie I – dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć językowych (język angielski, język niemiecki), wg wymagań opisanych w Załączniku 1 do OPZ.
b. Zadanie II - dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć kształtujących i rozwijających u uczniów klas 1-3 kompetencji matematycznych, wg wymagań opisanych w Załączniku 2 do OPZ.
c. Zadanie III - dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć wyrównawczych z matematyki, wg wymagań opisanych w Załączniku 3 do OPZ.
d. Zadanie IV - dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów przyrodniczych (fizyka, geografia, chemia), wg wymagań opisanych w Załączniku 4 do OPZ.
e. Zadanie V – dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w kołach zainteresowań z przedmiotów przyrodniczych (przyrody, biologii, chemii i geografii), wg wymagań opisanych w Załączniku 5 do OPZ.
f. Zadanie VI – dostawa pomocy dydaktycznych w ramach kompleksowego programu wspomagającego szkołę w procesie indywidualizacji pracy z uczniem o Specjalnych Potrzebach Edukacyjnych, wg wymagań opisanych w Załączniku 6 do OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e00edd5-5b58-41e9-b476-5d0134b8f662
Biuletyn 577083-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 206 im. Łódzkich Włókniarek w Łodzi
Regon 470009653
Zamawiajacy adres ulica Łozowa
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-496
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426588364
Zamawiajacy fax 426588362
Zamawiajacy email 206@o2.pl
Adres strony url http://sp206.edu.lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Nastawieni na sukces"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sp206.edu.lodz.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp206.edu.lodz.pl/
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Łozowa 9, 91-496 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu realizowanego w ramach działania XI.1.2 RPO WŁ na lata 2014-2020.
Numer referencyjny Nr sprawy 003/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych.. 3.2 Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, (dalej jako OPZ), który stanowi Załącznik 1 do SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 6 zadań: a. Zadanie I – dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć językowych (język angielski, język niemiecki), wg wymagań opisanych w Załączniku 1 do OPZ. b. Zadanie II - dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć kształtujących i rozwijających u uczniów klas 1-3 kompetencji matematycznych, wg wymagań opisanych w Załączniku 2 do OPZ. c. Zadanie III - dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć wyrównawczych z matematyki, wg wymagań opisanych w Załączniku 3 do OPZ. d. Zadanie IV - dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów przyrodniczych (fizyka, geografia, chemia), wg wymagań opisanych w Załączniku 4 do OPZ. e. Zadanie V – dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w kołach zainteresowań z przedmiotów przyrodniczych (przyrody, biologii, chemii i geografii), wg wymagań opisanych w Załączniku 5 do OPZ. f. Zadanie VI – dostawa pomocy dydaktycznych w ramach kompleksowego programu wspomagającego szkołę w procesie indywidualizacji pracy z uczniem o Specjalnych Potrzebach Edukacyjnych, wg wymagań opisanych w Załączniku 6 do OPZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zadanie nr 1 co najmniej jedną dostawą pomocy dydaktycznych i/lub materiałów szkolnych o wartości nie mniejszej niż 1.000,00 PLN brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Zadanie nr 2 co najmniej jedną dostawą pomocy dydaktycznych i/lub materiałów szkolnych o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 PLN brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Zadanie nr 3 co najmniej jedną dostawą pomocy dydaktycznych i/lub materiałów szkolnych o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 PLN brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Zadanie nr 4 co najmniej jedną dostawą pomocy dydaktycznych i/lub materiałów szkolnych o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 PLN brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Zadanie nr 5 co najmniej jedną dostawą pomocy dydaktycznych i/lub materiałów szkolnych o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Zadanie nr 6 co najmniej jedną dostawą pomocy dydaktycznych i/lub materiałów szkolnych o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 PLN brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W sytuacji składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania się spełnieniem powyższego warunków oddzielnie (dla każdego zadania, na które została złożona oferta), a więc nie istnieje możliwość wykazania się, iż spełnił stawiany warunek jedną dostawą dla więcej niż jednego zadania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w punkcie 5 SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ 6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6.1.1. 6.1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. 6 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w punkcie 5 SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ 6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6.1.1. 6.1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 19.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 19.2. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: 19.2.1. zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy; 19.2.2. zmiany wskazanych w ofercie pomocy dydaktycznych na inne, spełniające warunki określone w opisie przedmiotu umowy, gdy z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie sprzętu wskazanego w ofercie; 19.2.3. zmian będących konsekwencją zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 19.2.4. zmiany terminu i sposobu płatności, o ile są one korzystne dla zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie I – dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć językowych (język angielski, język niemiecki), wg wymagań opisanych w Załączniku 1 do OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie II - dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć kształtujących i rozwijających u uczniów klas 1-3 kompetencji matematycznych, wg wymagań opisanych w Załączniku 2 do OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie III - dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć wyrównawczych z matematyki, wg wymagań opisanych w Załączniku 3 do OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie IV - dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów przyrodniczych (fizyka, geografia, chemia), wg wymagań opisanych w Załączniku 4 do OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie V – dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w kołach zainteresowań z przedmiotów przyrodniczych (przyrody, biologii, chemii i geografii), wg wymagań opisanych w Załączniku 5 do OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie VI – dostawa pomocy dydaktycznych w ramach kompleksowego programu wspomagającego szkołę w procesie indywidualizacji pracy z uczniem o Specjalnych Potrzebach Edukacyjnych, wg wymagań opisanych w Załączniku 6 do OPZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)