GuidZP400 |
416987d3-929b-448b-a568-251eef6be0b6
|
Biuletyn |
575877-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Radomia
|
Regon |
67022345100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(48)3620283
|
Zamawiajacy fax |
(48)3620289
|
Zamawiajacy email |
bzp@umradom.pl
|
Adres strony url |
www.bip.radom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.radom.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 189 (wejście od ul. Żeromskiego 53, I piętro), 26-600 Radom
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony w celu zawarcia umowy ramowej na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów.
|
Numer referencyjny |
BZP.271.1.395.2019.PF
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów, m.in.: tonerów, bębnów, pasów transmisyjnych, zbiorników na zużyte tonery, głowic, tuszy.
Celem przeprowadzenia niniejszego postępowania jest wyłonienie maksymalnie 5 (pięciu) Wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa, którzy uzyskają w kryteriach oceny ofert
pozycje od 1 do 5, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje
dostawy w zakresie: - co najmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj.
w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, o wartości nie
mniejszej niż 50 000,- zł każda w ramach jednej umowy. W przypadku nadal wykonywanych
dostaw Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wartość dostawy już zrealizowanej
wyniesie co najmniej 50 000,- zł dla każdej dostawy w ramach jednej umowy. Wykaz dostaw ma
zawierać przedmiot, wartość, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Ww. wykonane
lub wykonywane dostawy muszą być potwierdzone dowodami określającymi, iż zostały one
wykonane lub są wykonywane należycie, -przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; -w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W
przypadku wykazania przez Wykonawców, wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy
waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu
publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy
Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się
średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w
którym zostanie on opublikowany.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny
dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny
dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika.
3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w
art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III 1.3), w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić
zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi
wskazywać w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b.
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w
odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie, o którym mowa powyżej musi być złożone - na druku, którego wzór został
dołączony do materiałów przetargowych.
5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w
pkt. III.4):
• składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie
wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100).
Szczegółowe wymagania dot. wniesienia wadium zostały określone w pkt. XVI SIWZ.
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
5
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
1) Umowa ramowa zostanie zawarta maksymalnie z 5 Wykonawcami (z każdym Wykonawcą odrębnie).
2) Zgodnie z art. 2 pkt 9a ustawy Pzp, w umowie ramowej wskazuje się orientacyjnie przewidywane ilości kupowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ploterów.
3) Przewiduje się udzielenie maks. 8 zamówień wykonawczych (cząstkowych) w okresie trwania umowy.
4) W przypadku zawarcia umowy ramowej z kilkoma Wykonawcami - Zamawiający udzieli zamówienia, którego przedmiot jest objęty umową ramową, zgodnie z art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp Wykonawcom, z którymi zawarł umowę ramową, zapraszając ich do składania ofert (zgodnie z art. 101a ust. 9 ustawy Pzp).
5) Zamawiający wraz z zaproszeniami do składania ofert przekaże SIWZ, w której określi dokładnie ilości przedmiotu zamówienia, termin składania ofert, miejsce dostawy oraz inne warunki realizacji zamówienia, np. dodatkowe dokumenty lub wadium.
6) Podstawą do realizacji zamówienia będzie umowa o udzielenie zamówienia publicznego, zawarta z Wykonawcą, po uprzednim przeprowadzeniu postępowanie o udzielenie zamówienia.
7) Maksymalny termin realizacji zamówienia wykonawczego: 21 dni od podpisania umowy wykonawczej.
8) Zamawiający informuje, iż wybór oferty najkorzystniejszej w postępowaniach wykonawczych będących rezultatem zawarcia umowy ramowej dokonywany będzie w oparciu o nw. kryterium:
- Cena: 100% - maksymalnie 100 punktów
W przypadku ofert składanych w postępowaniach wykonawczych, Zamawiający uzna za wiążące informacje dotyczące terminu dostawy zamówienia wykonawczego oraz kwestii utylizacji zużytych tonerów, które zostały wskazane przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu w celu zawarcia umowy ramowej.
9) Zawarcie umowy ramowej nie jest udzieleniem zamówienia publicznego, ponieważ określa ona jedynie przyszłe, ramowe warunki zamówienia, które może zostać udzielone na jej podstawie, w związku z czym Wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację (zlecenie) zamówienia przez Zamawiającego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) W przypadku niemożności dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem umowy z powodu braku ich dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę materiałów o parametrach nie gorszych i cenie nie wyższej niż określone w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie
Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska Tel.: +48
224587701; E-mail: uzp@uzp.gov.pl ; Faks: +48 224587700 Adres internetowy:
http://www.uzp.gov.pl
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z przesłanki
unieważnienia postępowania, zawartej w art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. W związku ze zmianą
przepisu zawartego w art. 93 ust. 1a ustawy Pzp -Zamawiający może unieważnić postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (...).
3. W przypadku kierowania jakiejkolwiek korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
informujemy, iż Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe nadawcy korespondencji. W
związku z powyższym niezbędne jest zastosowanie poniższej klauzuli informacyjnej
skierowanej do nadawcy korespondencji: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)
informujemy, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta
Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b,
c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na
podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty
uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; e) Pani/Pana
dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z
instrukcją kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od
administratora dostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich
sprostowania* - na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych); h) nie
przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20
RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO. Wyjaśnienia: * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników. ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo
informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest
zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14
RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
|