GuidZP400 |
4756f68a-a342-44b2-859d-03a32a6629cf
|
Biuletyn |
576420-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
|
Regon |
00027600900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wawel
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-001
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 225 155
|
Zamawiajacy fax |
124 215 177
|
Zamawiajacy email |
zamek@wawel.org.pl
|
Adres strony url |
www.wawel.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wawel.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.; kurier, poczta, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, budynek Wawel 8, 31-001 Kraków, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
DZP-282-9/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (wraz z transportem i wniesieniem do
siedziby Zamawiającego). 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w tym:
A. Drukarka atramentowa kolorowa A4 - 2 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 36 miesięcy;
B. Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A4 - 2 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 12 miesięcy;
C. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe A4 - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 36 miesięcy;
D. Drukarka monochromatyczna, laserowa A4 - 3 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 36 miesięcy;
E. Drukarka kolorowa, laserowa A3 - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 36 miesięcy;
F. Skaner stacjonarny A4 - 2 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 12 miesięcy;
G. Drukarka kolorowa, laserowa A4 - 2 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 36 miesięcy;
H. Tablet graficzny - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 24 miesiące;
I. Tablet do zastosowań biurowych - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 12 miesięcy;
J. NAS - 2 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: min. 36 miesięcy z zastrzeżeniem pkt. 14 SIWZ Kryteria oceny ofert;
K. Dyski do NAS - 24 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: min. 36 miesięcy z zastrzeżeniem pkt. 14 SIWZ Kryteria oceny ofert;
L. Serwer Redundant PSU - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: min. 36 miesięcy z zastrzeżeniem pkt. 14 SIWZ Kryteria oceny ofert;
M. Skaner stacjonarny płaski A3 - 1 szt., gwarancja bezwzględnie wymagana: 24 miesiące.
Wymagania ogólne dotyczące
całości dostawy: Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być przystosowane do zasilania zgodnego z polskimi
normami i muszą być dostarczone z odpowiednimi przewodami zasilającymi. Sprzęt dostarczony w ramach zamówienia musi pochodzić z
kanałów dystrybucyjnych autoryzowanych przez producentów, nie dopuszcza się dostawy zamienników z innych kanałów
dystrybucyjnych. Dostarczony sprzęt musi być sprzętem nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem
zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu pochodzącego z innych zamówień lub projektów, w tym odnawianego przez
producenta. W sytuacji, jeżeli Zamawiający wskazuje w Specyfikacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie to Zamawiający dopuszcza
zastosowanie rozwiązań równoważnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji; 2. Szczegółowy wykaz zaoferowanego sprzętu - załącza wykonawca, wg załącznika nr 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 3. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
Zamawiającego informacji, dotyczącej: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów
Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności
zawartych w ofertach, zobowiązani są do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej (wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. nr 50, poz. 331, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, jeśli
Wykonawca złoży ww. oświadczenie wraz z ofertą wskazując, że nie należy do grupy kapitałowej z Wykonawcami biorącymi udział w
postępowaniu, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, (a więc również z Wykonawcami którzy
złożyli oferty w toku postępowania). 4. Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy (tylko w przypadku, gdy ofertę składa
pełnomocnik, pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności (oryginału) lub kopii potwierdzonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
Ustala się wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3 Wadium może być wnoszone w:
1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego);
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm).
4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: o numerze
48 1130 1150 0012 1269 5620 0006 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie.
5 W pozostałych formach wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego 31-001 Kraków, Wawel 8 – kancelaria ogólna.
6 Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej „wadium przetargowe NR DZP-282-9/19 -przetarg nieograniczony pn. ,,Dostawa sprzętu komputerowego”.
7 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego), należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku zaksięgowania wpłaty wadium przez Bank prowadzący rachunek Zamawiającego w terminie przewidzianym na składanie ofert.
8 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie.
9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14.
10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej i w okolicznościach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych oraz w okolicznościach określonych poniżej. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane w szczególności w zakresie i
okolicznościach niżej wymienionych: a) wycofania lub wstrzymania produkcji towaru, Strony dopuszczają możliwość zastąpienia
dotychczasowego towaru, towarem nowym posiadającym takie same, tj. nie gorsze parametry jakie posiadał towar będący podstawą
wyboru oferty Wykonawcy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu, b) zaistnienia okoliczności, których
nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) obniżenia cen jednostkowych towaru, o którym mowa § 1 niniejszej umowy, d)
zmiany warunków ekonomiczno-gospodarczych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Sposób dokonywania
zmian. Każda ze stron może zgłosić potrzebę zmiany niniejszej umowy poprzez pisemny wniosek do drugiej ze strony, złożony z
odpowiednim wyprzedzeniem dla danej zmiany, tj. minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie z powołaniem się
na wystąpienie jednego z w/w warunków i z podaniem opisu proponowanej zmiany. Wniosek taki winien zawierać wskazanie skutków
finansowych i terminowych zmiany. Jeśli strony dojdą do porozumienia co do potrzeby i treści zmiany umowy, mogą dokonać takiej
zmiany wyłącznie w formie aneksu do niniejszej umowy. 4. Inne zmiany umowy strony mogą wprowadzić zgodnie z Prawem Zamówień
Publicznych.
|
IV 4 4 data |
2019-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 UST. 1 I 2 ROZPORZĄDZENIA 2016/679
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 5, 31 - 001 Kraków, telefon nr 12 422 51 55, fax: (12) 421 51 77, adres strony internetowej: http://wawel.krakow.pl, adres e-mail: zamek@wawel.org.pl;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zamku Królewskim na Wawelu - Państwowych Zbiorach Sztuki jest Maciej Rymaszewski, kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wawel.org.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa sprzętu komputerowego - nr postępowania: DZP-282-9/19";
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, jednakże gdyby wymagało to niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;
− na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679, wystąpienie z takim żądaniem, nie ogranicza przetwarzania Pani/Pana danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
− na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
Jeżeli z przepisów prawa lub umowy zawartej przez Zamawiającego obowiązek przechowywania dokumentacji postępowania będzie dłuższy niż określony w art. 97 ust. 1 Pzp, dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane przez ten okres. Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.
|