1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa obuwia, odzieży, artykułów i sprzętu sportowego dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia:
- odpowiadał obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego,
- był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż na 2 lata przed dokonaniem dostawy, nieużywany, spełniał wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,
- był w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry itp. bez konieczności naruszania opakowania.
- odpowiadał wszystkim parametrom określonym w formularzu cenowym – stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w szczególności oferowana równoważna odzież i sprzęt sportowy muszą posiadać parametry nie gorsze niż odzież i sprzet sportowy marek wskazanych w SIWZ.
5. Wartość brutto oferty obejmowała wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu) produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku,
6. Okres gwarancji obejmował: 12 miesięcy na ubrania i obuwie; 24 miesiące na pozostałe artykuły i sprzęt sportowy. Terminy gwarancji liczone będą od daty odbioru towaru, bez zastrzeżeń.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 7 części:
• część 1 – obuwie sportowe,
• część 2 – odzież sportowa,
• część 3 – artykuły narciarskie,
• częśc 4 –sprzęt sportowy,
• częśc 5 – sprzęt szermierczy,
• częśc 6 – sprzęt WZS,
• częśc 7 – sprzęt siłowy,
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) wskazanych przez Zamawiającego w częściach od 1 do 7 postępowania w zakresie parametrów technicznych i jakościowych odzieży i sprzętu sportowego. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane produkty odpowiadają wymaganiom wskazanym w SIWZ spoczywa na Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach - dotyczy artykułów równoważnych - formularzy cenowych, stanowiących załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 do SIWZ, nazwę / markę / typ oferowanego artykułu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, jako niezgodna ze SIWZ.
|
GuidZP400 |
b2a0145e-1995-46f6-9b5c-37b2e23f5282
|
Biuletyn |
576781-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
14291704000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Juzistek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261883896
|
Zamawiajacy fax |
261883868
|
Zamawiajacy email |
jw4809.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego.
|
Numer referencyjny |
ZP/45/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa obuwia, odzieży, artykułów i sprzętu sportowego dla 26 WOG w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia:
- odpowiadał obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego,
- był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż na 2 lata przed dokonaniem dostawy, nieużywany, spełniał wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,
- był w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry itp. bez konieczności naruszania opakowania.
- odpowiadał wszystkim parametrom określonym w formularzu cenowym – stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w szczególności oferowana równoważna odzież i sprzęt sportowy muszą posiadać parametry nie gorsze niż odzież i sprzet sportowy marek wskazanych w SIWZ.
5. Wartość brutto oferty obejmowała wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy (transportu) produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku,
6. Okres gwarancji obejmował: 12 miesięcy na ubrania i obuwie; 24 miesiące na pozostałe artykuły i sprzęt sportowy. Terminy gwarancji liczone będą od daty odbioru towaru, bez zastrzeżeń.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 7 części:
• część 1 – obuwie sportowe,
• część 2 – odzież sportowa,
• część 3 – artykuły narciarskie,
• częśc 4 –sprzęt sportowy,
• częśc 5 – sprzęt szermierczy,
• częśc 6 – sprzęt WZS,
• częśc 7 – sprzęt siłowy,
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) wskazanych przez Zamawiającego w częściach od 1 do 7 postępowania w zakresie parametrów technicznych i jakościowych odzieży i sprzętu sportowego. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że zaoferowane produkty odpowiadają wymaganiom wskazanym w SIWZ spoczywa na Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach - dotyczy artykułów równoważnych - formularzy cenowych, stanowiących załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 do SIWZ, nazwę / markę / typ oferowanego artykułu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, jako niezgodna ze SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
70
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 70 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
UWAGA: (termin realizacji zamówienia stanowi jeden z kryterium oceny ofert).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.26wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.
Oryginał oświadczenia należy niezwłocznie dostarczyć do siedziby Zamawiającego 26 WOG Zegrze, ul. Juzistek 2, 05-131 Zegrze, budynek nr 220 pokój nr 43 kancelaria jawna.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, w/w oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcom nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
4. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w/w oświadczenia przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią:
1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ;
2)Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 do SIWZ;
- Pełnomocnictwo:
1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;
2)pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą,
w wysokości:
Część 1 - w wysokości: 1 800,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset złotych).
Część 2 - w wysokości: 2 700,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące siedemset złotych).
Część 3 - w wysokości: 1 000,00 złotych (słownie złotych:jeden tysiąc złotych).
Część 4 - w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące złotych).
Część 5 - w wysokości: 2 500,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych).
Część 6 - w wysokości: 1 100,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc sto złotych).
Część 7 - w wysokości: 3 200,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące dwieście złotych)
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca zobowiazany jest do wniesienia wadium w wysokości sumy wadium dla każdej części, na która składa ofertę.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form
w zależności od wyboru Wykonawcy:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy
w NBP O/Warszawa:
Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000
tytułem
„Wadium do ZP/45/2019/nr części/nazwa i NIP Wykonawcy”.
4. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które
w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a. pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b. innej niż pieniądz - oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: Wadium do ZP/45/2019/ nr części/ nazwa i NIP Wykonawcy” i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę.
6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
a) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu podpisania umowy;
b) wystąpienia siły wyższej (rozumiana, jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy;
c) rezygnacji Zamawiającego z części przedmiotu umowy – zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy;
d) zmiany w zakresie podwykonawców, wskazanych w ofercie do realizacji części zamówienia, na wniosek złożony przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca powołał się na spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 22a ustawy Pzp, nowo wskazany podwykonawca wykaże spełnienie tych warunków;
e) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych;
f) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku przez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto).
2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu) pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
obuwie sportowe,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 70 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
UWAGA: (termin realizacji zamówienia stanowi jeden z kryterium oceny ofert).
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
odzież sportowa,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18412000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 70 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
UWAGA: (termin realizacji zamówienia stanowi jeden z kryterium oceny ofert).
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzu cenowym, stanowiący załącznik nr 2.2, do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
artykuły narciarskie,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37411100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 70 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
UWAGA: (termin realizacji zamówienia stanowi jeden z kryterium oceny ofert).
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.3, do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt sportowy,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 70 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
UWAGA: (termin realizacji zamówienia stanowi jeden z kryterium oceny ofert).
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2.4, do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt szermierczy,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 70 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
UWAGA: (termin realizacji zamówienia stanowi jeden z kryterium oceny ofert).
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr , 2.5, do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt WZS,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 70 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
UWAGA: (termin realizacji zamówienia stanowi jeden z kryterium oceny ofert).
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr , 2.6, do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt siłowy,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 70 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
UWAGA: (termin realizacji zamówienia stanowi jeden z kryterium oceny ofert).
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr , 2.7 do SIWZ.
|
| |