GuidZP400 |
41a56fb7-904e-4004-b2f5-7cc261655484
|
Biuletyn |
575563-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
|
Regon |
30097351000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Matejki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-770
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8346184
|
Zamawiajacy fax |
61 8346147
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ztm.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.ztm.poznan.pl; bip.poznan.pl;
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ztm.poznan.pl;bip.poznan.pl;
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Nie
|
Oferty wnioski dostepne |
Nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Matejki 59. 60-770 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozszerzenie funkcjonalności Systemu ITS, zrealizowanego na podstawie Umowy Głównej
|
Numer referencyjny |
ZTM.EZ.3310.12.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówiena jest rozbudowa Systemu Zarzadzania Transportem Publicznym poprzez rozszerzenie obecnie wykorzystywanego przez MPK Poznań oraz ZTM Poznań Systemu ITS (Inteligent Transport Systems) Poznań. Rozszerzenie Systemu ITS bedzie obejmowało:
1. Dostawę wraz z instalają i uruchomieniem nadajników VDV we wskazanych 75 pojazdach Operatorów Publicznego Transportu Zbiorowego na terenie Aglomeracji Poznańskiej;
2. Utworzenie dodatkowego modułu w systemie MUNICOM oraz modyfikacja oprogramowania tablic LCD w pojazdach;
3. Utworzenie dodatkowego modułu w systemie MUNICOM umożliwiającego dodawanie niewykonanych kursów;
4. Rozbudowę istniejacych funkcjonalności systemu MUNICOM
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie wrunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp.o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie wrunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp.o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy Systemu Zarządzania Transportem Publicznym lub co najmniej dwie rozbudowy Systemu Zarzadzania Transportem Publicznym o łącznej wartości minimum 700 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Formularz ofertowy 2) Dokument (np.zobowiazanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbednych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okreslonych w art. 22 a Pzp 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania, które należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowód, że powiąznia z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5) W przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia; 6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, przedkładają także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania dotyczące Podwykonawcy 7) Kserokopia wniesienia wadium w formie innej niż pieniadz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości:
15 000,00 zł (słownie złotych: pietnaście tysiecy złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240)
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone w terminie (dnia i godziny) składania ofert, określonego w SIWZ.
UWAGA: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na rachunek Zamawiającego na konto PKO BP S.A. Nr 19 1020 4027 0000 1102 1262 7305 z adnotacją:
„Rozszerzenie funkcjonalności Systemu ITS zrealizowanego na podstawie Umowy Głównej”
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna, należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej „Wadium – rozszerzenie funkcjonalności Systemu ITS zrealizowanego na podstawie Umowy Głównej” w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu (adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 59) Kancelaria, parter, pok. 021, do terminu (dnia i godziny) składania ofert, określonego w Rozdziale 11.1 SIWZ, natomiast kserokopię dołączyć do oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a)zmiany wynikające z okoliczności formalno-prawnych zależnych od instytucji nadrzędnych nad Zamawiającym, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, niezbędnych do prawidłowej realizacji Umowy – w zakresie dostosowywania Umowy do tych zmian,
b)zmiany terminu realizacji Umowy – w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem Umowy (wystąpienia działania Siły Wyższej, opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących m.in. terminów przekazania środków komunikacji lub innych przyczyn technicznych leżących po stronie Zamawiającego, nie wynikających z zaniedbań którejś ze stron), a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu Umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji Umowy, za zgodą Zamawiającego,
c)zmiany w przypadku wystąpienia Siły Wyższej – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, innych niż termin realizacji,
d)zmiany w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, Strony ustalają, że zmiana stawki VAT zmienia wynagrodzenia brutto, ze skutkiem na dzień wejścia zmiany w życie,
e)jeżeli nastąpi zmiana w zakresie przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian,
f)zmiany terminu wykonania Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
g)zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, niezbędnej do prawidłowej realizacji Umowy.
h)inne, dotyczące sposobu technicznego wykonania zamówienia, o ile jego zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|