Rozszerzenie funkcjonalności Systemu ITS, zrealizowanego na podstawie Umowy Głównej

Data publikacji 2019-07-22
Data zakończenia 2019-07-31 00:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575563-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówiena jest rozbudowa Systemu Zarzadzania Transportem Publicznym poprzez rozszerzenie obecnie wykorzystywanego przez MPK Poznań oraz ZTM Poznań Systemu ITS (Inteligent Transport Systems) Poznań. Rozszerzenie Systemu ITS bedzie obejmowało:
1. Dostawę wraz z instalają i uruchomieniem nadajników VDV we wskazanych 75 pojazdach Operatorów Publicznego Transportu Zbiorowego na terenie Aglomeracji Poznańskiej;
2. Utworzenie dodatkowego modułu w systemie MUNICOM oraz modyfikacja oprogramowania tablic LCD w pojazdach;
3. Utworzenie dodatkowego modułu w systemie MUNICOM umożliwiającego dodawanie niewykonanych kursów;
4. Rozbudowę istniejacych funkcjonalności systemu MUNICOM

Dodatkowe informacje

GuidZP400 41a56fb7-904e-4004-b2f5-7cc261655484
Biuletyn 575563-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
Regon 30097351000000
Zamawiajacy adres ulica Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-770
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8346184
Zamawiajacy fax 61 8346147
Zamawiajacy email zamowienia@ztm.poznan.pl
Adres strony url www.ztm.poznan.pl; bip.poznan.pl;
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ztm.poznan.pl;bip.poznan.pl;
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Oferty wnioski dostepne Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ul. Matejki 59. 60-770 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Rozszerzenie funkcjonalności Systemu ITS, zrealizowanego na podstawie Umowy Głównej
Numer referencyjny ZTM.EZ.3310.12.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówiena jest rozbudowa Systemu Zarzadzania Transportem Publicznym poprzez rozszerzenie obecnie wykorzystywanego przez MPK Poznań oraz ZTM Poznań Systemu ITS (Inteligent Transport Systems) Poznań. Rozszerzenie Systemu ITS bedzie obejmowało: 1. Dostawę wraz z instalają i uruchomieniem nadajników VDV we wskazanych 75 pojazdach Operatorów Publicznego Transportu Zbiorowego na terenie Aglomeracji Poznańskiej; 2. Utworzenie dodatkowego modułu w systemie MUNICOM oraz modyfikacja oprogramowania tablic LCD w pojazdach; 3. Utworzenie dodatkowego modułu w systemie MUNICOM umożliwiającego dodawanie niewykonanych kursów; 4. Rozbudowę istniejacych funkcjonalności systemu MUNICOM
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie wrunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp.o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie wrunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp.o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy Systemu Zarządzania Transportem Publicznym lub co najmniej dwie rozbudowy Systemu Zarzadzania Transportem Publicznym o łącznej wartości minimum 700 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1)Formularz ofertowy 2) Dokument (np.zobowiazanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbednych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okreslonych w art. 22 a Pzp 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania, które należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowód, że powiąznia z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5) W przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia; 6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, przedkładają także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania dotyczące Podwykonawcy 7) Kserokopia wniesienia wadium w formie innej niż pieniadz.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie złotych: pietnaście tysiecy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240) Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone w terminie (dnia i godziny) składania ofert, określonego w SIWZ. UWAGA: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na rachunek Zamawiającego na konto PKO BP S.A. Nr 19 1020 4027 0000 1102 1262 7305 z adnotacją: „Rozszerzenie funkcjonalności Systemu ITS zrealizowanego na podstawie Umowy Głównej” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna, należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej „Wadium – rozszerzenie funkcjonalności Systemu ITS zrealizowanego na podstawie Umowy Głównej” w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu (adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 59) Kancelaria, parter, pok. 021, do terminu (dnia i godziny) składania ofert, określonego w Rozdziale 11.1 SIWZ, natomiast kserokopię dołączyć do oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a)zmiany wynikające z okoliczności formalno-prawnych zależnych od instytucji nadrzędnych nad Zamawiającym, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, niezbędnych do prawidłowej realizacji Umowy – w zakresie dostosowywania Umowy do tych zmian, b)zmiany terminu realizacji Umowy – w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem Umowy (wystąpienia działania Siły Wyższej, opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących m.in. terminów przekazania środków komunikacji lub innych przyczyn technicznych leżących po stronie Zamawiającego, nie wynikających z zaniedbań którejś ze stron), a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu Umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji Umowy, za zgodą Zamawiającego, c)zmiany w przypadku wystąpienia Siły Wyższej – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, innych niż termin realizacji, d)zmiany w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, Strony ustalają, że zmiana stawki VAT zmienia wynagrodzenia brutto, ze skutkiem na dzień wejścia zmiany w życie, e)jeżeli nastąpi zmiana w zakresie przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, f)zmiany terminu wykonania Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, g)zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, niezbędnej do prawidłowej realizacji Umowy. h)inne, dotyczące sposobu technicznego wykonania zamówienia, o ile jego zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
IV 4 4 data 2019-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji przedmiotu umowy
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin platności faktury
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Łączna cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)