Dostawa i montaż wyposażenia do budynku Centrum Przygotowań paraolimpijskich – Hala Sportowo – Widowiskowa Jaskółka przy ul. Traugutta 3a w Tarnowie.

Data publikacji 2019-07-22
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Tarnowski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576798-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia do budynku Centrum Przygotowań Paraolimpijskich – Hala Sportowo – Widowiskowa Jaskółka przy ul. Traugutta 3a w Tarnowie w ramach zadania pn. „Budowa Centrum Przygotowań paraolimpijskich – Przebudowa Hali Sportowo – Widowiskowej Jaskółka przy ul. Traugutta 3a”. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1. Część nr 1 – „Dostawa i montaż wyposażenia biurowego do budynku”; 2. Część nr 2 – „Dostawa i montaż wyposażenia szatniowo - porządkowego do budynku”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące zamawianego wyposażenia określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 667a4ff6-29ba-4b1a-9ac2-dcda808ef76d
Biuletyn 576798-N-2019
Zamawiajacy nazwa Tarnowski Ośrodek Sportu i Rekreacji
Regon 12244907900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Traugutta
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 220 710
Zamawiajacy fax 146 220 813
Zamawiajacy email dyrektor@tosir.com.pl
Adres strony url www.tosir.com.pl, bip.malopolska.pl/tosirekreacji
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/tosirekreacji
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Tarnowski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Traugutta 5A, 33-101 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia do budynku Centrum Przygotowań paraolimpijskich – Hala Sportowo – Widowiskowa Jaskółka przy ul. Traugutta 3a w Tarnowie.
Numer referencyjny DN.21-6/R/2017/D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia do budynku Centrum Przygotowań Paraolimpijskich – Hala Sportowo – Widowiskowa Jaskółka przy ul. Traugutta 3a w Tarnowie w ramach zadania pn. „Budowa Centrum Przygotowań paraolimpijskich – Przebudowa Hali Sportowo – Widowiskowej Jaskółka przy ul. Traugutta 3a”. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1. Część nr 1 – „Dostawa i montaż wyposażenia biurowego do budynku”; 2. Część nr 2 – „Dostawa i montaż wyposażenia szatniowo - porządkowego do budynku”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące zamawianego wyposażenia określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnego na dzień złożenia, następującego dokumentu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ponadto do oferty należy załączyć: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) Formularz cenowy – załączniki nr 6a i 6b do SIWZ; c) Potwierdzenie wniesienia wadium; d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej). 2. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach niniejszej SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 4a i 4b do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt 2 oraz w sekcji III.4) pkt 1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.7) pkt 1Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. dla części nr 1 oraz 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 dla części nr 2, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy, nr rachunku 17 1030 1250 0000 0000 8809 8064, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – Dostawa i montaż wyposażenia do budynku Centrum Przygotowań Paraolimpijskich – Hala Sportowo – Widowiskowa Jaskółka przy ul. Traugutta 3a w Tarnowie”. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w przypadku: 1) zmiany obowiązujących aktów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) zmiany wynagrodzenia umownego w razie zmiany stawek podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu lub zmniejszeniu, 3) zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy: a) nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych właściwości od objętych umową; b) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 4) sposobu i zakresu wykonania umowy w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 6 ust. 4 umowy, gdy: a) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, b) dostarczenie części przedmiotu zamówienia okaże się niemożliwe lub utrudnione z przyczyn technicznych lub rynkowych, bądź też gdy zmiana nie jest istotna; 5) zmiany warunków i terminów płatności, 6) zmiany sposobu realizacji umowy, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej przedmiotu umowy, a zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Strona wnioskująca o zmianę umowy w zakresie wskazanym w ust. 1 przedłoży drugiej Stronie wniosek o zmianę umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia takiej zmiany umowy.
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia biurowego do budynku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje: 1. krzesło z tworzywa sztucznego – szt. 14 2. krzesło tapicerowane – szt. 30 3.krzesło z pulpitem – szt. 30 4. krzesło biurowe – szt. 22 5. stół – szt. 5 6. biurko – szt. 14 7. biurko małe – szt. 1 8.biurko typu L – szt. 1 9. regał biurowy – szt. 15 10.regał archiwalny – szt. 4 11. regał magazynowy – szt. 8 12.szafka na lekarstwa – szt. 1 13. leżanka – szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia szatniowo - porządkowego do budynku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje: 1. wieszak przejezdny szatniowy – szt. 16 2. wieszak stojący szatniowy do szatni sportowych z wieszakiem i półką na buty – szt. 16 3. szafka ubraniowa – szt. 2 4. Szafka z ławką typu „L” – szt. 94 5. ławka z siedziskami jednostronna (blacha) – szt. 12 6. ławka z siedziskami jednostronna (tapicerowana) – szt. 5 7. kosz na śmieci 15l – szt. 29 8. kosz na śmieci 50l – szt. 13 9. małe kosze do segregacji odpadów – kpl. 6 10. Duże kosze do segregacji odpadów – kpl. 18
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)