Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK z przeznaczeniem do szkolnych pracowni przedmiotowych w ramach projektu pn. „SZKOŁY NA CZASIE – unowocześnienie edukacji w Szkołach Podstawowych Gminy Głuszyca”

Data publikacji 2019-07-22
Data zakończenia 2019-07-31 00:00:00
Instytucja Gmina Głuszyca
Miejscowość Głuszyca
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576724-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK z przeznaczeniem do szkolnych pracowni przedmiotowych w ramach projektu pn. „SZKOŁY NA CZASIE – unowocześnienie edukacji w Szkołach Podstawowych Gminy Głuszyca”
3.2 Szczegółowy zakres zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ
3.3 Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, dwóch lub wszystkich części zamówienia. Liczba części: 3.
1) Część nr 1 - Doposażenie bazy dydaktycznej szkolnych pracowni w sprzęt TIK w szkołach Gminy Głuszyca - rozwój kompetencji kluczowej TIK oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy u uczniów
• Zadanie 1. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 2 w Głuszycy
• Zadanie 2. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 3 w Głuszycy
2) Część nr 2 - Kształtowanie i rozwój kompetencji matematyczno-przyrodniczych u uczniów przy wykorzystaniu metody eksperymentu oraz tworzenie w szkołach warunków do nauczania eksperymentalnego poprzez doposażenie pracowni matematyczno przyrodniczych szkół Gminy Głuszyca
• Zadanie 1. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 2 w Głuszycy
• Zadanie 2. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 3 w Głuszycy
3) Część nr 3 - Indywidualizacja pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym również wsparcie uczniów z niepełno sprawnościami poprzez realizację kompleksowych programów wspierających szkoły Gminy Głuszyca
• Zadanie 1. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 2 w Głuszycy
• Zadanie 2. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 3 w Głuszycy
3.4 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność.
3.5 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
3.6 Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp.
3.7 Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części) zakończy się po upływie min. 12 miesięcy. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją ich użytkowania..
3.8 Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do IDW) cenę realizacji przedmiotu zamówienia na część, na którą składa ofertę oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
3.9 Projekt "SZKOŁY NA CZASIE - unowocześnienie edukacji w szkołach Podstawowych Gminy Głuszyca" w ramach Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
3.10 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp.
3.11 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.12 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.13 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
3.14 Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
3.15 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Głuszyca reprezentowana przez Burmistrza Miasta Głuszycy z siedzibą ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca
• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Głuszyca jest Pan Kacper Lepiocha – kontakt: iod@eduodo.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ebdea6f-b9a3-4686-bf60-e0cdc45f08db
Biuletyn 576724-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Głuszyca
Regon 89071824800000
Zamawiajacy adres ulica Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 55
Zamawiajacy miejscowosc Głuszyca
Zamawiajacy kod pocztowy 58-340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8459479,
Zamawiajacy fax 748 456 339
Zamawiajacy email sekretariat@gluszyca.pl,
Adres strony url http://www.bip.gluszyca.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "SZKOŁY NA CZASIE - unowocześnienie edukacji w szkołach Podstawowych Gminy Głuszyca" w ramach Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.gluszyca.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK z przeznaczeniem do szkolnych pracowni przedmiotowych w ramach projektu pn. „SZKOŁY NA CZASIE – unowocześnienie edukacji w Szkołach Podstawowych Gminy Głuszyca”
Numer referencyjny IiR.271.3.11.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK z przeznaczeniem do szkolnych pracowni przedmiotowych w ramach projektu pn. „SZKOŁY NA CZASIE – unowocześnienie edukacji w Szkołach Podstawowych Gminy Głuszyca” 3.2 Szczegółowy zakres zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ 3.3 Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, dwóch lub wszystkich części zamówienia. Liczba części: 3. 1) Część nr 1 - Doposażenie bazy dydaktycznej szkolnych pracowni w sprzęt TIK w szkołach Gminy Głuszyca - rozwój kompetencji kluczowej TIK oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy u uczniów • Zadanie 1. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 2 w Głuszycy • Zadanie 2. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 3 w Głuszycy 2) Część nr 2 - Kształtowanie i rozwój kompetencji matematyczno-przyrodniczych u uczniów przy wykorzystaniu metody eksperymentu oraz tworzenie w szkołach warunków do nauczania eksperymentalnego poprzez doposażenie pracowni matematyczno przyrodniczych szkół Gminy Głuszyca • Zadanie 1. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 2 w Głuszycy • Zadanie 2. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 3 w Głuszycy 3) Część nr 3 - Indywidualizacja pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym również wsparcie uczniów z niepełno sprawnościami poprzez realizację kompleksowych programów wspierających szkoły Gminy Głuszyca • Zadanie 1. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 2 w Głuszycy • Zadanie 2. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 3 w Głuszycy 3.4 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. 3.5 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, 3.6 Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 3.7 Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części) zakończy się po upływie min. 12 miesięcy. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją ich użytkowania.. 3.8 Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do IDW) cenę realizacji przedmiotu zamówienia na część, na którą składa ofertę oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 3.9 Projekt "SZKOŁY NA CZASIE - unowocześnienie edukacji w szkołach Podstawowych Gminy Głuszyca" w ramach Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 3.10 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 3.11 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.12 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.13 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.14 Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.15 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Głuszyca reprezentowana przez Burmistrza Miasta Głuszycy z siedzibą ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Głuszyca jest Pan Kacper Lepiocha – kontakt: iod@eduodo.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, warunek dla części nr 1: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości min. 30.000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. warunek dla części nr 2: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienia polegające na dostawie materiałów (pomocy) dydaktycznych lub wyposażenia dydaktycznego lub narzędzi TIK o wartości min. 30.000 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. warunek dla części nr 3: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienia polegające na dostawie materiałów (pomocy) dydaktycznych lub wyposażenia dydaktycznego lub narzędzi TIK o wartości min. 10.000 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu • wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 6.5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 lub 5Ado SIWZ. 6.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ: ppkt 1- 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.6. lit. b SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 6.6. lit. a SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 6.8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6.7. SIWZ stosuje się. 6.9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.10. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.11. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp. 6.12. Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w złożonych dokumentach, oświadczeniach odpowiada zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 3. zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 4. Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku: 1) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji usług; 2) zmiana przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; 3) zmiana przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; 5. Zmiany osobowe mogą nastąpić w przypadku: 1) zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy i osób wyznaczonych do współpracy w imieniu Zamawiającego, 2) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca, 3) powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy w trakcie realizacji zadania, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawcy(ców) na etapie składania ofert lub rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, w szczególności gdy posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście.
IV 4 4 data 2019-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Doposażenie bazy dydaktycznej szkolnych pracowni w sprzęt TIK w szkołach Gminy Głuszyca - rozwój kompetencji kluczowej TIK oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy u uczniów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 36
Zalacznik krotki opis Doposażenie bazy dydaktycznej szkolnych pracowni w sprzęt TIK w szkołach Gminy Głuszyca - rozwój kompetencji kluczowej TIK oraz umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy u uczniów • Zadanie 1. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 2 w Głuszycy • Zadanie 2. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 3 w Głuszycy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kształtowanie i rozwój kompetencji matematyczno-przyrodniczych u uczniów przy wykorzystaniu metody eksperymentu oraz tworzenie w szkołach warunków do nauczania eksperymentalnego poprzez doposażenie pracowni matematyczno przyrodniczych szkół Gminy Głuszyca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 36
Zalacznik krotki opis Kształtowanie i rozwój kompetencji matematyczno-przyrodniczych u uczniów przy wykorzystaniu metody eksperymentu oraz tworzenie w szkołach warunków do nauczania eksperymentalnego poprzez doposażenie pracowni matematyczno przyrodniczych szkół Gminy Głuszyca • Zadanie 1. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 2 w Głuszycy • Zadanie 2. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 3 w Głuszycy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Indywidualizacja pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym również wsparcie uczniów z niepełno sprawnościami poprzez realizację kompleksowych programów wspierających szkoły Gminy Głuszyca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 36
Zalacznik krotki opis Indywidualizacja pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym również wsparcie uczniów z niepełno sprawnościami poprzez realizację kompleksowych programów wspierających szkoły Gminy Głuszyca • Zadanie 1. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 2 w Głuszycy • Zadanie 2. Realizacja w Szkole Podstawowej nr 3 w Głuszycy
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin zapłaty
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)