GuidZP400 |
bb875d88-b411-45ec-a2ac-698c244b460b
|
Biuletyn |
576692-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
Regon |
00059286800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24 3671598
|
Zamawiajacy fax |
24 3671598
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@plock.eu
|
Adres strony url |
www.plock.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Z podstawówką w świat” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.plock.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plock.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 (wejście od. ul. Zduńskiej 3) Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Szkoły Podstawowej Nr 15 w Płocku dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Z podstawówką w świat” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020.
|
Numer referencyjny |
WZP.271.1.88.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Szkoły Podstawowej Nr 15 w Płocku dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Z podstawówką w świat” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
25
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin dostawy przedmiotu do 25 dni kalendarzowych (max) od dnia podpisania umowy.
2. Gwarancja dla sprzętu: 2 lata (min.).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1) specyfikację techniczną proponowanego sprzętu oraz oprogramowania (tj. np. wydruki, opisy, foldery, karty katalogowe itp.) które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie,
2) wydruki potwierdzające osiągnięcie w teście PassMark CPU Mark dla procesora i kart graficznych, minimalnych wymogów, które zostały wskazane w Dziale II opis przedmiotu zamówienia (konieczność potwierdzenia wydrukiem ze strony https://www.cpubenchmark.net, http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php, (dotyczy laptopa),
3) certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny (dotyczy laptopa),
4) deklarację zgodności CE – Conformité Européenne lub równoważny (dotyczy laptopa),
5) oświadczenie producenta sprzętu lub inny dokument potwierdzający, że komputer spełnia wymogi normy Energy Star co najmniej 5.0 (dotyczy laptopa),
6) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (dotyczy laptopa),
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-6 Prawo Zamówień publicznych oraz dokona w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę,
b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy.
3) przedmiotu umowy - urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spełniające wymagania zawarte w SIWZ, za zgodą Zamawiającego i Odbiorcy w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu/Odbiorcy materiał/urządzenie będące produktem zastępującym produkt wycofany przez producenta np. kolejna seria, nowy model tego samego produktu lub materiał/urządzenie.
4) formy płatności zgodnie z § 4a.
|
IV 4 4 data |
2019-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|