GuidZP400 |
c4b5ba85-2cd6-4e54-8f74-aeb2fb914756
|
Biuletyn |
572630-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
|
Regon |
97789300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. H. Kamieńskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-124
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 254 375
|
Zamawiajacy fax |
713 270 425
|
Zamawiajacy email |
zp@wssk.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, bud. 10, ul. H. Kamieńskiego 73A, 51-124 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA AKCESORIÓW I CZĘŚCI DO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
|
Numer referencyjny |
Szp/FZ – 34/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo–cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 – 1.9 do formularza ofertowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów
i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że wymaga od asortymentu w poszczególnych pakietach, kompatybilności przy współpracy z opisanym w konkretnym pakiecie urządzeniem medycznym będącym w posiadaniu Zamawiającego.
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) opisy, fotografie oraz inne podobne materiały dotyczące przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
2) Oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. OFERTA WSPÓLNA:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
a) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów;
c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
2. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby;
3) Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1 – 1.9 do Formularza ofertowego,
2) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ,
3) pełnomocnictwo zgodnie z pkt 5 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiany parametrów asortymentu określonego w danym pakiecie, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania na inny równoważny, dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej o takich samych lub lepszych parametrach techniczno - użytkowych i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny ofertowej,
3) zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
4) zmiany organizacyjnej Wykonawcy,
5) nie zrealizowania przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 1 umowy, w przypadku braku pacjentów dla których zamówiony został produkt, Zamawiający może przedłużyć umowę na okres do 3 miesięcy.
2. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowej stawki podatku VAT.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji
i warunków płatności.
2. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji.
3. Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia łącznie następujących warunków:
1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą,
2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej,
3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
2. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy) lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. W przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument, zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.
4. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wezwanie do wyjaśnienia zaoferowanej przez niego ceny w trybie art. 90 ust. 1 ustawy Pzp, a złożone przez Wykonawcę wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa pod warunkom, że Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Dozowniki tlenowe i zawory czerpalne próżni oraz części i akcesoria do nich kompatybilne z produktami AWAMED Mierzyn
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Akcesoria do kardiomonitorów prod Mindray modele iMEC12, MEC7, 12, 1000, 1200, 2000, iPM12, PM6000, 8000, 9000, 9800, Beneview T8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.2 do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Akcesoria do aparatów produkcji BTL typ EKG BTL-08LC oraz rejestratora holterowskiego BTL-08
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.3 do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Akcesoria do diatermii prod ERBE modele/ seria ICC VIO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.4 do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 - Części i akcesoria do mechanicznych aparatów do mierzenia ciśnienia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.5 do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 - Akcesoria do kardiomonitorów produkcji Deraeger modele - Delta, Kappa, produkcji Spacelabs modele - Xpression
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.6 do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - Części, akcesoria, narzędzia urologiczne prod. Storz GmbH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.7 do formularza ofertowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - Akcesoria do respiratorów PB840 prod Medtronic
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.8 do formularza ofertowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 - Akcesoria do kardiomonitorów Phillips modele IntelliVue MP30, MX450, MX550, GOLDWAY G30, Efficia CM100, Efficia CM12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.9 do formularza ofertowego.
|
| |