GuidZP400 |
712a4842-54f1-4088-9f83-79cadf42491e
|
Biuletyn |
576663-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
|
Regon |
27690250400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Strzelców Bytomskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
207
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-914
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48323513364
|
Zamawiajacy fax |
+48323513369
|
Zamawiajacy email |
przetargi@srk.com.pl
|
Adres strony url |
www.srk.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.srk.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednoosobowa Spółka Skarbu państwa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.srk.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.srk.com.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SRK S.A. w Bytomiu, 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207, Kancelaria Główna (parter pok.108a) od godz. 6:30 do 14:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa części elektrycznych: Część I - Dostawa źródeł światła. Część II - Dostawa szczotek elektrycznych. Część III - Dostawa zestawów naprawczych. Część IV - Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych. Część V - Dostawa urządzeń sygnalizacji szybowej. Część VI - Dostawa części do wyłączników stycznikowych. Część VII - Dostawa modułów elektronicznych do stycznika. dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział KWK „Centrum”
|
Numer referencyjny |
ZP-C-0008/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa części elektrycznych:
Część I - Dostawa źródeł światła.
Część II - Dostawa szczotek elektrycznych.
Część III - Dostawa zestawów naprawczych.
Część IV - Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych.
Część V - Dostawa urządzeń sygnalizacji szybowej.
Część VI - Dostawa części do wyłączników stycznikowych.
Część VII - Dostawa modułów elektronicznych do stycznika.
dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział KWK „Centrum”
|
Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy:
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy
z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu
Brak podstaw wykluczenia podmiotu udostepniającego swoje zasoby:
1. W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Podwykonawcy
1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - – załącznik nr 5 – wzór dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.- załącznik nr 1 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenie dotyczące wadium - załącznik nr 2 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”.
4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie Części II postępowania dotyczące oferowanych materiałów równoważnych - załącznik nr 3 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”.
5. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ :
1) Oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY” w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 1 załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Dokumenty w zakresie Części III postępowania zgodnie z opisem zawartym w pkt. II ppkt. 3 załącznika nr 2 do SIWZ - załączniki do druku „FORMULARZ OFERTOWY”.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
A. Brak podstaw wykluczenia Wykonawcy:
1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu
B. Brak podstaw wykluczenia podmiotu udostepniającego swoje zasoby:
1. W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
C. Podwykonawcy
1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - – załącznik nr 5 – wzór dokumentu.
Oświadczenia składane przez Wykonawcę składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem z zastrzeżeniem pełnomocnictwa.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 – wzór dokumentu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości dla:
Części I – 290,00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych 00/100)
Części II – 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100),
Części III – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
Części IV – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100),
Części V – 1 070,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemdziesiąt złotych 00/100),
Części VI – 240,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści złotych 00/100),
Części VII – 140,00 zł (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100)
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Informaje przebiegu aukcji |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Warunki do licytacji |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie:
1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno- prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów,
2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności:
- wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych,
3) zmiany zakresu rzeczowego umowy:
a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy:
- poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych.
4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie,
5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
6) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie;
7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie,
ii. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
iii. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;
8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy PZP;
9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Jeżeli przed upływem terminu realizacji, Umowa nie zostanie wykonana w pełnym zakresie rzeczowym i finansowym przed upływem w/w terminu, dopuszczalne jest na wniosek Zamawiającego, przedłużenie terminu realizacji do czasu pełnego wykonania Umowy, lecz nie dłużej niż o 90 dni, licząc od wskazanego w Umowie terminu.
3. Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie zakresu rzeczowego lub/i finansowego w przypadku zmian techniczno-organizacyjnych w jednostkach Zamawiającego skutkujących tym, że świadczenie objęte umową nie może być w całości zrealizowane. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie związane z w/w ograniczeniem zakresu rzeczowo – finansowego
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - Dostawa źródeł światła.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I - Dostawa źródeł światła.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II - Dostawa szczotek elektrycznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II - Dostawa szczotek elektrycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III - Dostawa zestawów naprawczych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część III - Dostawa zestawów naprawczych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV - Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV - Dostawa materiałów elektroinstalacyjnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V - Dostawa urządzeń sygnalizacji szybowej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część V - Dostawa urządzeń sygnalizacji szybowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI - Dostawa części do wyłączników stycznikowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część VI - Dostawa części do wyłączników stycznikowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część VII - Dostawa modułów elektronicznych do stycznika.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część VII - Dostawa modułów elektronicznych do stycznika.
|
| |