Zakup i dostawa mebli w ramach wyposażenia Lokalnego Centrum Wspierająco-Aktywizującego w Tomaszowie Lubelskim

Data publikacji 2019-07-22
Data zakończenia 2019-07-30 00:00:00
Instytucja Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Tomaszowie Lubelskim
Miejscowość Tomaszów Lubelski
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575983-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa mebli w ramach wyposażenia Lokalnego Centrum Wspierająco-Aktywizującego w Tomaszowie Lubelskim”.
2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:

Część 1 zamówienia – „Meble”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli w zakresie określonym w Załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Część 2 zamówienia – „Meble ze stali nierdzewnej”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli ze stali nierdzewnej w zakresie określonym w Załączniku nr 1b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załączniki nr 1a i 1b do SIWZ oraz Projekty umowy załączniki nr 2 do SIWZ.
5. Ogólne zapisy dotyczące wszystkich części zamówienia:
1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie.
2) Dostawa, musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem.
3) Całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem złożona (zmontowana) i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem (dotyczy przedmiotu zamówienia wymagającego montażu).
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji technicznej użytkownika (np. instrukcje obsługi, deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty, karty gwarancyjne), związanej z przedmiotem zamówienia.
6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do oferowanego sprzętu kompletu przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie (dotyczy przedmiotu zamówienia korzystającego z energii).
7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia
z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych (dotyczy przedmiotu zamówienia wymagającego montażu) i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego.
8) Zamówienie obejmuje także udzielenie gwarancji na zasadach określonych wzorze umowy.

6. Rozwiązania równoważne
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia.
7. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców;
2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Zamawiający informuje, że dostawy objęte niniejszą SIWZ realizowane są w ramach dofinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 66bcfb3f-135b-477f-bbf0-62476b383f17
Biuletyn 575983-N-2019
Zamawiajacy nazwa Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Tomaszowie Lubelskim
Regon 60188712000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 7b
Zamawiajacy miejscowosc Tomaszów Lubelski
Zamawiajacy kod pocztowy 22-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 642 271
Zamawiajacy fax 846 658 903
Zamawiajacy email zk.tomaszowlubelski@psouu.org.pl
Adres strony url www.psouutomaszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w ramach realizacji projektu „Budowa Lokalnego Centrum Wspierająco-Aktywizującego w Tomaszowie Lubelskim ” nr RPLU.13.02.00-06-0009/16-00, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna: Działania 13.2 Infrastruktura usług społecznych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Stowarzyszenie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.psouutomaszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Tomaszowie Lubelskim, ul. Słowackiego 7b, 22-600 Tomaszów Lubelski (sekretariat).Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa mebli w ramach wyposażenia Lokalnego Centrum Wspierająco-Aktywizującego w Tomaszowie Lubelskim
Numer referencyjny 350/PSONI/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa mebli w ramach wyposażenia Lokalnego Centrum Wspierająco-Aktywizującego w Tomaszowie Lubelskim”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: Część 1 zamówienia – „Meble”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli w zakresie określonym w Załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Część 2 zamówienia – „Meble ze stali nierdzewnej”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli ze stali nierdzewnej w zakresie określonym w Załączniku nr 1b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie, uruchomienie wyposażenia (jeżeli dotyczy) we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załączniki nr 1a i 1b do SIWZ oraz Projekty umowy załączniki nr 2 do SIWZ. 5. Ogólne zapisy dotyczące wszystkich części zamówienia: 1) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie. 2) Dostawa, musi się odbywać w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem. 3) Całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem złożona (zmontowana) i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem (dotyczy przedmiotu zamówienia wymagającego montażu). 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji technicznej użytkownika (np. instrukcje obsługi, deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty, karty gwarancyjne), związanej z przedmiotem zamówienia. 6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do oferowanego sprzętu kompletu przewodów, które umożliwią jego pełno-funkcjonalne działanie (dotyczy przedmiotu zamówienia korzystającego z energii). 7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych (dotyczy przedmiotu zamówienia wymagającego montażu) i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego. 8) Zamówienie obejmuje także udzielenie gwarancji na zasadach określonych wzorze umowy. 6. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. Wszędzie tam, gdzie przy opisie produktu/przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. 7. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Zamawiający informuje, że dostawy objęte niniejszą SIWZ realizowane są w ramach dofinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w zakresie: części 1 zamówienia - „Meble” w terminie do dnia 30.11.2019r. części 2 zamówienia - „Meble ze stali nierdzewnej” w terminie do dnia 16.09.2019r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Dostawcę ani osobami, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; 4) co do zmiany terminu okresu trwania gwarancji jakości, gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 1 zamówienia – „Meble”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli w zakresie określonym w Załączniku nr 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble ze stali nierdzewnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część 2 zamówienia – „Meble ze stali nierdzewnej”, której zakres rzeczowy obejmuje dostawę mebli ze stali nierdzewnej w zakresie określonym w Załączniku nr 1b do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem i montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)