GuidZP400 |
d4586bee-9bf4-45db-86a7-1152cb8e666d
|
Biuletyn |
577601-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralna Komisja Egzaminacyjna
|
Regon |
01492522400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Józefa Lewartowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 536 65 31,
|
Zamawiajacy fax |
22 536 65 46
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cke-efs.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.cke.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.cke.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.cke.gov.pl//
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres siedziby Centralnej Komisji Egzaminacyjnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Józefa Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, sekratariat pok. 405
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
CKE/4/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego w ilościach i o parametrach technicznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia w podziale na Zadanie I i Zadanie II.
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na dwie części/zadania tj.
Zadanie I – dostawa komputerów przenośnych w tym:
- 15 zestawów komputerowych o przekątnej ekranu min. 15,6’
- 1 zestaw komputerowy o przekątnej ekranu min. 17,1’
Zadanie II – dostawa komputerów tzn. „all in one” oraz zasilaczy UPS w tym:
– 40 zestawów komputerowych tzn. „all in one”
– 40 sztuk zasilaczy UPS
3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
446000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
1
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawa sprzętu komputerowego nastąpi w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy. Wartość, o której mowa w sekcji II.6) ogłoszenia to szacunkowa wartość wszytskich części zamówienia w tym wartość aktualnie wszczynanej części zamówienia to 327 107 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-2 ustawy Pzp, w szczególności posiadają zdolności techniczne lub zawodowe tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali:
1a) w zakresie Zadania I – dostawa komputerów przenośnych,
- co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego lub/i akcesoriów do komputerów o wartości zrealizowanego zamówienia łącznie na kwotę minimum 50 000,00 PLN brutto;
1b) w zakresie Zadania II – dostawa komputerów tzn. „all in one” oraz zasilaczy UPS
- co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego lub/i akcesoriów do komputerów o wartości zrealizowanego zamówienia łącznie na kwotę minimum 100 000,00 PLN brutto
2. Wykonawcy, którzy biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają wykluczeniu z postępowania w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp.
3. W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa powyżej, muszą spełniać łącznie,
z zastrzeżeniem, że warunek w zakresie określonym w:
- ust.1 pkt. 1a musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca,
- ust.1 pkt. 1b musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca,
natomiast brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp musi spełnić każdy z Wykonawców.
4. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunki
o których mowa powyżej musi spełniać łącznie z tymi podmiotami, z zastrzeżeniem, że warunek w zakresie określonym w:
- ust.1 pkt. 1a musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca lub podmiot,
- ust.1 pkt. 1b musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden Wykonawca lub podmiot,
oraz wykazać, że podmioty, na których zasoby się powołuje nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie aktualne na dzień składania ofert - wg treści określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. oświadczenie składa każdy z ww. Wykonawców. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie każdego z ww. Wykonawców, w tym również okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz w celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
2. Zamawiający w zakresie przedmiotu zamówienia określił wymagania, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt. 2 ustawy Pzp, tj.:
1) wdrożenie normy ISO 9001 w zakresie produkcji sprzętu komputerowego przez producenta w zakresie wskazanym w opz lub równoważnej tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego w dla ww. normy;
2) wdrożenie normy ISO 14001 w zakresie produkcji sprzętu komputerowego przez producenta w zakresie wskazanym w opz lub równoważnej tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego w dla ww. normy;
3) wdrożenie normy ISO 9001 w zakresie świadczenia usług serwisowych dla firmy serwisującej w zakresie wskazanym w opz lub równoważnej tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie świadczenia usług serwisowych dla ww. normy;
4) certyfikat EnergyStar 5.x lub nowszy albo równoważny tj. potwierdzający spełnienie minimalnych wymagań określonych dla ww. certyfikatu EnergyStar dla zaoferowanego sprzętu – w zakresie wskazanym w opz.
Wykonawca złoży certyfikat EnergyStar 5.x lub nowszy albo wydruk ze strony internetowej https://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzający spełnienie przez oferowany sprzęt ww. wymagań albo dokumenty równoważne
które Wykonawca będzie zobowiązany wykazać w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi spełniają wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą składa w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego:
1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, usług (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 niniejszej SIWZ), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi lub dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą składa w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego
1) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 25 ust 1 pkt.2 ustawy pzp tj.:
a. dokument potwierdzający wdrożenie normy ISO 9001 w zakresie produkcji sprzętu komputerowego przez producenta zgodnie z opz lub równoważnej tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego dla ww. normy;
b. dokument potwierdzający wdrożenie normy ISO 14001 w zakresie produkcji sprzętu komputerowego przez producenta zgodnie z opz lub równoważnej tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie produkcji sprzętu komputerowego dla ww. normy;
c. dokument potwierdzający wdrożenie normy ISO 9001 w zakresie świadczenia usług serwisowych dla firmy serwisującej zgodnie z opz lub równoważnej tj. zapewniającej osiągnięcie wszystkich minimalnych paramentów w zakresie świadczenia usług serwisowych dla ww. normy.
d. certyfikat EnergyStar 5.x lub nowszy albo równoważny tj. potwierdzający spełnienie minimalnych wymagań określonych dla ww. certyfikatu EnergyStar dla zaoferowanego sprzętu – zgodnie z opz.
Wykonawca złoży certyfikat EnergyStar 5.x lub nowszy albo wydruk ze strony internetowej https://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzający spełnienie przez oferowany sprzęt ww. wymagań albo dokumenty równoważne
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, które w zakresie poszczególnych części wynosi:
Zadanie I – 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych 00/100)
Zadanie II – 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium musi być wniesione, przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku niżej podanych formach w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu na rachunek Zamawiającego na konto: 88 1010 1010 0159 6113 9130 0000 z dopiskiem: „Dostawa sprzętu komputerowego zadanie nr .....” , postępowanie nr CKE/4/2019
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy określony w ppkt. 1).
5. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym:
1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich,
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
Oryginał gwarancji lub poręczenia zaleca się włożyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu, w przypadku zaistnienia następujacych okoliczności:
1) w trakcie realizacji umowy wydarzenie/a noszące znamiona „siły wyższej” rozumianej jako wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, strony umowy niezwłocznie po ustaniu przyczyn uniemożliwiających prawidłową realizacje umowy, protokolarnie ocenią skutki jakie dla wykonania umowy miała siła wyższa i poprzez sporządzenie aneksu do umowy zmienią treść umowy w zakresie w jakim wystąpienie siły wyższej wpłynęło na obowiązki Wykonawcy i Zmawiającego wynikające z treści umowy;
2) zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji przedmiotu umowy lub obowiązki stron związane z odprowadzeniem danin publicznych, postanowienia umowy zostaną dostosowane do ww. wymagań określonych w ww. przepisach prawa w zakresie w jakim ww. wymagania są niezgodne z treścią umowy. Zmiany zostaną dokonane niezwłocznie po zmianie stanu prawnego w drodze aneksu do umowy podpisanego przez strony umowy;
3) konieczność zmian w terminach realizacji zamówienia spowodowana obiektywnymi czynnikami, leżącymi po stronie Zamawiającego lub spowodowanej przyczynami niezależnymi od stron umowy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie, z zastrzeżeniem, iż wydłużenie terminu realizacji zamówienia lub terminów poszczególnych dostaw nie przekroczy 90 dni. Strony umowy dokonają zmiany umowy sporządzając do niej aneks z zastrzeżeniem, że zmiana umowy z ww. powodów możliwa jest pod warunkiem poinformowania drugiej strony o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądanej zmiany;
4) konieczności zmiany parametrów zaoferowanego sprzętu w ramach realizacji zamówienia, dopuszczalne jest zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, wynikających z postępu technologicznego lub w przypadku zaprzestania produkcji, spełniających wymagania określone w przedmiocie umowy i nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do umowy, nie powodujące wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Wyżej wymienione zmiany wymagają podpisania aneksu przez strony w terminie 3 dni lub innym uzgodnionym przez strony od zgłoszenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę potrzeby dokonania zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski za wyjątkiem dokumentów dopuszczonych w języku angielskim, o których mowa w siwz
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy /pozostałe dokumenty/:
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty– wg. wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 4.1 – Zadanie I, Załącznik 4.2 – Zadania II do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje pełnomocnik umocowany przez ww. Wykonawców do ich reprezentowania. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - wg treści Formularza oferty (Załącznik nr 4.1/4.2).
3. Wypełniony i podpisany Formularz rzeczowo-cenowy oferowanego sprzętu – wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 5.1 do SIWZ, załącznik nr 5.2 do SIWZ – stanowiący załącznik nr 1 do Formularza oferty.
4. Integralną część oferty stanowią również:
1) wydruk/i wynik/ów testu/ów wydajności zaoferowanych procesorów z poniższej strony internetowej potwierdzające wydajność zaoferowanych procesorów mierzoną testem Passmark CPU Mark dostępnym na stronie https://www.passmark.com/products/pt.htm - która wynosi co najmniej:
a) 8200 punktów Passmark CPU Mark w zakresie komputerów przenośnych
o przekątnej ekranu 15,6"- Zadanie I – Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 23.07.2019 r. do 30.07.2019 r.
b) 12460 punktów Passmark CPU Mark w zakresie komputerów przenośnych
o przekątnej ekranu 17,1"- Zadanie I - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 23.07.2019 r. do 30.07.2019 r.
c) 11900 punktów w teście PassMark CPU Mark w zakresie komputerów TYPU ALL IN ONE – Zadanie II - Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 23.07.2019 r. do 30.07.2019 r.
Wykonawca złoży wraz z ofertą wydruk/i wynik/ów testu/ów wydajności zaoferowanych procesorów z ww. strony.
2) wydruk/ki wyniku/ów testu wydajności zaoferowanych kart graficznych z poniższej strony internetowej potwierdzające wydajność zaoferowanych kart graficznych mierzoną testem PassMark Performance Test, dostępnym na stronie https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php – która wynosi co najmniej:
a) 900 punktów w G3D Rating w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 15,6"- Zadanie I Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 23.07.2019 r. do 30.07.2019 r.
b) 1120 punktów w G3D Rating w zakresie komputerów przenośnych o przekątnej ekranu 17,1"- Zadanie I Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 23.07.2019 r. do 30.07.2019 r.
d) 1100 punktów w G3D Rating w zakresie komputerów TYPU ALL IN ONE – Zadanie II Wykazać wynik na dowolny jeden dzień w przedziale dat 23.07.2019 r. do 30.07.2019 r.
Wykonawca złoży wraz z ofertą wydruk/ki wyniku/ów testu wydajności zaoferowanych kart graficznych z ww. strony;
Dokumenty z ust. 4 stanowią integralną część oferty i nie mogą być uzupełniane. Brak złożenia ww. dokumentów skutkuje, niezgodnością oferty z treścią siwz skutkiem czego będzie odrzucenie oferty.
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawcy, którzy złożyli oferty do upływu terminu składania ofert, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.) wg treści określonej w załączniku nr 6 lub 7 do SIWZ.
6. Jeżeli Wykonawca, w oświadczeniu, o których mowa w ust.1, wykazał, że polega
na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|