GuidZP400 |
2235e908-904e-4b3f-bc13-9d0d9fcf5c01
|
Biuletyn |
577335-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Moszczenica
|
Regon |
59064794800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kosowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Moszczenica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
446 169 570
|
Zamawiajacy fax |
446 169 625
|
Zamawiajacy email |
Tomasz.Mikulski@moszczenica.pl
|
Adres strony url |
http://www.moszczenica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Szkoły nowych horyzontów - rozwijanie indywidualnych predyspozycji uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Moszczenica” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.moszczenica.eu/groups/details/1015/dostawy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.moszczenica.eu/groups/details/1015/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych dla szkół z terenu gminy Moszczenica
|
Numer referencyjny |
EKO.271.29.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych dla szkół z terenu gminy Moszczenica w ramach realizacji projektu „Szkoły nowych horyzontów - rozwijanie indywidualnych predyspozycji uczniów szkół podstawowych z terenu gminy Moszczenica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020”
CPV: 30190000-7
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 następujące części:
Część nr 1 - Dostawa sprzętu komputerowego dla szkół z terenu gminy Moszczenica - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5A oraz załącznikiem nr 7 do SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
30213100-6 Komputery przenośne
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30213200-7 Komputer tablet
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
30232100-5 Drukarki i plotery
32322000-6 Urządzenia multimedialne
48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe.
Część nr 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół z terenu gminy Moszczenica - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5B do SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
39162000-5 Pomoce naukowe
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
38600000-1 Przyrządy optyczne
38635000-5 Teleskopy
37520000-9 Zabawki
38600000-1 Przyrządy optyczne
22114300-5 Mapy
22120000-7 Wydawnictwa
Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przetargowej wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi, do których spełnienia zobowiązany jest wykonawca.
Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji.
Ilekroć w SIWZ pojawiają się nazwy produktu lub patentu, to mają one charakter przykładowy,
a ich wskazanie ma na celu jedynie określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez „ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Dostarczany asortyment, składający się na przedmiot zamówienia musi nadawać się do natychmiastowego użytkowania i nie będzie posiadał wad fizycznych. Jednocześnie będzie fabrycznie nowy, pełnowartościowy oraz wyprodukowany wyłącznie ze 100% nowych elementów składowych.
Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ust. 1-3 art. 30 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Pod pojęciem równoważne Zamawiający rozumie nie gorsze parametry niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy wykonać w terminie:
Część 1 - Zamówienie należy wykonać w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy
Część 2 - Zamówienie należy wykonać w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy
- z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XIII SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – wg załącznika nr 4 do SIWZ;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
- w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć opis oferowanego sprzętu sporządzony według złącznika Nr 9 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1A i 1B (w zależności od części zamówienia na którą składana jest oferta) do SIWZ
- oryginał poręczeń/gwarancji wniesienia wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy (pok. 3), przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię
- jeżeli osoba upoważniona do reprezentacji wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium
w wysokości:
a) Część nr 1 – 7.000,00 zł, słownie: siedem tysięcy złotych 00/100
b) Część nr 2 – 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddział w Moszczenicy nr 36 8973 0003 0070 0700 0707 0005 z dopiskiem
na przelewie:
Wadium do przetargu nr EKO.271.29.2019 dla Części nr …… tj. …………………………
/wpisać przedmiot zamówienia/
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.) w oryginale również w w/w terminie winny znajdować się w Kasie Urzędu Gminy.
Uwaga:
Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Potwierdzoną kserokopię dowodu wniesienia wadium można załączyć do oferty.
W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie zamawiający wymaga aby w treści dokumentu znajdowała się co najmniej informacja, że dotyczy on oferty podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zgodnie z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, a wadium wpłacone w banku uważa się za wniesione w sposób nieprawidłowy, gdyż nie jest wpłacone przelewem. Zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 7b oferta wykonawcy, który wpłaci wadium
w banku podlegać będzie odrzuceniu, gdyż wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje w szczególności możliwość zmiany Umowy w przypadku:
1) wycofania z sieci dystrybucji lub z innego powodu niedostępności oferowanego modelu Sprzętu/oprogramowania i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu a nadto nowo oferowany przedmiot umowy będzie posiadał parametry nie niższe niż parametry techniczne i funkcjonalności oraz spełnia wszystkie parametry określone wskazane
w ofercie Wykonawcy oraz będzie kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, oprogramowaniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ; ponadto Wykonawca przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego modelu Sprzętu/oprogramowania, a Zamawiający wyraził na piśmie zgodę na dokonanie tej zmiany i zmiana ta nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego;
2) pojawienia się na rynku nowego rozwiązania technologicznego w zakresie przedmiotu zamówienia, bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji, Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych,
a Zamawiający może taką propozycję przyjąć, przy czym cena nie może ulec zmianie;
3) w przypadkach określonych w pkt 1 Zmawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji Umowy, nie więcej jednak niż o 10 dni roboczych.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|