Specjalistyczne usługi polegające na kompleksowej obsłudze systemów informatycznych RCKiK w Krakowie

Data publikacji 2019-07-23
Data zakończenia 2019-08-07 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577521-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Specjalistyczne usługi polegające na kompleksowej obsłudze systemów informatycznych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, w tym w szczególności systemów firmy Asseco Poland S.A. – Bank Krwi z pomocniczymi modułami obsługi księgowości, kadr i magazynu; a także systemu poczty elektronicznej, systemów replikacji danych, systemów monitoringu urządzeń termostatowych oraz aplikacji biurowych opartych na oprogramowaniu Microsoft. Dodatkowo usługi fizycznych przeglądów konserwacji i obsługi urządzeń komputerowych w tym serwerów specjalistycznych.
Szczegóły określa także wzór umowy oraz załącznik do pkt D, ppkt 1 SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19aea0ba-16cd-44f3-be8c-fa488d369f00
Biuletyn 577521-N-2019
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
Regon 29728200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rzeźnicza
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 618 810
Zamawiajacy fax 122 618 822
Zamawiajacy email a.drzymala@rckik.krakow.pl
Adres strony url www.rckik.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny ZOZ
Dostep dokumentow zamowienia www.rckik.krakow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rckik.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tradycyjnie pocztą, kurierem lub osobiście na adres: ul Rzeźnicza 11, 31-540 Kraków
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres j/w
Nazwa nadana zamowieniu Specjalistyczne usługi polegające na kompleksowej obsłudze systemów informatycznych RCKiK w Krakowie
Numer referencyjny ZP-14/19
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Specjalistyczne usługi polegające na kompleksowej obsłudze systemów informatycznych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, w tym w szczególności systemów firmy Asseco Poland S.A. – Bank Krwi z pomocniczymi modułami obsługi księgowości, kadr i magazynu; a także systemu poczty elektronicznej, systemów replikacji danych, systemów monitoringu urządzeń termostatowych oraz aplikacji biurowych opartych na oprogramowaniu Microsoft. Dodatkowo usługi fizycznych przeglądów konserwacji i obsługi urządzeń komputerowych w tym serwerów specjalistycznych. Szczegóły określa także wzór umowy oraz załącznik do pkt D, ppkt 1 SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje składanie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Szczegóły w SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca jest w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej leżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca posiada odpowiednie zdolności techniczne lub zawodowe jeżeli wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną umowę ( na kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto) na świadczenie usług informatycznych takich lub podobnych jak w opisie przedmiotu zamówienia nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy Zamawiający uzna, że wykonawca posiada odpowiednie zdolności techniczne lub zawodowe jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej dwiema osobami, posiadającymi odpowiednie szkolenia i potwierdzające je certyfikaty określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł poro-zumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualny mi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w Celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP 5)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 8) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamiast dokumentów z ust 1-3 można złożyć postaci oświadczenia wykonawcy, a punktu 4 wystarczy wskazać oficjalne źródło z którego można pobrać dokument.
Zakresie warunkow udzialu 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 zł 2) -wykaz przynajmniej jednej –wykonanej w całości umowy lub umów będących w trakcie realizacji na usługi jak w opisie przedmiotu zamówienia lub podobne (każda na kwotę brutto co najmniej 100 000,00 zł, świadczona nieprzerwanie przez 12 miesięcy ) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których umowy , oraz załączeniem dowodów określających czy te umowy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2a) Imienny wykaz przynajmniej dwóch informatyków, którzy mają posiadać kompetencje i szkolenia oraz potwierdzające je certyfikaty określone w opisie przedmiotu zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst .....2. Zmian umowy dokonuje się formie pisemnej pod rygorem nieważności ,przy czym zgodnie z art. 144 ust 1 oraz art. 142 ust 5 Ustawy PZP zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji obiektywnej konieczności oraz w wyniku zaistnienia następujących czynników: a) zmiana stawki podatku od towarów i usług. Strony postanawiają, że do cen netto przedmiotów zamówienia objętych umową doliczany będzie podatek od towarów i usług według nowej stawki od momentu wejścia w życie nowej stawki podatku VAT b) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace, c) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, co wykonawca musi udowodnić. 2a.Zmiana umowy może nastąpić w sytuacji powstania nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących siłą wyższą) grożących rażąca stratą których strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 3.Zleceniobiorca oświadcza, ze w jego imieniu przedmiot umowy wykonywać będzie : …………………………………………………………………………………… 4.Każda zmiana osób (informatyków) u Zleceniobiorcy wymaga zawiadomienia Zleceniobiorcy na co najmniej 14 dni przed planowana zmianą 5. Zleceniobiorca nie może powierzać wykonania przedmiotu umowy osobie trzeciej bez zgody zleceniodawcy udzielonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności 6. Każdej ze stron przysługuje prawo rozwiązania niniejszej umowy z zachowaniem 6 miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji, za wyjątkiem przypadków określonych w ust 4 i ust. 5 7.Zleceniodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania niniejszej umowy z winy Zleceniobiorcy bez wypowiedzenia w przypadku stwierdzenia rażącego naruszenia przez Zleceniobiorcę obowiązków określonych postanowieniami umowy, w tym w szczególności obowiązku zachowania w tajemnicy danych poufnych określonych w §6. 8. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo rozwiązania niniejszej umowy z winy Zleceniodawcy bez wypowiedzenia w przypadku stwierdzenia rażącego naruszenia przez Zleceniodawcę obowiązków określonych postanowieniami umowy, w tym w szczególności obowiązku zachowania w tajemnicy danych poufnych określonych w §6.....
IV 4 4 data 2019-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria 1.)-60% (do 6 punktów) - cena liczona proporcjonalnie
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2.) Kryteria pozacenowe (szczegóły w SIWZ
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)