GuidZP400 |
0463c5ae-8f41-4e89-b146-c6e60a6a4e71
|
Biuletyn |
577141-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iłży
|
Regon |
67085541200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
os. Stanisława Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Iłża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
486 162 427
|
Zamawiajacy fax |
486 162 427
|
Zamawiajacy email |
zeaszilza@interia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zeaszilza.biposwiata.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iłży, Osiedle Stanisława Staszica 13, 27-100 Iłża
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia
|
IV 4 4 data |
2019-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Administratorem Pani/Pana danych jest Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iłży , 27-100 Iłża, Osiedle Stanisława Staszica 13;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół w Iłży jest Pan Jacek Pypeć, kontakt: adres e-mail:jpinfotrakt@gmail.com , telefon: 608 479 613;
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji Umowy na zadania pn. „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych” zawartej pomiędzy Panią/Panem a Zespołem Ekonomiczno – Administracyjnym Szkół w Iłży na podstawie art. 6 ust 1 pkt b) RODO.
4. Dane będą również przetwarzane celem wykonania obowiązków ustawowych ZEASz w Iłży.
5. Administrator przetwarza następujące dane osobowe: zawarte w złożonej ofercie oraz umowie wraz z przedłożonymi załącznikami.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji umowy, w przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie umowy.
8. Dane udostępnione przez Panią/ Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje państwowe i urzędy upoważnione z mocy prawa.
9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą zautomatyzowane ani nie będą podlegały profilowaniu.
10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
11. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 1 Artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 1 Artykuły spożywcze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 2 Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 2 Nabiał
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 3 Warzywa, owoce i mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 3 Warzywa, owoce i mrożonki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4 Mięso, wędliny, drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 4 Mięso, wędliny, drób
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 5 Pieczywo i wyroby ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 5 Pieczywo i wyroby ciastkarskie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 6 Garmażerka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 6 Garmażerka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 7 Ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 7 Ryby
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 8 Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 8 Jaja
|
| |