Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych

Data publikacji 2019-07-23
Data zakończenia 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iłży
Miejscowość Iłża
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577141-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0463c5ae-8f41-4e89-b146-c6e60a6a4e71
Biuletyn 577141-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iłży
Regon 67085541200000
Zamawiajacy adres ulica os. Stanisława Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Iłża
Zamawiajacy kod pocztowy 27-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 486 162 427
Zamawiajacy fax 486 162 427
Zamawiajacy email zeaszilza@interia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zeaszilza.biposwiata.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iłży, Osiedle Stanisława Staszica 13, 27-100 Iłża
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.;
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Iłży , 27-100 Iłża, Osiedle Stanisława Staszica 13; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół w Iłży jest Pan Jacek Pypeć, kontakt: adres e-mail:jpinfotrakt@gmail.com , telefon: 608 479 613; 3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji Umowy na zadania pn. „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych” zawartej pomiędzy Panią/Panem a Zespołem Ekonomiczno – Administracyjnym Szkół w Iłży na podstawie art. 6 ust 1 pkt b) RODO. 4. Dane będą również przetwarzane celem wykonania obowiązków ustawowych ZEASz w Iłży. 5. Administrator przetwarza następujące dane osobowe: zawarte w złożonej ofercie oraz umowie wraz z przedłożonymi załącznikami. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji umowy, w przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie umowy. 8. Dane udostępnione przez Panią/ Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje państwowe i urzędy upoważnione z mocy prawa. 9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą zautomatyzowane ani nie będą podlegały profilowaniu. 10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 11. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 Artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 1 Artykuły spożywcze
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 2 Nabiał
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3 Warzywa, owoce i mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 3 Warzywa, owoce i mrożonki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4 Mięso, wędliny, drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 4 Mięso, wędliny, drób
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5 Pieczywo i wyroby ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 5 Pieczywo i wyroby ciastkarskie
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6 Garmażerka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 6 Garmażerka
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 7 Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 7 Ryby
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8 Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 8 Jaja
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)