Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego

Data publikacji 2019-07-23
Data zakończenia 2019-07-31 00:00:00
Instytucja Województwo Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575652-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy (I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia – Zakres I, II, III,IV – był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne.
5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy – Zakres I, II, III, IV do SIWZ, Załączniku nr 2b – wzór umowy Zakres V, VI, VII, Załączniku nr 2c – wzór umowy Zakres VIII, IX, X, XI.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w ramach:
- Zakresu I, II, III, IV, VIII, IX, X, XI – przy ul. Reymonta 24 w Katowicach,
- Zakresu V, VI, VII – przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ca4afaf-1a55-474e-b214-081a852caac8
Biuletyn 575652-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Śląskie
Regon 27628463800000
Zamawiajacy adres ulica Ligonia
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 77 40 025,
Zamawiajacy fax 32 77 40 030
Zamawiajacy email zamowienia@slaskie.pl,
Adres strony url www.slaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164) w godzinach od 7:30 do 15:30 (w dni robocze, od poniedziałku do piątku)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
Numer referencyjny ZN-ZP.272.1.31.2019.MK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy (I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia – Zakres I, II, III,IV – był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy – Zakres I, II, III, IV do SIWZ, Załączniku nr 2b – wzór umowy Zakres V, VI, VII, Załączniku nr 2c – wzór umowy Zakres VIII, IX, X, XI. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w ramach: - Zakresu I, II, III, IV, VIII, IX, X, XI – przy ul. Reymonta 24 w Katowicach, - Zakresu V, VI, VII – przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do: 1) 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie) dotyczy Zakresu I, II, III, IV 2) 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wzorów materiałów promocyjnych (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie) dotyczy Zakresu V, VI, VII 3) 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie) dotyczy Zakresu VIII, IX, X, XI
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2; a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w okolicznościach określonych w: a) § 11 wzoru umowy – Zakres I, II, III, IV Załącznik 2a do SIWZ, Zakres VIII, IX, X, XI – Załącznik 2c do SIWZ b) § 9 wzoru umowy – Zakres V, VI, VII – Załącznik 2b do SIWZ
IV 4 4 data 2019-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Ofertę należy sporządzić dokładnie według załączonego do specyfikacji formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ/Załącznik nr 3 do umowy lub na nim. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. 3. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakres I - Długopis metalowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie)
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres I - Długopis metalowy, ilość sztuk - 1500. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia – był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakres II - Butelka na wodę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres II - Butelka na wodę - ilość sztuk - 300. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia – był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakres III - Ekologiczna torba bawełniana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres III - Ekologiczna torba bawełniana - ilość sztuk - 500. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy – do SIWZ, 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnymi na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakres IV - Piłka antystresowa (tzw. gniotek)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres IV - Piłka antystresowa (tzw. gniotek) - ilość sztuk - 1000. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne. 5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego – przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakres V - ołówek z gumką, długopis plastikowy, kubek ceramiczny z uchem, smycz ekologiczna, pendrive, butelka Spring na wodę, zestaw piśmienniczy w etui, peleryna w kulce z karabińczykiem, worek ze sznurkiem, wilofunkcyjna bandana, notatnik A5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wzorów materiałów promocyjnych (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres V - ołówek z gumką (ilość sztuk - 3000), długopis plastikowy (ilość sztuk - 3000), kubek ceramiczny z uchem (ilość sztuk - 700), smycz ekologiczna (ilość sztuk - 4000), pendrive (ilość sztuk - 600), butelka Spring na wodę (ilość sztuk - 500), zestaw piśmienniczy w etui (ilość sztuk - 500), peleryna w kulce z karabińczykiem (ilość sztuk - 400), worek ze sznurkiem (ilość sztuk - 500), wilofunkcyjna bandana (ilość sztuk - 200), notatnik A5 (ilość sztuk - 400). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2b – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakres VI - opaski samozaciskowe z folii odblaskowej, zawieszka twarda odblaskowa – serce, zawieszka twarda odblaskowa – kółko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wzorów materiałów promocyjnych (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres VI - opaski samozaciskowe z folii odblaskowej (ilość sztuk - 1000), zawieszka twarda odblaskowa – serce (ilość sztuk - 1000), zawieszka twarda odblaskowa – kółko (ilość sztuk - 1000). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2b – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakres VII - plecak, power bank
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wzorów materiałów promocyjnych (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres VII - plecak (ilość sztuk - 500), power bank (ilość sztuk - 500). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2b – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zakres VIII - Długopis metalowy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres VIII - Długopis metalowy, ilość sztuk - 500. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zakres IX - Kubek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres IX - Kubek - ilość sztuk - 150. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zakres X - Parasol składany automatycznie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres X - Parasol składany automatycznie - ilość sztuk - 30. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zakres XI - Karta USB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres XI - Karta USB - ilość sztuk - 150. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)