GuidZP400 |
6ca4afaf-1a55-474e-b214-081a852caac8
|
Biuletyn |
575652-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Śląskie
|
Regon |
27628463800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ligonia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-037
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 77 40 025,
|
Zamawiajacy fax |
32 77 40 030
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@slaskie.pl,
|
Adres strony url |
www.slaskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164) w godzinach od 7:30 do 15:30 (w dni robocze, od poniedziałku do piątku)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
|
Numer referencyjny |
ZN-ZP.272.1.31.2019.MK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
11
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy (I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia – Zakres I, II, III,IV – był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne.
5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy – Zakres I, II, III, IV do SIWZ, Załączniku nr 2b – wzór umowy Zakres V, VI, VII, Załączniku nr 2c – wzór umowy Zakres VIII, IX, X, XI.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego w ramach:
- Zakresu I, II, III, IV, VIII, IX, X, XI – przy ul. Reymonta 24 w Katowicach,
- Zakresu V, VI, VII – przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do:
1) 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie) dotyczy Zakresu I, II, III, IV
2) 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wzorów materiałów promocyjnych (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie) dotyczy Zakresu V, VI, VII
3) 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie) dotyczy Zakresu VIII, IX, X, XI
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2;
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu,
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert),
b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w okolicznościach określonych w:
a) § 11 wzoru umowy – Zakres I, II, III, IV Załącznik 2a do SIWZ, Zakres VIII, IX, X, XI – Załącznik 2c do SIWZ
b) § 9 wzoru umowy – Zakres V, VI, VII – Załącznik 2b do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Ofertę należy sporządzić dokładnie według załączonego do specyfikacji formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ/Załącznik nr 3 do umowy lub na nim.
2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo.
3. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakres I - Długopis metalowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie)
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres I - Długopis metalowy, ilość sztuk - 1500.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia – był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne.
5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym
i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakres II - Butelka na wodę
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres II - Butelka na wodę - ilość sztuk - 300.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia – był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne.
5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy do SIWZ.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakres III - Ekologiczna torba bawełniana
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres III - Ekologiczna torba bawełniana - ilość sztuk - 500.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne.
5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy – do SIWZ,
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnymi na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakres IV - Piłka antystresowa (tzw. gniotek)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 21 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres IV - Piłka antystresowa (tzw. gniotek) - ilość sztuk - 1000.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby w miarę zaistnienia możliwości przedmiot zamówienia był zaprojektowany i wykonany w sposób ergonomiczny, łatwy do użytkowania przez wszystkich użytkowników, w tym osoby niepełnosprawne.
5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2a – wzór umowy do SIWZ.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego – przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakres V - ołówek z gumką, długopis plastikowy, kubek ceramiczny z uchem, smycz ekologiczna, pendrive, butelka Spring na wodę, zestaw piśmienniczy w etui, peleryna w kulce z karabińczykiem, worek ze sznurkiem, wilofunkcyjna bandana, notatnik A5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wzorów materiałów promocyjnych (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres V - ołówek z gumką (ilość sztuk - 3000), długopis plastikowy (ilość sztuk - 3000), kubek ceramiczny z uchem (ilość sztuk - 700), smycz ekologiczna (ilość sztuk - 4000), pendrive (ilość sztuk - 600), butelka Spring na wodę (ilość sztuk - 500), zestaw piśmienniczy w etui (ilość sztuk - 500), peleryna w kulce z karabińczykiem (ilość sztuk - 400), worek ze sznurkiem (ilość sztuk - 500), wilofunkcyjna bandana (ilość sztuk - 200), notatnik A5 (ilość sztuk - 400).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2b – wzór umowy - do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zakres VI - opaski samozaciskowe z folii odblaskowej, zawieszka twarda odblaskowa – serce, zawieszka twarda odblaskowa – kółko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wzorów materiałów promocyjnych (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres VI - opaski samozaciskowe z folii odblaskowej (ilość sztuk - 1000), zawieszka twarda odblaskowa – serce (ilość sztuk - 1000), zawieszka twarda odblaskowa – kółko (ilość sztuk - 1000).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2b – wzór umowy - do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zakres VII - plecak, power bank
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego wzorów materiałów promocyjnych (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres VII - plecak (ilość sztuk - 500), power bank (ilość sztuk - 500).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2b – wzór umowy - do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zakres VIII - Długopis metalowy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres VIII - Długopis metalowy, ilość sztuk - 500.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zakres IX - Kubek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres IX - Kubek - ilość sztuk - 150.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zakres X - Parasol składany automatycznie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 30 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych przedmiotu umowy (z uwzględnieniem terminu wskazanego w złożonej ofercie).
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres X - Parasol składany automatycznie - ilość sztuk - 30.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zakres XI - Karta USB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienie jest: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego z podziałem na zakresy - Zakres XI - Karta USB - ilość sztuk - 150.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konsultowania i akceptacji projektów graficznych przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2c – wzór umowy - do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 15:00 do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
|
| |