Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części

Data publikacji 2019-07-23
Data zakończenia 2019-07-31 00:00:00
Instytucja Gmina Lgota Wielka
Miejscowość Lgota Wielka
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577410-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części. Projekt jest współfinansowany ze środków EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.2.1 Kształcenie ogólne. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne części wskazane w pkt 3.2 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. obejmował będzie następujące części: 1) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brudzicach, ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka,
zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych
w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych
opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia
TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w
zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) c) dostawa wyposażenia
pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w
Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie
oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Szkoły Podstawowej w Brudzicach (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Brudzicach); ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka.
Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest
zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-
dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu
zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty. 2) CZĘŚĆ 2
ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Szkoły Podstawowej w Lgocie
Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul.
Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 2 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie
w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów
matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa wyposażenia
pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół
podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjnokomunikacyjnych) c) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4
projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje
sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej
Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M.
Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym
pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w
czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do Formularza oferty. 3) CZĘŚĆ 3
ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w
Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-
565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego tj.:
a) dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni językowej (w ramach zadania 1 projektu:
Kompleksowe wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka z zakresu kompetencji kluczowych) b) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów
matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) c) dostawa wyposażenia
pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół
podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjnokomunikacyjnych) d) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4
projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje
sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej
Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej);
Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający wymaga realizowania dostaw
sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem.
Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w
załączniku nr 3 do Formularza oferty. 3. Informacje wspólne dla Części 1, 2 i 3 zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów nietoksycznych,
zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowy, wolny od wad i bez uszkodzeń
mechanicznych, wolny do obciążeń prawami osób trzecich, zapakowany w opakowania
umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi.
Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie
nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek
wydawcy. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi. 4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania
w placówkach oświatowych. 5) Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; b)
posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; d) Wykonawca udziela gwarancji jakości umowy, nie krótszy niż 24 miesięcy , z zastrzeżeniem sprzętu TIK,
teleskopów, komputerów , tablic interaktywnych i wyposażenia pracowni ( sprzęt
informatyczny) na okres 60 miesięcy. W odniesieniu do produktów objętych przedmiotem
umowy, dla których okres gwarancji producenta jest dłuższy od wskazanego w zdaniu
poprzednim, obowiązuje dłuższy termin. Za datę początkową obowiązywania udzielonej
gwarancji, uznaje się dzień podpisania Protokołu zdawczo – odbiorczego. 6) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców
lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod
warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. 7) Zamawiający informuje,
że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta,
które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu
parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów,
urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 8) Zgodnie z art.
30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego
produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów
równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub
materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i
funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 9)
Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych
traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i
materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de167120-13ec-41a3-9698-56d0a6f0bf0c
Biuletyn 577410-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Lgota Wielka
Regon 59064813200000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Radomszczańska
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Lgota Wielka
Zamawiajacy kod pocztowy 97-565
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon (044) 680 13 81
Zamawiajacy fax (044) 680 17 77
Zamawiajacy email lgota@i-bip.pl
Adres strony url www.lgota.i-bip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.2.1 Kształcenie ogólne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lgota.i-bip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lgota.i-bip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiajacego. Pokój nr 2 - SEKRETARIAT.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Lgocie Wielkiej, ul.Radomszczańska 60, 97-565 Lgota Wielka
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części
Numer referencyjny OS.I.271.11 2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części. Projekt jest współfinansowany ze środków EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.2.1 Kształcenie ogólne. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne części wskazane w pkt 3.2 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. obejmował będzie następujące części: 1) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brudzicach, ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) c) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Szkoły Podstawowej w Brudzicach (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Brudzicach); ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3- dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty. 2) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 2 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjnokomunikacyjnych) c) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do Formularza oferty. 3) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97- 565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni językowej (w ramach zadania 1 projektu: Kompleksowe wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka z zakresu kompetencji kluczowych) b) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) c) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjnokomunikacyjnych) d) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do Formularza oferty. 3. Informacje wspólne dla Części 1, 2 i 3 zamówienia: 1) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowy, wolny od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, wolny do obciążeń prawami osób trzecich, zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi. Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek wydawcy. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi. 4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania w placówkach oświatowych. 5) Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; b) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; d) Wykonawca udziela gwarancji jakości umowy, nie krótszy niż 24 miesięcy , z zastrzeżeniem sprzętu TIK, teleskopów, komputerów , tablic interaktywnych i wyposażenia pracowni ( sprzęt informatyczny) na okres 60 miesięcy. W odniesieniu do produktów objętych przedmiotem umowy, dla których okres gwarancji producenta jest dłuższy od wskazanego w zdaniu poprzednim, obowiązuje dłuższy termin. Za datę początkową obowiązywania udzielonej gwarancji, uznaje się dzień podpisania Protokołu zdawczo – odbiorczego. 6) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. 7) Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta, które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów, urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 8) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 9) Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 13.4. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie: a) braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ ; b) spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiana niniejszej umowy musi być zgodna z art. 144 Prawa zamówień publicznych oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Działając zgodnie z Art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1) zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, 2) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) zmiany innych postanowień umownych tylko w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) cena jednostkowa brutto ulegnie zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV 4 4 data 2019-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brudzicach, ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjnokomunikacyjnych) c) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Szkoły Podstawowej w Brudzicach (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Brudzicach); ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej, ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis a) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) c) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do Formularza oferty.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – dostawa przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej, Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-13T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis a) dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni językowej (w ramach zadania 1 projektu: Kompleksowe wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka z zakresu kompetencji kluczowych) b) dostawa pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) c) dostawa wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) d) dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający wymaga realizowania dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w jednym terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3 dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do Formularza oferty.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)