GuidZP400 |
af865d86-b833-4752-ab42-f478db88c815
|
Biuletyn |
577286-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
|
Regon |
13035572200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gostkowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
83
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ciechanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
236 722 242
|
Zamawiajacy fax |
023 6722242 w. 105
|
Zamawiajacy email |
puk@pukciechanow.pl
|
Adres strony url |
www.pukciechanow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
komunalny Sp. z o. o.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pukciechanow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pukciechanow.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nowych worków z folii polietylenowej i LDPE do selektywnej zbiórki odpadów
|
Numer referencyjny |
ZPD/4/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa nowych worków z folii polietylenowej i LDPE do selektywnej zbiórki odpadów.
Worki w koloru żółtego na metale i tworzywa sztuczne w ilości 300000 szt grubość folii - 35 mikronów, worki koloru zielonego na szkło w ilości 200000 szt. gr. folii - 50 mikronów, worki koloru niebieskiego na papier w ilości 200000 szt. gr. folii - 50 mikronów, worki koloru brązowego na bio w ilości 310000 szt. gr folii - 50 mikronów, worki koloru czerwonego na odpady zmieszane w ilości 10.000 szt gr. folii 50 mikronów, worki koloru czarnego na odpady zmieszane w ilości 70000 szt. gr. folii - 50 mikronów, worki koloru szarego na popiół w ilości 15000 szt. gr, folii- 50 mikronów.
2.1 Każdy z worków powinien:
• zakończony być taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, mogą być konfekcjonowane w workach,
• nadruk na worku informujący o przeznaczeniu worka
(opcjonalnie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego)
• worki konfekcjonowane w rolkach po 10 szt. i separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno) worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania.
• nadruk 1-stronny i 1-kolorowy czarny, wykonany systemem potokowym 2-3 krotny( logo firmy, adres telefon i informacja o sposobie korzystania).
nadruk z logo - wymiar (max: 28cm x 10cm) (opcjonalnie zgodnie z wytycznymi Zamawiającego)
• dno worka bez szwa
• worek o pojemności 120 l – ma posiadać wymiary: 105/70 cm
• worek o pojemności 80 l na zielony na szkło– ma posiadać wymiary: 105/50 cm.
• worek o pojemności 80 l na szary na popiół – ma posiadać wymiary: 90/60 cm.
• Wytrzymałość worka na rozerwanie min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg. Worki będą poddane badaniu poprzez porównanie próbek o parametrach nominalnych (długość, szerokość, waga 1 sztuki) będących w posiadaniu firmy.
Do oferty należy dołączyć po jednej próbce ( rolce) worków foliowych każdego asortymentu oraz szczegółowy opis oferowanych worków (katalog lub folder) potwierdzający, ze oferowane worki są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
Wzór nadruku zostanie przesłany Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostawy worków i Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmian ilościowych zamawianych worków w ramach kwoty wybranej oferty co nie będzie stanowiło podstaw do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego.
Koszty związane z transportem na miejsce ponosi Wykonawca.
Wszystkie worki muszą posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub oświadczenie wykonawcy, iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
2.1 Produkt musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem.
2.2 Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko.
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie .
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie w zakresie wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie), dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku tj. co najmniej dwie dostawy odpowiadające swym rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 200 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2.2 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.2 Wykaz dostaw wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, w zakresie wymaganym w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.2.a SIWZ (wzór dokumentu zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ)
Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ).
2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w niniejszej SIWZ - według załącznika nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|