GuidZP400 |
e26d7469-e505-4cdf-912e-96418ec7a70b
|
Biuletyn |
577294-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
|
Regon |
93038806200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czajkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-147
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 658 666
|
Zamawiajacy fax |
261 658 425
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
|
Adres strony url |
https://www.awl.edu.pl/bip
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.awl.edu.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej do Kancelarii Jawnej AWL budynek nr 8 – pokój nr 9 (parter)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU SZKOLENIOWEGO
|
Numer referencyjny |
WNP/605/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu szkoleniowego, w tym sprzętu edukacyjnego, wysokogórskiego, surviwalowego, spadochronowego, ewakuacyjnego, geodezyjnego w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku do SIWZ. Niezależnie od uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady, Wykonawca udzieli na dostarczany asortyment co najmniej 12 miesięcy gwarancji zgodnie z warunkami określonymi przez producenta i liczy się od dnia sprzedaży sprzętu.
|
Cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
503037,96
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
W przypadku pracowników Wykonawcy cudzoziemców ich wstęp na teren AWL niezależnie od okresu możliwy będzie po otrzymaniu przez AWL pozytywnej odpowiedzi na stosowne zapytanie do uprawnionego organu, które rozpatrywane jest w terminie 21 dni od jego wysłania po uprzednim otrzymaniu przez Zamawiającego od Wykonawcy wniosków z danymi ww. osób takich jak imię, nazwisko, data i miejsce urodzenia, nr dokumentu tożsamości i jego kserokopię, obywatelstwo, a w przypadku obywateli spoza Unii Europejskiej dodatkowo nr ważnej karty pobytu lub wizy wraz z ich kserokopią. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Formularzu ofertowym zaoferowanych produktów, charakteryzując je poprzez odpowiednie wskazanie, wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu, poprzez podanie producenta i nazwy (modelu lub typu itp.) określonego urządzenia. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad prawnych i fizycznych oraz będzie zgodny z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce.
Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego na koszt własny. Koszt dostawy ponosi Wykonawca.
Za wniesienie towaru do magazynu mieszczącego się na terenie AWL odpowiada Wykonawca.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego – załącznik A.
2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np.. odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowne - Wzór umowy, stanowi załącznik B do SIWZ.
2. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
a) zmiana nr rachunku bankowego,
b) zmiana danych teleadresowych.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
4. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
5. W przypadku, gdy w okresie od wyboru najkorzystniejszej oferty do realizacji zamówienia, sprzęt stanowiący przedmiot umowy zostanie wycofany z produkcji/wycofany ze sprzedaży, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany go na sprzęt o parametrach niegorszych niż uprzednio zaoferowany, bez możliwości zmiany ceny, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zmiana ta nie wymaga formy aneksu do umowy, a jedynie przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji/wycofaniu ze sprzedaży wraz z pisemnym wnioskiem Wykonawcy o zatwierdzenie nowego sprzętu.
6. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt szkoleniowy - ewakuacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22131,71
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą sprzętu szkoleniowego - ewakuacyjnego, w tym noszy w ilości 3 szt. wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT SZKOLENIOWY-SPADOCHRONOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37410000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
100000,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą sprzętu szkoleniowego spadochronowego - 20 szt uprzęży spadochronowych wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT SZKOLENIOWY SURVIVALOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
21378,85
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawa sprzętu szkoleniowego survivalowego w ilościach i zakresie opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT SZKOLENIOWY-WYSOKOGÓRSKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37410000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
193674,41
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą sprzętu szkoleniowego wysokogórskiego w ilościach i zakresie opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT SZKOLENIOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35800000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
158571,43
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą sprzętu szkoleniowego w ilościach i zakresie opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT SZKOLENIOWY-EDUKACYJNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1097,55
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą sprzętu szkoleniowego edukacyjnego w ilościach i zakresie opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
SPRZĘT SZKOLENIOWY-GEODEZYJNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38200000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6184,01
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą sprzętu szkoleniowego geodezyjnego w ilościach i zakresie opisanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w siwz.
|
| |