GuidZP400 |
990185a6-be8d-4742-b6e1-d473ac4c0b9c
|
Biuletyn |
577305-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim
|
Regon |
61160503000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Leśna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Międzyrzec Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-560
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
83 371 78 35
|
Zamawiajacy fax |
83 371 78 35
|
Zamawiajacy email |
zpo3@o2.pl
|
Adres strony url |
http://zpo3.bip.miedzyrzec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zpo3.bip.miedzyrzec.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zpo3.bip.miedzyrzec.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres: Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2, 21-560 Międzyrzec Podlaski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w okresie od 01.09.2019 do 31.12.2019 roku
|
Numer referencyjny |
ZP ZPO3.1.PN.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2 w okresie od 01.09.2019 do 31.12.2019 roku. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 części, zgodnie z poniższym wykazem:
Część I: Produkty spożywcze, Część II: Mięso i drób, produkty mięsno-wędliniarskie i drobiowe, Część III: Produkty mleczarskie, Część IV: Ryby i przetwory rybne, Część V: Mrożonki warzywne i owocowe, Część VI : Jaja, Część VII: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część VIII: Dania gotowe, Część IX: Warzywa i owoce.
Szczegółowy opis przedmiotu i wielkości zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 2 Formularzu asortymentowo-cenowym - ( poz. 2.1- 2.9) do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie zgodnie z zał. nr 3.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie zgodnie z zał. nr 3.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie zgodnie z zał. nr 3.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, przy czym dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy: /art. 24 ust. 5 pkt 1)/ w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344);
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie zgodnie z zał. nr 3.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa. § 12 ZMIANY I UZUPEŁNIENIA UMOWY.
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach :
2.1. zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki podatku VAT,
2.2. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub zmiany nazwy towaru, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
2.3. wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
2.4. zwiększenia o 10% wartości umowy brutto o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie.
2.5. wystąpienia sytuacji niezależnych od stron umowy i działania siły wyższej.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
4. Powiadomienie każdej ze Stron umowy jest ważne wyłącznie, gdy dokonane zostało pisemnie i skutecznie doręczone adresatowi.
5. Strony zobowiązane są do wzajemnego pisemnego powiadamiania o zmianie siedziby, adresu, zmiany formy prawnej w terminie do 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia.
6. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu,
|
IV 4 4 data |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|