GuidZP400 |
25fa7ae9-6f84-4b1d-8b01-0eaa6cf4f035
|
Biuletyn |
577028-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
37044434500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 800-lecia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sanok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 656 290
|
Zamawiajacy fax |
134 656 290
|
Zamawiajacy email |
zam.pub@zozsanok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozsanok.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsanok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 – SEKRETRIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ Sanok - powtórka
|
Numer referencyjny |
SPZOZ/PN/22/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych tj. produktów mleczarskich i nabiału i jaj kurzych, dla SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na pakiety (części) z godnie z częścią IV SIWZ „Opis części Zamówienia”
2. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień
CPV– 15.80.00.00- 6 – różne produkty spożywcze
CPV– 15.50.00.00- 3 – produkty mleczarskie
CPV– 15.51.00.00- 6 – nabiał
CPV– 01.24.20.00- 5 – jaja kurze
3. Wykonawca zaoferuje 60 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen – przez okres obowiązywania umowy tj. 12 miesięcy.
Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
182681,50
|
Waluta calosc |
Pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności – jeżeli jest krótszy niż 3 lata zrealizował lub realizuje należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie artykułów spożywczych o wartości co najmniej:
w pakiet nr.1- 70 000,00zł brutto
w pakiet nr.2- 100 000,00zł brutto
w pakiet nr.3- 12 000,00zł brutto
i potwierdzi ten fakt dowodem tj. Referencją lub innym dokumentem
– Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej jednym samochodem do przewozu art. spożywczych - niezbędnym do realizacji zamówienia
Warunek zostanie oceniony w systemie zero – jedynkowym, tzn. spełnia – nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania ww. warunku będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonywanych lub wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, (wg. odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu) oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot ma rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
c)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
W szczególności dopuszczalne są zmiany:
a) korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty.
b) przewidujące dostawy równoważne lub nowszej i lepszej technologicznie ich wersji lub o wyższych parametrach, bądź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny- ilości zostaną odpowiednio przeliczone zgodnie z wagą ogólną wyjściową danej pozycji w SIWZ,
2. Możliwe są również wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy które zostały przewidziane w ustawie Pzp, szczególnie w art. 144 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15510000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
70579,50
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
nabiał w 6 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
100542,00
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
produkty mleczarskie w 12 pozycjach asortymentowych
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
jaja kurze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
01242000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11560,00
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
jaja kurze w 1 pozycji asortymentowej
Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
| |