GuidZP400 |
866f1ad9-23bd-4f7d-b6df-85eabf42f121
|
Biuletyn |
577120-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Główczycach
|
Regon |
56605500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Na Wzgórzu
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Główczyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
59 811 61 92
|
Zamawiajacy fax |
59 811 45 66
|
Zamawiajacy email |
sp-glowczyce@wp.pl
|
Adres strony url |
ug.glowczyce.ibip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
ug.glowczyce.ibip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert w formie elektronicznej. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamknietej kopercie uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Główczycach, ul. Na Wzgórzu 16, 76-220 Główczyce - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na dostawę produktów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Główczycach
|
Numer referencyjny |
ZSP.271.01.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna realizacja dostaw produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Główczycach.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu produktów spożywczych:
1) Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
2) Jaja
3) Ryby przetworzone i mrożone
4) Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
5) Mrożonki
6) Produkty mleczarskie
7) Produkty przemiału ziaren, skrobi i produktów skrobiowych
8) Oleje i tłuszcze roślinne
9) Owoce i warzywa przetworzone
10) Produkty cukiernicze w gastronomii
11) Cukier, kawa, herbata, słodycze, napoje,
12) Przyprawy
13) Pieczywo
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - oświadczenie składane w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 ustawy PZP
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
1. Zmiana wysokości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia stosownie
do treści art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych może nastąpić:
1) w przypadku zmiany stawki VAT nastąpi zmiana ceny umowy w stopniu odpowiadającym zmianie stawki podatku VAT (+/-);
2) w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian wynagrodzenia
w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę zestawienie wpływu dokonanych zmian na koszty wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcę. Wniosek
o dokonanie zmiany może zostać przyjęty do rozpoznania po opublikowaniu
w Dzienniku Urzędowym lub innym urzędowym publikatorze powszechnego aktu będącego postawą zmiany. Strony będą dążyły do podpisania aneksu regulującego wynagrodzenie Wykonawcy przed wejściem w życie przepisów stanowiących podstawę sporządzenia przez Inspektora wniosku. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia zastrzeżenia do kalkulacji Wykonawcy. W przypadku należytego udowodnienia wzrostu kosztów związanych z realizacją niniejszej umowy Strony zawrą stosowny aneks. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą w celu ustalenia rzeczywistego wpływu dokonanych zmian na koszty realizacji niniejszej umowy.
3) Zmiana wynagrodzenia z przyczyn określonych w ust. 1 pkt.2 lit. a zostanie ustalona poprzez uwzględnienie zwiększenia wynagrodzeń pracowników, którzy otrzymują wynagrodzenie w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub jego odpowiednią część (w przypadku pracowników zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat), bezpośrednio biorących udział w realizacji zamówienia na rzecz Zamawiającego w części pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie.
4) Zmiana wynagrodzenia z przyczyn określonych w ust. 1 pkt.2 lit. b zostanie ustalona poprzez uwzględnienie zwiększonych składek od wynagrodzeń osób, zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie umowy cywilnoprawnej zawartej z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, bezpośrednio biorących udział w realizacji na rzecz Zamawiającego pozostałej do wykonania części zamówienia, w momencie wejścia w życie zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie.
5) Zamawiający w każdym czasie uprawniony jest do weryfikacji kalkulacji oraz oświadczenia Wykonawcy i do żądania przedstawienia przez wykonawcę – zgodnie z wyborem Zamawiającego – wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających kalkulację, w szczególności listy osób wskazanych w pkt. 3 i 4, umów na podstawie których ww. osoby są zatrudnione przez wykonawcę, zgłoszenia ww. osób do ZUS/KRUS, listy obecności tych osób na budowie.
2. Dopuszczalne zmiany umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP:
1) zmiany polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości dostarczonych produktów,
2) Zamawiający dopuszcza zmiany w umowach polegające na zmianie lub rezygnacji
z podwykonawców z, którymi Wykonawca zawarł umowę o podwykonawstwo przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|