GuidZP400 |
bde7a67c-a909-46dc-b533-bf3c5b884ffe
|
Biuletyn |
578176-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Policji w Pile
|
Regon |
57029066300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
67 3522134,
|
Zamawiajacy fax |
67 3522322
|
Zamawiajacy email |
magdalena.losos@sppila.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szkolenie Policji
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pisemne należy składać w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej Szkoły Policji w Pile.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Policji w Pile, 64-920 Piła, Plac Staszica 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu AGD i RTV oraz tekstyliów do budynku zamieszkania zbiorowego Szkoły Policji w Pile.
|
Numer referencyjny |
389/WZ-1798/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część nr 1 - dostawa sprzętu AGD i RTV, Część nr 2 - dostawa tekstyliów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: nr 2 do SIWZ - dostawa sprzętu AGD i RTV i nr 3 do SIWZ - dostawa tekstyliów.
|
Cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie: Część nr 1 - dostawa sprzętu AGD i RTV: 26-28 sierpnia 2019 r., Część nr 2 - dostawa tekstyliów: 19-21 sierpnia 2019 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie: a) dla części nr 1: sprzętu AGD i RTV o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto b) dla części nr 2: tekstyliów o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym – nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Ponadto, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym – nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. wykazu dostaw odpowiadających przedmiotowi postępowania wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie – treść wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać minimum jedną dostawę (w ramach jednej umowy) a) dla części nr 1: dostawa AGD i RTV o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto b) dla części nr 2: dostawa tekstyliów o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Dowodami, o których mowa powyżej, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa w pkt. a).
|
Inne dokumenty niewymienione |
2. Ponadto wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: 1) Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ – część nr 1 lub nr 5 do SIWZ – część nr 2; 3) Klauzulę informacyjną z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ, 4) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) Część nr 1: dostawa sprzętu AGD i RTV – 5.000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); b) Część nr 2: dostawa tekstyliów – 4.000,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj. w: 1) pieniądzu przelewem, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, tj. Szkoła Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła nr 72 1010 1469 0052 9413 9120 0000. Zamawiający wymaga umieszczenia w tytule przelewu dopisku „Dostawa sprzętu AGD i RTV oraz tekstyliów do budynku zamieszkania zbiorowego Szkoły Policji w Pile”. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 01-08-2019 r. do godziny 1030. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 01-08-2019 r. o godzinie 1030 znajdzie się na koncie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż wskazana w pkt. 2.1 należy w oryginale załączyć do oferty i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. Brak dokumentu w ofercie spowoduje odrzucenie oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|