GuidZP400 |
e6d67b86-1ac7-4816-8e32-af50eb1477d9
|
Biuletyn |
578148-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
|
Regon |
00028897500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Banacha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-097
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48225991701,
|
Zamawiajacy fax |
+48225991714
|
Zamawiajacy email |
zp@spcsk.pl,
|
Adres strony url |
https://dzp.spcsk.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://dzp.spcsk.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://dzp.spcsk.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, parter Blok B pok. 5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych i warzyw konserwowych
|
Numer referencyjny |
DZP.262.28.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców świeżych, mrożonych i warzyw konserwowych do Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez 12 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na sukcesywnej dostawie rodzajowo odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, realizowanej przez okres co najmniej 6 miesięcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone powyżej powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego stosunków prawnych łączącego go z nimi. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów od oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe innego podmiotu nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń:
dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
Wykazu wykonanych dostaw na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, potwierdzającego spełnianie warunku o którym mowa w rozdziale VI pkt 3 tzn. wykazu dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów aktualnych na dzień złożenia dokumentów i oświadczeń: dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ o których mowa w rozdziale VI pkt 7 SIWZ tzn. dokumentów potwierdzających wdrożenie systemu zarządzania jakością HACCP (lub posiadanie certyfikatu HACCP) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. z m.). W przypadku gdy Wykonawca nie jest producentem, ma obowiązek dostarczyć dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu zarządzania jakością HACCP w zakładzie produkcyjnym producenta zaoferowanego asortymentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wdrożeniu zasad systemu zarządzania jakością HACCP (lub posiadaniu certyfikatu HACCP), zgodnie z zapisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. z m.), sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, pkt 8.
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.dzp.spcsk.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) jest on zobowiązany do aktualizacji oświadczenia.
Zamawiający informuje, że zapisy odnośnie RODO zawarł w rozdziale XIX i XX SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany w umowie w przypadku: a) zmiany producenta, nazwy handlowej lub numeru katalogowego z zachowaniem jego parametrów, nie gorszych niż określone w SIWZ, b) w zakresie wielkości opakowania lub sposobu konfekcjonowania - z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, c) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do obrotu zmodyfikowany (udoskonalony) produkt,z zachowaniem jego parametrów, nie gorszych niż określone w SIWZ, np. powodujący wycofanie dotychczasowego, d) zmiany podwykonawcy.
2.Strony dopuszczają zmiany cen zawartych w umowie w przypadku: a) obniżenia cen rynkowych produktów objętych umową, b) zmiany stawki podatku od towarów i usług w związku ze zmianą klasyfikacji produktu, c) stosowania przez Wykonawcę/ producenta/ dystrybutora stałych,czasowych lub jednorazowych cen promocyjnych bądź upustów, d) zmian cen jednostkowych w przypadku zmiany wielkości opakowania przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej w umowie. W przypadku, gdy niniejsza umowa została zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a)stawki podatku od towarów i usług po upływie 12 miesięcy,b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, -jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W każdym przypadku, za zgodą obu Stron, może nastąpić obniżenie cen wynikających z niniejszej umowy.
3. Strony dopuszczają zmianę terminu obowiązywania niniejszej umowy poprzez przedłużenie okresu obowiązywania na czas określony do 6 miesięcy, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy
|
IV 4 4 data |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|