GuidZP400 |
348ace5d-e68e-47a1-9562-685506bf562b
|
Biuletyn |
577092-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
|
Regon |
67670800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Terebelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57-65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Biała Podlaska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
834 147 296
|
Zamawiajacy fax |
834 147 297
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@szpitalbp.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalbp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalbp.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalbp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób: forma pisemna, osobiście, za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w Punkcie Informacyjnym budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów do aparatu do leczenia nerkozastępczego, filtrów i drenów, cewników do leczenia nerkozastępczego, wyrobów do terapii nerkozastępczej, wyrobów do sterylizacji (m.in. rękawów papierowo-foliowych, torebek papierowo foliowych, włókniny, testów i wskaźników, zintegrowanego testu chemicznego, etykiet, foliopisu, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń), rejestracyjnych papierów medycznych, papieru i zestawu do wydruków, włókna do Lasera Holmowego, narzędzi chirurgicznych, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran, klipsów tytanowych do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, kozetki, przewijaka/stolika dla niemowląt, wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, krzesełka do karmienia, odczynników monoklonalnych i krwinek wzorcowych do badań immunohematologicznych, podkładu/ prześcieradła na stół operacyjny, jałowego żelu do USG, zestawu infuzyjnego do pompy, przyrządu do nakłucia jamy opłucnej w podziale na 28 części.
|
Numer referencyjny |
ZP.3520/52/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa na wyrobów do aparatu do leczenia nerkozastępczego, filtrów i drenów, cewników do leczenia nerkozastępczego, wyrobów do terapii nerkozastępczej, wyrobów do sterylizacji (m.in. rękawów papierowo-foliowych, torebek papierowo foliowych, włókniny, testów i wskaźników, zintegrowanego testu chemicznego, etykiet, foliopisu, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń), rejestracyjnych papierów medycznych, papieru i zestawu do wydruków, włókna do Lasera Holmowego, narzędzi chirurgicznych, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran, klipsów tytanowych do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, kozetki, przewijaka/stolika dla niemowląt, wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, krzesełka do karmienia, odczynników monoklonalnych i krwinek wzorcowych do badań immunohematologicznych, podkładu/ prześcieradła na stół operacyjny, jałowego żelu do USG, zestawu infuzyjnego do pompy, przyrządu do nakłucia jamy opłucnej w podziale na 28 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie realizowane będzie: 1.1 przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 1-15, 17-19 i 23-28; 1.2 zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 16; 1.3 zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 20-22 zgodnie z warunkami określonymi w umowie. 2. Zapłata za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 3. Znaczenie kodów CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej, 33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe, 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne, 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne, 22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura, 33140000-3 - Materiały medyczne, 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych, 39113100-8 - Fotele, 33192000-2 - Meble medyczne, 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi, 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VI B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2; 2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Uwaga: Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
II INNE DOKUMENTY ORAZ PRÓBKI SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu).
2. Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu).
3. Dotyczy części nr 5 (poz. 2 i poz. 12) i 6 (poz. 2): Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III.
4. Dotyczy części nr 23 i 24: Zamawiający zaleca dołączenie do oferty instrukcji użytkowania zaoferowanych wyrobów w języku polskim.
5. Dotyczy części nr 23: Zamawiający zaleca przedłożenie wraz z ofertą wyników kontroli aktywności, swoistości i miana wystawionych przez producenta.
6. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego).
7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
UWAGA:
Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-6 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Część 1 – 4 000,00 zł; słownie zł: cztery tysiące;
Część 2 – 2 100,00 zł; słownie zł: dwa tysiące sto;
Część 3 – 300,00 zł; słownie zł : trzysta;
Część 4 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście;
Część 5 – 800,00 zł; słownie zł: osiemset;
Część 6 – 700,00 zł; słownie zł: siedemset;
Część 7 – 650,00 zł; słownie zł: sześćset pięćdziesiąt;
Część 8 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 9 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście;
Część 10 – 650,00 zł; słownie zł: sześćset pięćdziesiąt;
Część 11 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście;
Część 12 – 100,00 zł; słownie zł: sto;
Część 13 – 750,00 zł; słownie zł: siedemset pięćdziesiąt;
Część 14 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt;
Część 15 – 400,00 zł; słownie zł: czterysta;
Część 16 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 17 – 300,00 zł; słownie zł : trzysta;
Część 18 – 350,00 zł; słownie zł: trzysta pięćdziesiąt;
Część 19 – 350,00 zł; słownie zł: trzysta pięćdziesiąt;
Część 20 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt;
Część 21 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 22 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 23 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 24 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 25 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 26 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 27 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
Część 28 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki wprowadzenia zmian regulują wzory umów (załączniki 1, 1A, 1B, 1C, do siwz)
|
IV 4 4 data |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
> polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY: 1. Dot. części nr 1-4, 7-15, 17 i 25-28: cena - 60%; termin dostawy - 15%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 25%; 2. Dot. części nr 5 i 6: cena - 60%; termin dostawy - 10%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 10%; jakość - 20%; 3. Dot. części nr 16 i 20-22: cena - 60%; termin dostawy - 30%; okres gwarancji - 10%; 4. Dot. części nr 18 i 23: cena - 60%; termin dostawy - 5%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 35%; 5. Dot. części nr 19: cena - 60%; termin dostawy - 10%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 25%; okres gwarancji - 5%; 6. Dot. części nr 24: cena - 60%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 40%.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby do aparatu Prismaflex firmy Gambro do leczenia nerkozastępczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
7 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Filtry i dreny do aparatu Prismaflex firmy Gambro
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki do leczenia nerkozastępczego za pomocą aparatu Prismaflex firmy Gambro
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby do terapii nerkozastępczej do aparatu Gambro AK 200 S
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33181520-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
7 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Rękawy papierowo-foliowe, torebki papierowo foliowe do sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
12 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Papier sterylizacyjny i włóknina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
6 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Testy i wskaźniki do sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
15 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zintegrowany test chemiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33124130-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zintegrowany test chemiczny - 4 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Etykiety do sterylizacji, foliopis, koperty do dokumentacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty i testy do dekontaminacji pomieszczeń urządzeniem Airdecon 200 firmy MC Polska
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Naboje do sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Naboje do sterylizacji - 500 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Naboje do sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33191000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Naboje do sterylizacji - 150 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Rejestracyjne papiery medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22993000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
14 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Papier i zestaw do wykonywania czarno-białych i kolorowych wydruków w formacie A6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22993000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Włókno do Lasera Holmowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Włókno do Lasera Holmowego - 8 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran RENASYS GO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Klipsy tytanowe do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy firmy Aesculap Chifa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Klipsy tytanowe do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy firmy Aesculap Chifa - 4 zest.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Fotele biurowe , krzesła konferencyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Kozetka, Przewijak/stolik dla niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
4 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Wózek do przeworzenia chorych w pozycji leżącej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Wózek do przeworzenia chorych w pozycji leżącej- 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Krzesełko do karmienia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Krzesełko do karmienia - 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Odczynniki monoklonalne do badań immunohematologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
6 pozycji formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Krwinki wzorcowe do badań immunohematologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Podkład/prześcieradło na stół operacyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Podkład/prześcieradło na stół operacyjny - 100 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Jałowy żel do USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jałowy żel do USG - 500 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw infuzyjny do pompy Ascor AP31
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw infuzyjny do pompy Ascor AP31 - 250 SZT.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Przyrząd do nakłucia jamy opłucnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141625-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje formularza cenowego do wyceny
|
| |