Dostawa wyrobów do aparatu do leczenia nerkozastępczego, filtrów i drenów, cewników do leczenia nerkozastępczego, wyrobów do terapii nerkozastępczej, wyrobów do sterylizacji (m.in. rękawów papierowo-foliowych, torebek papierowo foliowych, włókniny, testów i wskaźników, zintegrowanego testu chemicznego, etykiet, foliopisu, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń), rejestracyjnych papierów medycznych, papieru i zestawu do wydruków, włókna do Lasera Holmowego, narzędzi chirurgicznych, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran, klipsów tytanowych do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, kozetki, przewijaka/stolika dla niemowląt, wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, krzesełka do karmienia, odczynników monoklonalnych i krwinek wzorcowych do badań immunohematologicznych, podkładu/ prześcieradła na st

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-06 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577092-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331815203, 337720002, 331241305, 331910005, 229930007, 331400003, 331622005, 391131008, 331920002, 336962007, 331416257
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa na wyrobów do aparatu do leczenia nerkozastępczego, filtrów i drenów, cewników do leczenia nerkozastępczego, wyrobów do terapii nerkozastępczej, wyrobów do sterylizacji (m.in. rękawów papierowo-foliowych, torebek papierowo foliowych, włókniny, testów i wskaźników, zintegrowanego testu chemicznego, etykiet, foliopisu, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń), rejestracyjnych papierów medycznych, papieru i zestawu do wydruków, włókna do Lasera Holmowego, narzędzi chirurgicznych, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran, klipsów tytanowych do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, kozetki, przewijaka/stolika dla niemowląt, wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, krzesełka do karmienia, odczynników monoklonalnych i krwinek wzorcowych do badań immunohematologicznych, podkładu/ prześcieradła na stół operacyjny, jałowego żelu do USG, zestawu infuzyjnego do pompy, przyrządu do nakłucia jamy opłucnej w podziale na 28 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 348ace5d-e68e-47a1-9562-685506bf562b
Biuletyn 577092-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Regon 67670800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Terebelska
Zamawiajacy adres numer domu 57-65
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 147 296
Zamawiajacy fax 834 147 297
Zamawiajacy email zam.publ@szpitalbp.pl
Adres strony url www.szpitalbp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalbp.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalbp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: forma pisemna, osobiście, za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w Punkcie Informacyjnym budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów do aparatu do leczenia nerkozastępczego, filtrów i drenów, cewników do leczenia nerkozastępczego, wyrobów do terapii nerkozastępczej, wyrobów do sterylizacji (m.in. rękawów papierowo-foliowych, torebek papierowo foliowych, włókniny, testów i wskaźników, zintegrowanego testu chemicznego, etykiet, foliopisu, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń), rejestracyjnych papierów medycznych, papieru i zestawu do wydruków, włókna do Lasera Holmowego, narzędzi chirurgicznych, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran, klipsów tytanowych do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, kozetki, przewijaka/stolika dla niemowląt, wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, krzesełka do karmienia, odczynników monoklonalnych i krwinek wzorcowych do badań immunohematologicznych, podkładu/ prześcieradła na stół operacyjny, jałowego żelu do USG, zestawu infuzyjnego do pompy, przyrządu do nakłucia jamy opłucnej w podziale na 28 części.
Numer referencyjny ZP.3520/52/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa na wyrobów do aparatu do leczenia nerkozastępczego, filtrów i drenów, cewników do leczenia nerkozastępczego, wyrobów do terapii nerkozastępczej, wyrobów do sterylizacji (m.in. rękawów papierowo-foliowych, torebek papierowo foliowych, włókniny, testów i wskaźników, zintegrowanego testu chemicznego, etykiet, foliopisu, preparatów i testów do dekontaminacji pomieszczeń), rejestracyjnych papierów medycznych, papieru i zestawu do wydruków, włókna do Lasera Holmowego, narzędzi chirurgicznych, akcesoriów do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran, klipsów tytanowych do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy, foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, kozetki, przewijaka/stolika dla niemowląt, wózka do przewożenia chorych w pozycji leżącej, krzesełka do karmienia, odczynników monoklonalnych i krwinek wzorcowych do badań immunohematologicznych, podkładu/ prześcieradła na stół operacyjny, jałowego żelu do USG, zestawu infuzyjnego do pompy, przyrządu do nakłucia jamy opłucnej w podziale na 28 części.
Cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Zamówienie realizowane będzie: 1.1 przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 1-15, 17-19 i 23-28; 1.2 zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 16; 1.3 zgodnie z deklaracją w formularzu ofertowym, jednak nie dłuższym niż 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy - dotyczy części nr 20-22 zgodnie z warunkami określonymi w umowie. 2. Zapłata za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 3. Znaczenie kodów CPV: 33181520-3 - Wyroby do dializy nerkowej, 33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe, 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne, 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne, 22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura, 33140000-3 - Materiały medyczne, 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych, 39113100-8 - Fotele, 33192000-2 - Meble medyczne, 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi, 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.1. siwz – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VI B ust. 1.2 siwz. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna dokumenty wskazane w rozdz. VI B ust. 1 siwz. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 2.1 który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust.1.2; 2.2 który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.3 wobec, którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Uwaga: Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II INNE DOKUMENTY ORAZ PRÓBKI SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu). 3. Dotyczy części nr 5 (poz. 2 i poz. 12) i 6 (poz. 2): Próbki zaoferowanych wyrobów opisane w rozdz. III. 4. Dotyczy części nr 23 i 24: Zamawiający zaleca dołączenie do oferty instrukcji użytkowania zaoferowanych wyrobów w języku polskim. 5. Dotyczy części nr 23: Zamawiający zaleca przedłożenie wraz z ofertą wyników kontroli aktywności, swoistości i miana wystawionych przez producenta. 6. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-6 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.
Czy wadium 1
Wadium Część 1 – 4 000,00 zł; słownie zł: cztery tysiące; Część 2 – 2 100,00 zł; słownie zł: dwa tysiące sto; Część 3 – 300,00 zł; słownie zł : trzysta; Część 4 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście; Część 5 – 800,00 zł; słownie zł: osiemset; Część 6 – 700,00 zł; słownie zł: siedemset; Część 7 – 650,00 zł; słownie zł: sześćset pięćdziesiąt; Część 8 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 9 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście; Część 10 – 650,00 zł; słownie zł: sześćset pięćdziesiąt; Część 11 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście; Część 12 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 13 – 750,00 zł; słownie zł: siedemset pięćdziesiąt; Część 14 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 15 – 400,00 zł; słownie zł: czterysta; Część 16 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 17 – 300,00 zł; słownie zł : trzysta; Część 18 – 350,00 zł; słownie zł: trzysta pięćdziesiąt; Część 19 – 350,00 zł; słownie zł: trzysta pięćdziesiąt; Część 20 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 21 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 22 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 23 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 24 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 25 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 26 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 27 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 28 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki wprowadzenia zmian regulują wzory umów (załączniki 1, 1A, 1B, 1C, do siwz)
IV 4 4 data 2019-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki > polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY: 1. Dot. części nr 1-4, 7-15, 17 i 25-28: cena - 60%; termin dostawy - 15%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 25%; 2. Dot. części nr 5 i 6: cena - 60%; termin dostawy - 10%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 10%; jakość - 20%; 3. Dot. części nr 16 i 20-22: cena - 60%; termin dostawy - 30%; okres gwarancji - 10%; 4. Dot. części nr 18 i 23: cena - 60%; termin dostawy - 5%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 35%; 5. Dot. części nr 19: cena - 60%; termin dostawy - 10%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 25%; okres gwarancji - 5%; 6. Dot. części nr 24: cena - 60%; okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 40%.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyroby do aparatu Prismaflex firmy Gambro do leczenia nerkozastępczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 7 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Filtry i dreny do aparatu Prismaflex firmy Gambro
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cewniki do leczenia nerkozastępczego za pomocą aparatu Prismaflex firmy Gambro
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyroby do terapii nerkozastępczej do aparatu Gambro AK 200 S
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 7 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rękawy papierowo-foliowe, torebki papierowo foliowe do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 12 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Papier sterylizacyjny i włóknina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 6 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Testy i wskaźniki do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 15 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zintegrowany test chemiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124130-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zintegrowany test chemiczny - 4 000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Etykiety do sterylizacji, foliopis, koperty do dokumentacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Preparaty i testy do dekontaminacji pomieszczeń urządzeniem Airdecon 200 firmy MC Polska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Naboje do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Naboje do sterylizacji - 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Naboje do sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Naboje do sterylizacji - 150 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Rejestracyjne papiery medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 14 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Papier i zestaw do wykonywania czarno-białych i kolorowych wydruków w formacie A6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22993000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Włókno do Lasera Holmowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Włókno do Lasera Holmowego - 8 szt.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Narzędzia chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 5
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Akcesoria do pompy do podciśnieniowej terapii leczenia ran RENASYS GO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Klipsy tytanowe do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy firmy Aesculap Chifa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Klipsy tytanowe do zamykania naczyń j.uż. do klipsownicy firmy Aesculap Chifa - 4 zest.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Fotele biurowe , krzesła konferencyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Kozetka, Przewijak/stolik dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 4 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Wózek do przeworzenia chorych w pozycji leżącej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Wózek do przeworzenia chorych w pozycji leżącej- 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Krzesełko do karmienia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Krzesełko do karmienia - 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Odczynniki monoklonalne do badań immunohematologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 6 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Krwinki wzorcowe do badań immunohematologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Podkład/prześcieradło na stół operacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Podkład/prześcieradło na stół operacyjny - 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Jałowy żel do USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jałowy żel do USG - 500 szt.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Zestaw infuzyjny do pompy Ascor AP31
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw infuzyjny do pompy Ascor AP31 - 250 SZT.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Przyrząd do nakłucia jamy opłucnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141625-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)